Урок складений з метою розширення пізнань дітей про людину та іі особистість;виховання у дітей бережливого ставлення до свого життя та вміння цінувати кожний прожитий день у своєму особистому житті.
ТЕМА: Цгннгсть неповторнгсть людського життя
МЕТА: продовДувати формувати уявлення
про людину та життя, як неповторну цЈннЈсть,• розвивати розумЈння кожною
Дитиною своег гноивгоуальностг,
формувати уявлення про впјшв зДорового способу хиппи на розвиток людини та i7
Досягнень; виховути бержне ставлення до власного життя i життя гнших людей.
ОКТАДНАННЯ-• ”тестпвј
мшМннд ”тпчки 3'
Г. ОНТАШЗАЩЙНИЙ МОМЕНТ.
а). - Ось нам дав сигнал пращоваги час настав,
Тож i ми часу не гаймо, урок основ здоров'я починайтио.
б). - Так як у нас урок Основи здоров'я, то i провести
його нам в настроТ, щоб не пошкодилось наше здоров'я, а навпаки. По обличчю
видно, який в нет Тепер кожний з вас покаже на своему
насто
задоволення i спробуе його з•егги до уроку.
И. АКТУАЛВАЦШ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. домашнього
завдання.
2 Зачитувашш учнями домашньог•о
завдашш на тему:
Ш ПОВЦОМЈЕННЯ ТЕМИ МЕТИ УРОКУ.
1 Сгпшэ вчигпеця
Еппраф уроку:
”Там'ятай житгя - це подарунок; i той, хто йот не на цей подарунок не заслуговуе. ”
На
CBiTi немае тльш
життя
i здоров'я. Разом з тим в —ноТ людини воно неповгорне. Як видно з зачитакшх
Вами ноташк, в з вас, щось було свое, неповгорне. I тема нашого уроку с та
духовна
здоров'я”,
це i
людського житгя”
2. Запис теми урку в зошит.
Ш СПРИЙНЯТТЯЈ УСВЦОМЛЕННЯНОВОГО МАТЕРИЛУ.
1. Ознайомлення з етапами уроку.
Як
життя тодини складаеться не Т1льки з доброго, а й в поганого, як воно
неповторне, так i ми
проведемо
урок по етапах ”житгя” даного
вщпочинок
ЗМШЮЮТЬСЯ ”3ТАй0”,
З. Виконання поетапних завДань.
Як
кожна Модина залишае на i збирае добре для себе, так i погане, так i ви на
цьому уроку зможете отримати для за
за
бали
Свначок“), i будуть вашим оцшюванням.
ц) 1- етап.
на вашу думку
житя щасливим?
б). 2 - етап.
Назвти про
здоров'я.
«усе
можна купити, здоров'я -— Hi.”
”Без
здоров'я CBiT немилий.”
Веселий
смж — здоров*я.”
“Хто
здоровий — той не потребуе. ”
”Якщо
хочеш здоров'я маги, мусиш рано вставати, а з вечора лягаги.”
в), З - етапе
Прнумеровти настрт лощш в таблщ.
1. 2.З
. смуток 4.
г). 4 — етап.
про
добро, жття;
ти
мало, ходшп, злта, ших в не буде вдалтл, буде та
I
не будеш ти у 3M03i
перемоги.
Крце 11poiTmnvf щиртл, даруй, приходь i3 мирм, повиай ycix, шануй.
добрим
пртшрися з —ш•ами назавжди, i не будеш мати в ти нужди.
Невже добро зникае, чи то сштгь, а
збшьшуегься ненависть i злоба? Невже HiXT0 не зможе захисгить, i
в порятунок марна наша спроба
Жипя
щасливе, як добро царить, I
з штм i затишно усюди.
В нам леш1е горе переэюп•ъ,
Добрйцюш, прошу, ставайте шоди.
13 троянда
буде знай,
Якщо додаги теплоти, вологи.
Душевний, чуйний будь з јподьми i край, в
mnvri не знагтиеш тривоги.
О, Њже, прошу нам дать, захистищ Кштуче,
лоте, яре зло здолагь, в i злагодј Ти дай нам жити.
Д). S — етап.
ФВКУЉТХВИЛИНКА.
i за парти тихо сядьте.
И ЗАКРШЛЕННЯ Й ОСМИСЛЕННЯ ЗНАНЬ учшв.
б — етап.
тестових
завДань.
|
зако:-ш |
стсунтв з .ттдьми
Гра тои рибу.
-За боканням ”ловлять рибу” i3 завданням.
а) назви товариша.
б) що ти можеш зробити шодшй добре.
в) яку знаеш коку про добре i погане?
т) що треба беретги?
д) розкажи про житгя.
и. тдсумок УРОКУ.
Читання вЈрша.
Життя твое — дар.
Не з%вай про це
Ти спиш зорями Стожар,
Чи з друзями до школи,
ТИ
В MiCTi ЧИ В
пољ?мД
ж житгя прожити?
Ти тлшшпп то т— гарний залишити.
1. Продовж присјйв'я.
• Мудррпи не вродився, а ( навчився )
• Що те й ( пожнеш )
• Хто терпеливий, той (щасливий).
•
Дофу людину бдтзи
не (:уатиаь)
2.
”так“ чи н1
• Залишаги людину в -
• Говорити, не обдумуючи
•
правду.
• Бути байдужим до чужого лиха.
• }фистувагись чужим.
• Не спфечагись, коли не знаеш правду.
• тптя
Взыв 4 зелеют,
червоний, твт.
Юплювти я“, Як мене бачать“, ”Яким хочу Штив сшйй мало зелений — ще не червоний — хочу ycnixy. жовтий хочу 3MiH.
Заломська
з
предмету:
науки Укра:ни иола I - П ступетв
ОСНОВИ
ЗДОРОВЯ
![]() |
![]() |
”ЦЈн
icmb i неповторнјсть лю
ського життя"
Вчшпель почапиовш
клшЈв Карпинець 0.I.
-
2018