Урок складений з метою розширення пізнань дітей про людину та іі особистість;виховання у дітей бережливого ставлення до свого життя та вміння цінувати кожний прожитий день у своєму особистому житті.
ТЕМА: Цгннгсть неповторнгсть людського життя
МЕТА: продовДувати формувати уявлення про людину та життя, як неповторну цЈннЈсть,• розвивати розумЈння кожною Дитиною своег гноивгоуальностг, формувати уявлення про впјшв зДорового способу хиппи на розвиток людини та i7 Досягнень; виховути бержне ставлення до власного життя i життя гнших людей.
ОКТАДНАННЯ-• ”тестпвј мшМннд ”тпчки 3'
Г. ОНТАШЗАЩЙНИЙ МОМЕНТ.
а). - Ось нам дав сигнал пращоваги час настав,
Тож i ми часу не гаймо, урок основ здоров'я починайтио.
б). - Так як у нас урок Основи здоров'я, то i провести його нам в настроТ, щоб не пошкодилось наше здоров'я, а навпаки. По обличчю видно, який в нет Тепер кожний з вас покаже на своему насто задоволення i спробуе його з•егги до уроку.
И. АКТУАЛВАЦШ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. домашнього завдання.
2 Зачитувашш учнями домашньог•о завдашш на тему:
Ш ПОВЦОМЈЕННЯ ТЕМИ МЕТИ УРОКУ.
1 Сгпшэ вчигпеця
Еппраф уроку:
”Там'ятай житгя - це подарунок; i той, хто йот не на цей подарунок не заслуговуе. ”
На CBiTi немае тльш життя i здоров'я. Разом з тим в —ноТ людини воно неповгорне. Як видно з зачитакшх Вами ноташк, в з вас, щось було свое, неповгорне. I тема нашого уроку с та духовна здоров'я”, це i
людського житгя”
2. Запис теми урку в зошит.
Ш СПРИЙНЯТТЯЈ УСВЦОМЛЕННЯНОВОГО МАТЕРИЛУ.
1. Ознайомлення з етапами уроку.
Як життя тодини складаеться не Т1льки з доброго, а й в поганого, як воно неповторне, так i ми проведемо урок по етапах ”житгя” даного
вщпочинок ЗМШЮЮТЬСЯ ”3ТАй0”,
З. Виконання поетапних завДань.
Як кожна Модина залишае на i збирае добре для себе, так i погане, так i ви на цьому уроку зможете отримати для за за бали Свначок“), i будуть вашим оцшюванням.
ц) 1- етап.
на вашу думку житя щасливим?
б). 2 - етап.
Назвти про здоров'я.
«усе можна купити, здоров'я -— Hi.”
”Без здоров'я CBiT немилий.” Веселий смж — здоров*я.”
“Хто здоровий — той не потребуе. ”
”Якщо хочеш здоров'я маги, мусиш рано вставати, а з вечора лягаги.”
в), З - етапе
Прнумеровти настрт лощш в таблщ.
1. 2.З . смуток 4.
г). 4 — етап.
про добро, жття; ти мало, ходшп, злта, ших в не буде вдалтл, буде та
I не будеш ти у 3M03i перемоги.
Крце 11poiTmnvf щиртл, даруй, приходь i3 мирм, повиай ycix, шануй.
добрим пртшрися з —ш•ами назавжди, i не будеш мати в ти нужди.
Невже добро зникае, чи то сштгь, а збшьшуегься ненависть i злоба? Невже HiXT0 не зможе захисгить, i в порятунок марна наша спроба
Жипя щасливе, як добро царить, I з штм i затишно усюди.
В нам леш1е горе переэюп•ъ,
Добрйцюш, прошу, ставайте шоди.
13 троянда буде знай,
Якщо додаги теплоти, вологи.
Душевний, чуйний будь з јподьми i край, в mnvri не знагтиеш тривоги.
О, Њже, прошу нам дать, захистищ Кштуче, лоте, яре зло здолагь, в i злагодј Ти дай нам жити.
Д). S — етап.
ФВКУЉТХВИЛИНКА.
i за парти тихо сядьте.
И ЗАКРШЛЕННЯ Й ОСМИСЛЕННЯ ЗНАНЬ учшв.
б — етап.
тестових завДань.
б). Вибери i познач |
зако:-ш |
стсунтв з .ттдьми
Гра тои рибу.
-За боканням ”ловлять рибу” i3 завданням.
а) назви товариша.
б) що ти можеш зробити шодшй добре.
в) яку знаеш коку про добре i погане?
т) що треба беретги?
д) розкажи про житгя.
и. тдсумок УРОКУ.
Читання вЈрша.
Життя твое — дар.
Не з%вай про це
Ти спиш зорями Стожар,
Чи з друзями до школи,
ТИ В MiCTi ЧИ В пољ?мД ж житгя прожити?
Ти тлшшпп то т— гарний залишити.
1. Продовж присјйв'я.
• Мудррпи не вродився, а ( навчився )
• Що те й ( пожнеш )
• Хто терпеливий, той (щасливий).
• Дофу людину бдтзи не (:уатиаь)
2. ”так“ чи н1
• Залишаги людину в -
• Говорити, не обдумуючи
• правду.
• Бути байдужим до чужого лиха.
• }фистувагись чужим.
• Не спфечагись, коли не знаеш правду.
• тптя
Взыв 4 зелеют, червоний, твт.
Юплювти я“, Як мене бачать“, ”Яким хочу Штив сшйй мало зелений — ще не червоний — хочу ycnixy. жовтий хочу 3MiH.
Заломська з предмету:
науки Укра:ни иола I - П ступетв
ОСНОВИ ЗДОРОВЯ
”ЦЈн icmb i неповторнјсть лю ського життя"
Вчшпель почапиовш клшЈв Карпинець 0.I.
- 2018