Урок з основ здоров'я "Проблеми харчування"

Про матеріал

Ознайомити учнів із причинами харчових отруєнь, пояснити небезпеку самолікування харчових отруєнь; навчати школярів визначати термін придатності харчових продуктів за маркуванням; пояснити небезпеку придбання продуктів харчування на стихійних ринках; розвивати мислення, виховувати самостійність, обережність.

Перегляд файлу

 Тема. Проблема харчування. Практична робота:вивчення терміну придатності та умов зберігання харчових продуктів за їх маркуванням (с.46-49)

Мета. Ознайомити учнів із причинами харчових отруєнь, пояснити небезпеку самолікування харчових отруєнь; навчати школярів визначати термін придатності харчових продуктів за маркуванням; пояснити небезпеку придбання продуктів харчування на стихійних ринках; розвивати мислення, виховувати самостійність, обережність.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Гра «Інтерю»

  • Розкажіть про користь вітамінів. Наведіть приклади продуктів, багатих на вітаміни.
  • Для чого людині потрібні мікроелементи?
  • Назвіть продукти харчування, які ви вживаєте. У яких з них містяться вітаміни А, В, С.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як розпізнавати якість продуктів харчування за певними ознаками.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Повідомлення вчителя

     Їжа має бути смачною, поживною, свіжоприготовленою. Їсти слід через кожні 3,5-4 години, в один і той самий час. Щодня споживайте гарячі страви, молоко, молочні продукти, овочі і фрукти. Не їжте багато солодощів, гострого, жирного, смаженого. Це завдає шкоди здоровю.

     Неправильний вибір продуктів харчування може бути причиною різних захворювань. Усі продукти мають бути якісними і свіжими. Тому купувати їх слід у магазинах або на обладнаних ринках, де є спеціальні служби, що перевіряють якість продуктів. Небезпечно купувати продукти на стихійних ринках, адже тут за якість ніхто не відповідає.

    Перевагу слід надавати натуральним продуктам. Це молоко, риба, сир, м'ясо , яйця, квасоля, горох, горіхи, різні крупи, овочі, фрукти. Ці продукти корисні для здоров’я, на відміну від так званої штучної їжі, яка містить багато барвників, ароматизаторів, хімічних речовин, що перешкоджають псуванню продуктів і продовжують термін їх зберігання. Чіпси, сухарики, солодкі напої тощо не варто споживати, оскільки користі від них - жодної .Надмірне захоплення цими продуктами може призвести до різних захворювань.

    Купуючи продукти харчування, слід звернути увагу на упаковку та етикетку, на яких зазначено їх склад, термін придатності, умови зберігання та дату випуску. Якщо товар прострочений або несвіжий, його купувати не слід, адже можна отруїтися.

  • Що таке отруєння?

Отруєння- це порушення роботи організму в результаті потрапляння у нього з навколишнього середовища токсичних речовин, що не можуть знешкодженими силами самого організму.

  1. Робота з підручником с.46-48
  2. Фізкультхвилинка

Слухати ви вже перестали

І тепер всі дружно встали.

Руки- вгору, руки- вниз

І легенько потягнись.

Покрутились, повертілись

На хвилинку зупинились.

Раз присіли, другий встали

І за парти посідали.

V. Закріплення набутих знань

1.Робота в парах

2.Гра «Магазин» (покупець і продавець)

Набір  карточок з малюнками продуктів. У ході діалогу гравці вибирають свіжі й якісні продукти, знаходять і перевіряють термін придатності продуктів.

3.Робота в зошитах.

4. Гра « Так чи ні»

  • Їсти потрібно через кожні 5 годин.
  • Молоко слід уживати щодня.
  • Смажені продукти корисні для здоровя.
  • Їсти треба в один і той самий час.
  • Овочі і фрукти треба їсти щодня.
  • Кожного дня треба їсти солодощі.
  • Натуральні продукти корисні для здоровя.
  • Продукти харчування можна купувати на будь-якому ринку.

5.Практична робота

- Термін та умови зберігання зазначають на упаковках усіх харчових продуктів.

- Розгляньте 5 упаковок харчових продуктів. Знайдіть на них термін придатності та умови зберігання. Заповніть таблицю.

6. Складання порад

  • Мити руки перед їдою.
  • Їсти повільно і спокійно.
  • Старанно пережовувати їжу.
  • Овочі і фрукти мити під проточною водою.
  • Дотримуватись правил зберігання продуктів.
  • Уважно вивчати маркування продуктів.
  • Не використовувати в їжу продукти яких термін придатності закінчився.
  • Не вживати в їжу продукти які містять хімічні добавки, ароматизатори,барвники.

VІ. Підсумок уроку

  • Для чого ми вживаємо їжу?
  • Чи вся їжа може бути безпечною і корисною?
  • Хто повинен турбуватися про безпечну їжу?
docx
До підручника
Основи здоров’я 3 клас (Бех І. Д., Воронцова Т. В., Пономаренко В.С., Страшко С. В.)
Додано
5 червня 2018
Переглядів
1924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку