Урок з навчання грамоти "Закріплення знань про вивчені букви та звуки. Списування з друкованого тексту "

Про матеріал

У даному матеріалі міститься конспект уроку -казки в 1 класі з навчання грамоти.В казковій формі учні закріплять вміння написання вивчених букв; удосконалять навички списувати з друкованого та рукописного тексту .Рекомендовано для використання вчителями початкових класів.

Перегляд файлу

      Навчання грамоти (письмо)

Тема.  Закріплення знань про вивчені букви та звуки.

Списування з друкованого тексту.

Мета. Закріплювати знання про вивчені букви та звуки,

                вміння списувати з друкованого тексту.

         Удосконалювати вміння робити звуковий аналіз

         слів; розвивати увагу ,пам’ять, усне зв’язне  мовлення; виховувати інтерес до навчання, викликати

естетичне відчуття краси природи.

Обладнання: предметні малюнки ,картки із завданням.

                    Хід уроку.

1.Організаційний момент.

2.Основна частина.

-Діти, ви любите казочки? Сьогодні я вам розповім цікаву казочку –загадку. Ви уважно послухайте її і потім скажете, про кого вона.

Далеко-далеко був великий березовий гай. У глибині

 гаю, на просторій галявині стояв красивий палац ніжно-

зеленого кольору.  Зали   його були прикрашені зеленими вітами.

 

Жила в цьому палаці струнка, тендітна, сором’язлива дівчинка. Одяг на ній був легкий, мов павутинка ,прикрашений ніжними квітами. Очі були

в неї голубі, завжди ясні та веселі. Дівчина любила приносити всім радість. Щороку в належний час

вона вирушала у мандрівку, щоб відвідати всіх

знайомих, друзів. Набравши повний кошик квітів,

взявши чарівну хустину, дівчина вирушала в дорогу.

Звільняла від льоду ріки, поля-від снігу. Махнувши

хустиною, вона одягала у ніжно-зелений одяг, дарувала

землі квіти. Легко ступає дівчина по землі, несе всім радість та щастя ,наповнює усе красою.

-Як ви думаєте про кого ця казочка?

-Яка зараз пора року?

-Отже, на вулиці весна ,та не тільки на вулиці, а й у класі.

Сьогодні вона в нас присутня на уроці , буде спостерігати за тим, як ви працюєте. І в подарунок вона принесла

квітку-семицвітку.

-Доброго ранку, любі діти!

Я квітка-семицвітка.

Запрошую вас зі мною навчатись грати. Для цього ви

Повинні по одній пелюстці відірвувати і виконувати

Завдання. А хором промовляти слова: «Пелюстку відірвемо, гуртом усе почнемо».

Вимога нашого уроку є:правильність,охайність,

відповідальність зразку.

Щоб помилки хитрі й спритні,

Не ховались у рядках,

Щоб всі букви в кожнім слові,

Опинились на місцях,

Будем гарно працювати, свою пильність розвивати.

Наприкінці уроку підб’ємо підсумки за цими вимогами.

Сподіваюсь, ви готові?

1-а пелюстка. Зі мною будем грати,

                        Знання закріплювати.

1)Написати правильно, каліграфічно букви: АПВОЛД

2)Записати під диктовку слова: березень, квітень,

травень.

2-а пелюстка. Все вивчене пригадай,

                          до слів знов схему підбирай.

1)Побудувати звукові моделі слів: березень, квітень,

травень.

2)З’єднати малюнки з відповідними звуковими моделями.

3-я пелюстка. Дружно швидко читай

                           Правильно речення складай.

Весна.

4-а пелюстка. Хто ж там, хто вже так стомився і

                                  наліво похилився?

Фізкультхвилинка.

5- пелюстка. Зі мною ви пограйте,

                            речення складайте.

Робота в парах.(На карточках написані деформовані речення)

-Прочитайте речення.

-Про що вони розповідають?

6-а пелюстка. Гарно всі працюємо, речення з

    друкованого тексту списуємо.

Весела, ясна, чарівна на мамине свято приходить весна.

7-а пелюстка. Мам ніжно любіть

                          з літер слова для них складіть.

1)амумяс  кмаомач

2)Побудова асоціативного куща.

-Про що ви згадуєте, коли я промовляю слово «мама»?

Підсумок уроку.

Урок підходить до кінця, пелюсток вже нема.

Квітка- семицвітка, прощавай ,лети,

З радістю ми грались, щиро, від душі.

Пелюстки чарівні ти подарувала,

Скажемо всі разом: дякуємо тобі!

А вона нам?

Ви- просто молодці!(Зачитую на сердечці квітки)

-Що ми сьогодні повторили на уроці?

-Що для вас було найцікавішим?

-Покажіть квіточки, які ви одержали.

-Як ви думаєте, кого ж ми уквітчаємо ними? (Мам)

-Подаруємо їм хустинку з цих квіточок.

(Наклеюємо квіточки на хустинку.)

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Горон Марія
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку