Урок з музичного мистецтва на тему "Театр" у 5 класі.

Про матеріал
Конспект онлайн-уроку надає змогу провести дистанційний урок насичено та змістовно. Використовуючи інтерактивні завдання, ребуси, ігри, роботу в групах; відповіді усні, в чаті, за допомогою смайлів розвивати креативність, критичне мислення, вміння співпрацювати.
Перегляд файлу

      Конспект онлайн-уроку з музичного мистецтва  у 5 класі 

                        на тему « Коли всі мистецтва разом. Театр».

                      

Ціль: Ознайомити учнів із видами театру, особливостями театральної мови.

                                           ХІД ЗАНЯТТЯ.

І. Актуалізація опорних знань.

Слайд 1.

Завдання. Розгляньте картину та пригадайте види мистецтв зображених на ній. ( Музичне, образотворче, хореографічне, театральне)

  • Яких мистецтв не зображено? ( Літературне, циркове).

Слайд 2.

Завдання. Пригадайте, розглянувши ілюстрації, назви  відомих вам літературних творів, на сюжети яких були створені музичні твори.  Назвіть їх назви та жанри.

 

(Байка «Музики» Л. Глібов - В. Барвінський «Квартет», Льюїс Керрол Казка «Аліса у країні див» - Джобі Талбот  Балет « Аліса у країні див»,  Джонатан Свіфт Казка «Гулівер» - В. Птушків Сюїта для фортепіано «Гулівер»).

 

 

Слайд 3.

Завдання. Знайдіть мою помилку.

  • Який жанр циркового мистецтва я  не написала? ( Дрисура).

 

Слайд 4.

 

Фото екстер’єру театру. Сьогодні ми здійснемо подорож до…. ( Театру)

  • Як пояснити людині, яка ніколи не була в театрі, що це таке?

 

ІІ. Тема нашого уроку : Театр відчиняє двері.

Під час уроку ми з’ясуємо, які є види театру, визначимо особливості театральної мови.

   Слайд 5.

 Але спочатку пограємо в гру та пригадаємо правила поведінки в театрі.

  1. Інтерактивне завдання за посиланням Сервіс Learningapps. org  .

https://learningapps.org/watch?v=pombyj08a23

          (На виконання його відводиться 4 – 5 хв. )

  1. Бесіда про види театру, їх особливості. Під час бесіди, учні пригадують також інформацію, яка їм відома з уроків у молодшій школі.

Слайд 6. Завдання: Перегляньте відео.  Визначить вид театру. Обгрунтуйте свою думку.

Слайди7,8,9.  Віртуальна екскурсія до театру. Учні розглядаючи фото знайомляться з інтер’єром театру: фоє, партер, балкони, лоджії, оркестрова яма, сцена тощо…

Слайд 10-11.

 – Яким же був театр у давнину і де він зародився?

( Учні пригадують Стародавню Грецію та особливості античного театру).

 

 

Слайд 12.

 Бесіда про театральні професії.

Завдання. Розгадай ребус. Відповідь- лялькар. (Учні пишуть свої відповіді у чаті Zoom)

Слайд 13. - Чим займається лялькар? Яка його роль у театрі?

Слайд 14. - Яка ж професія найголовніша у театрі? (Актор)

  • Що потрібно вміти та знати актору, що б гарно виконувати свої ролі у виставах?

Слайд 15. https://www.youtube.com/watch?v=oRz1_YY4rnM

 А зараз ви спробуєте себе у ролі актора та пограєте в рухливу гру

 « Дзеркало емоцій».

Вам потрібно буде за фото відтворити перед камерою ту емоцію, яку ви побачите на моніторі. ( 2 хв)

Слайд 16.  

Театр емоційно розвиває людину,  наводить глядача не тільки на серйозні роздуми, але й може розвеселити, розрадити.

Для цього існує такий театральний жанр, як комедія.

Робота в групах. Італійська  комедія масок. Учні самостійно знаходять  інформацію про історію виникнення жанру, персонажів, костюми та грим героїв.( Працюють 5 хв.)

Слайд 17. Слухання та аналіз музичного твору.  П’єса німецького композитора-романтика Роберта Шумана «Арлекін».

Завдання. Визначити характер музики. (Назва твору не повідомляється)

(Учні виставляють смайли з певною емоцією та  обгрунтовують свою думку).

  • Якого ж героя комедії масок зобразив Роберт Шуман?
  • Чи схожий музичний образ героя на його художнє втілення?

(Слайд 16).

Слайд 18. Рефлексія.

Емблемою театрального мистецтва є зображення масок. Поміркуйте, чому саме такі емоції на них зображені?

ІІІ. Висновки та аналіз роботи кожного учня за допомогою формувального оцінювання.

 

 

docx
Додано
13 червня 2023
Переглядів
708
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку