Урок з музичного мистецтва в 4 класі

Про матеріал
Тема: «Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв» Мета: 1) ознайомити з творчістю Ж. М. Рамо; 2) формувати в учнів інтерес до музичного мистецтва; розвивати музичний слух, творчі здібності; 3) виховувати всебічно розвинену особистість, яка любить і поважає музику у всіх її проявах. Тип уроку: комбінований. Обладнання: інтерактивна дошка, підручник, презентація.
Перегляд файлу

Урок з музичного мистецтва в 4 класі

Тема: «Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв»

Мета: 1) ознайомити з творчістю Ж. М. Рамо;

            2) формувати в учнів інтерес до музичного мистецтва; розвивати  

            музичний слух, творчі здібності;

            3) виховувати всебічно розвинену особистість, яка любить і

            поважає музику у всіх її проявах.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: інтерактивна дошка, підручник, презентація.

Хід уроку:

  1. Організаційний етап уроку.
  1.     Музичне привітання.

   Добрий день, вам діти, я вітаю вас.

   Добрий день, учителю, здрастуй любий клас.

  1. Актуалізація опорних знань. Мотивація до навчання.

   Діти, сьогодні ми продовжуємо нашу подорож світом і завітаємо до країн палаців, театрів і музеїв – Франції та Англії.

   А чи памятаєте ви, які країни ми відвідували з вами минулого уроку (Німеччину і Австрію)?

   Які музичні твори ви запамятали?

  1. Вивчення нового матеріалу.
  1.     Розповідь вчителя: Пригадайте казку Шарля Перо про Попелюшку, яка мріяла потрапити на бал в розкішному палаці. Саме такою є Франція – загадкова і прекрасна, в якій розквітло мистецтво театру і балету.
  2.     Слухання музики: М. Ф. Рамо «Менует» (клавесин)

Менует – старовинний французький танець, що походить від повільного хороводного танцю. В давнину саме з менуету починався бал, а відкривали бал король і королева.

Завдання до слухання:

-         Який характер музики?

-         Придумай рухи до танцю. (слухання менуету)

-         А зараз ми послухаємо ще один твір. Це буде «Менует» Поля Моріа.

Робота з підручником «Мистецтво», стор.62: - який із прослуханих творів супроводжує танець на картині?

Як назвати музикантів, що виконують цей менует?

-         Чи відрізняється тембр клавесину від тембру фортепіано, органа? Які емоції викликала ця музика? Який характер? Які музичні інструменти виконували? (ксилофон, скрипка, труба, віолончель, флейта)

  1. Практична художньо-творча діяльність.
  1.     Розспівування: «Сіяв мужик просо».

(після поспівки) – Молодці. Гарно розспівались.

  1.     Розучування пісні: французька народна пісня «Пастух». Виконання пісні вчителем.

Питання до слухання: Про що розповідається в пісні? Який характер пісні? Які ілюстрації ви б намалювали до цієї пісні?

Робота над розучуванням пісні «Пастух»:

   проговорювання тексту;

   проговорювання слів в ритмі;

   слухання мелодії;

   виконання 1 куплету.

  1.     Слухання музики: варіації на тему французької народної пісні «Пастух» В. А. Моцарта.

-         Чи змінилась мелодія пісні в творі Моцарта?

-         Який твір сподобався більше?

  1. Підсумок уроку:
  1.     Метод «Мікрофон».

-         Які музичні твори ми прослухали?

-         Які музичні інструменти їх виконують?

-         Ви всі молодці. Гарно попрацювали. Чи покращився у вас настрій?

  1.     Висновок: З творчістю яких композиторів ми сьогодні ознайомились? Що таке менует? Яку пісню вивчали? Молодці! Я задоволена вашою роботою. Дякую з а увагу! До побачення!

           

docx
Додано
3 квітня
Переглядів
346
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку