Урок з музичного мистецтва в 4 класі
Тема: «Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв»
Мета: 1) ознайомити з творчістю Ж. М. Рамо;
2) формувати в учнів інтерес до музичного мистецтва; розвивати
музичний слух, творчі здібності;
3) виховувати всебічно розвинену особистість, яка любить і
поважає музику у всіх її проявах.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: інтерактивна дошка, підручник, презентація.
Хід уроку:
Добрий день, вам діти, я вітаю вас.
Добрий день, учителю, здрастуй любий клас.
Діти, сьогодні ми продовжуємо нашу подорож світом і завітаємо до країн палаців, театрів і музеїв – Франції та Англії.
А чи памятаєте ви, які країни ми відвідували з вами минулого уроку (Німеччину і Австрію)?
Які музичні твори ви запамятали?
Менует – старовинний французький танець, що походить від повільного хороводного танцю. В давнину саме з менуету починався бал, а відкривали бал король і королева.
Завдання до слухання:
- Який характер музики?
- Придумай рухи до танцю. (слухання менуету)
- А зараз ми послухаємо ще один твір. Це буде «Менует» Поля Моріа.
Робота з підручником «Мистецтво», стор.62: - який із прослуханих творів супроводжує танець на картині?
Як назвати музикантів, що виконують цей менует?
- Чи відрізняється тембр клавесину від тембру фортепіано, органа? Які емоції викликала ця музика? Який характер? Які музичні інструменти виконували? (ксилофон, скрипка, труба, віолончель, флейта)
(після поспівки) – Молодці. Гарно розспівались.
Питання до слухання: Про що розповідається в пісні? Який характер пісні? Які ілюстрації ви б намалювали до цієї пісні?
Робота над розучуванням пісні «Пастух»:
проговорювання тексту;
проговорювання слів в ритмі;
слухання мелодії;
виконання 1 куплету.
- Чи змінилась мелодія пісні в творі Моцарта?
- Який твір сподобався більше?
- Які музичні твори ми прослухали?
- Які музичні інструменти їх виконують?
- Ви всі молодці. Гарно попрацювали. Чи покращився у вас настрій?