2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Урок з основ здоров'я ''Види перехресть. Рух майданами''

Про матеріал
Розробка містить ігри, схему, пам'ятку, які допоможуть формувати уявлення про перехрестя.
Перегляд файлу

Урок

Тема.  Види перехресть. Рух майданами.
Мета:  формувати в учнів уявлення про різновиди перехресть; ознайомити з
             основними правилами переходу перехресть і майданів з урахуванням
             місцевих умов. Розвивати вміння передбачати  несподіванки, які можуть
             трапитися під час переходу проїзної частини за різних умов ( з речами,
             свійськими тваринами, коли ремонтують дорогу). Виховувати вміння
             орієнтуватися на вулицях міста.
Обладнання:  зошити, підручники, картки, мікрофон.
                                                     План уроку
   1.  Гра « Продовжи».
   2.  Гра «Інтервю».
   3.  Робота з підручником с. 110-113.
   4.  Робота з картками.

   5. Схема «Перехрестя».
   6.  Фізкультхвилинка.
   7.  ПамяткаБезпечний рух.
   9.  Вправа «Дисципліна».


I. Організаційний момент.
                     Психоформула
        Подивись на себе,
        Подивись на небо.
        Усміхнись, не вертись,

        До роботи вже берись.
        - «Добрий день!»


II. Повідомлення теми і мети уроку.
     -   Як називається те місце на дорозі, де стоїть регулювальник?
/ Перехрестя/.                                                                                              
     -   Отже тема нашого уроку...


III. Мотивація навчальної діяльності.

                   Гра «Інтерв’ю»
     -   А чому ми вивчаємо цю тему?
     -   Пригадай, як переходити нерегульоване перехрестя?

IV. Актуалізація опорних знань.

                              Гра «Продовжи»

Перехрестя – це ... те місце, де дороги перетинаються.

 

Є такі види перехресть... регульоване і нерегульоване.

 

  • Поблизу нашої гімназії є... перехрестя. Воно ...  нерегульоване, регульоване.
  • Як можна переходити регульоване перехрестя? / На ... зелене світло світлофора або якщо регулювальник стоїть... боком  до пішоходів.
  • Як можна переходити нерегульоване перехрестя? / Там, де є ... дорожня розмітка або ... дорожній знак «Пішохідний перехід».

 

V. Усвідомлення змісту нового матеріалу.

    - Розгляньте форми перехресть на с. 110 і назвіть форму перехрестя поблизу нашого навчального закладу.

    - А ще  важливі правила ми знайдемо у статтях підручника:

                                    І – с. 111  ІІ – с. 112. ІІІ – 113

 

                                                     Схема

                               регульоване    види     нерегульоване

       світлофор; регулювальник               знак; зебра

                                                   « Перехрестя»

                              тристороннє    форми        чотиристороннє

               Т-подібне  У-подібне               Х-подібне +-прямокутне(хрестоподібне)

                                 багатостороннє або складне

                                             Ж-подібне

 

  • Уважно розгляньте картки і скажіть, як правильно перейти дорогу на перехресті?

 

Перехрестя переходити так: по квадрату.

 

Майдан – це перехрестя, яке займає велику територію.

  • Які майдани є у нашому місті? ( Київський, Злуки, Театральний)
  • Як слід рухатися майданом?
  •  

Майдан переходити так: по колу.

 

                               Фізкультхвилинка

 Зима, весна, літо, осінь.


     -   Як перейти дорогу за різних умов?

  • Чи  можна вертатися на дорогу, щоб щось підняти.

Ситуація з життя: «Дівчинка піднімала монету і загинула на дорозі».

 

Запамятай! Перед вимушеним виходом на проїзну частину слід упевнитися у відсутності транспорту поблизу.

 

VI. Рефлексія.

  • Разом складемо памяткуБезпечний рух”.

 

VII. Цінування субєктивного досвіду учнів.

  • Чудово орієнтуються на вулицях міста...

Вправа «Дисципліна»: 1 – встали з-за парт

                                       2 – подякували собі за роботу

                                            3 – попрощалися.

docx
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
110
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку