Конспект уроку з образотворчого мистецтва у 7 класі на тему "Зв'язок споруд з природою. Садово-паркова архітектура. Створення композиції "Сад моєї душі". Використано кросворд .
УРОКУ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
«Зв'язок споруд з природою. Садово-паркова архітектура. Композиція «Сад моєї душі».
Тема: Зв'язок споруд з природою. Садово-паркова архітектура. Композиція «Сад моєї душі».
Мета уроку: розкрити значення ландшафтних елементів, їх вплив на створення архітектурного образу природи; дати загальні поняття про системи паркового планування, які склалися історично; розвивати спостережливість, естетичне сприйняття природи; виховувати дбайливе ставлення до природи, любов до рідного краю.
Хід уроку.
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Учням пропонується розв’язати кросворд.
У виділених клітинках – споруда, що відноситься до житлової архітектури. (будинок).
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Ландшафтна архітектура – галузь архітектури, яка призначається для озеленення міст, проектування міських і приміських садів, парків тощо, де можна зустріти архітектуру малих форм – альтанки, місточки, фонтани.
Паркове мистецтво зародилося у Китаї (Сучжоу), а пізніше, в епоху бароко, це мистецтво розквітло у Франції. Яскравим прикладом ландшафтної архітектури є парк Версальського палацу.
Версальський палац (Париж, Франція). Києво-Могилянська академія (Київ)
Композиція парку може бути найрізноманітнішою. У багатьох парках планування підкаже рельєф місцевості. Існують три основні системи паркового планування, які склалися історично:
ІV. Закріплення вивченого матеріалу.
V. Практична робота учнів. Створення композиції «Сад моєї душі».
VІ. Підсумок уроку.