Урок з основ здоров'я ''Побудова дружніх стосунків''

Про матеріал
Розробка містить ігри, уривок з казки, розігрування ситуацій, які виховують вміння чути себе і людей навколо.
Перегляд файлу

Урок

Тема. Побудова дружніх стосунків.

           Практична робота. Рольова гра «Будьмо знайомі!»
Мета: вчити правил дружби. Розвивати бажання бути товариським , 

            виховувати вміння спілкуватися з друзями, рідними,    однокласниками. 

Обладнання: кольорова крейда, мікрофон, зошити, підручники, в’язані ляльки, які одягаються на долоню.

                                                    План уроку
   1. Уривок з казки Н.Забіли «Зайчатка і свиня».

  1. Гра «Інтерв’ю».
  2. Гра «Лабіринт».
  3. Робота з підручником с.56,57.
  4. Гра «Перестав літери».
  5. Гра «Вітання».
  6. Гра «Здоров’я та спілкування».
  7. Гра «Дзеркало».
  8. «Секрети спілкування».
  9. Рольова гра «Будьмо знайомі!»

 

І. Організаційний момент.

           Психоформула

    Я дивлюсь у ваші очі,

    Привітатись з вами хочу.

       Бачу щирість, бачу сміх.
        «Добрий день!» - вітаю всіх.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
- Послухайте  уривок з казки Наталі Забіли «Зайченя і свиня» і поміркуйте про що ми будемо спілкуватися?

       Усе в житті піде чудово,

       Якщо будеш ти здоровим

       І духовно, і фізично,

       Будеш людям симпатичний,

       Добрим, чесним, милосердним,

       Памятати будеш твердо,

       Що і як робити треба,

       Щоб тобі земля і небо

       У ділах допомагали,

       Силу і любов давали,

       Тож розумного навчайся,

       А шкідливого цурайся,

       Будь веселим і кмітливим,

       Будь здоровим і щасливим.

- Як на вашу думку, яка тема нашого уроку?

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

 - Навіщо нам про це спілкуватись?

-  Як обрати людину для спілкування, дружби?

 

ІV.Актуалізація опорних знань.

          ,   х   т   о   т   и

         у   т   в   і   й    .
        ж   о   к   а   д

         а   т   С   ж   р

         к   х    ,    и   у

         с   я   і     ,     г

- Розшифруй прислівя, запиши в зошит, поясни зміст.

- Розпочинай із літери «С» у центрі лабіринту, з’єднай усі літери однією лінією, жодного разу не перетинаючи її.

- Які ви ще знаєте прислівя по цій темі?
З ким поведешся, того і наберешся. Подібне притягує подібне.

 

V. Усвідомлення змісту нового матеріалу.

-Що таке дружба, як знайти друга? ( Знайти у статті підручника с.56.)

- Прочитати в ролях східну притчу і скласти правило дружби.

 

       Гра «Перестав літери»

 и      і    л    ч    т     с

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       в      в     ь      і       в

 х     в    н   с    і    т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      и    а    ь    о   в

 а     к    н    і    с   т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     т    в    т    о   ь

- Як ти розуміє ці поняття?
    Ввічливість, тактовність, вихованість.


                                                 Гра «Вітання».
   ( За вибором і пропозицією вчителя двоє хлопець і дівчина виходять за двері. Після команди «Заходьте», вони повертаються у клас. Решта учнів спостерігають за їхніми діями і аналізують. )
- Яких помилок припустилися діти? Як їм слід було зайти в клас?
- Які правила мають пам’ятати хлопці?
- Якою має бути ввічлива людина?
                                      Гра «Здоров’я та спілкування»
( Встати з-за парти, якщо ці якості людини можуть полегшити твоє спілкування з нею; сісти за парту, якщо вони ускладнюють спілкування. )

          Хитрість, скромність, заздрощі, спокійність, жадібність, щедрість, брехливість, чемність, доброта, хвастощі, терпимість, грубість. 

 

                                                 Гра «Дзеркало»

- Подивіться на себе у незвичайне «дзеркало»: скласти долоньки докупи і заокруглити.

- Чи хотіли б ви спілкуватися та дружити з цією людиною?

- Що вам подобається у собі? Зробіть висновок.

( Якщо ви вмієте  дружити і домовлятися з собою, значить ви вмієте дружити з іншими. )

- А ще потрібно знати «секрети спілкування». Ви їх знайдете у статті підручника на с. 58, читаючи мовчки.

VІ. Рефлексія.

                                           Гра «Будьмо знайомі!»

-Використовуючи знання, розіграти ситуацію: як лісовичок, жабка і мишка подружилися.( Діти працюють у трійках та представляють свої ситуації, розігруючи їх одягнутими на долоні в’язаними ляльками.)


VІІ. Цінування суб’єктивного досвіду учнів.

- Сьогодні активно зі мною спілкувались… Подякуємо собі.

docx
Додано
27 жовтня 2020
Переглядів
478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку