Презентація до проекту "Здоров"я - найцінніший скарб людини" доповнює вордовський документ, що детальніше показує, як ми з учнями провели даний проект.
Виховнийпроект: “Здоров’я – найцінніший скарб людини. “
Номер слайду 3
Мета проекту: сформувати ціннісне став-лення учнів до збереження власного здоров’я; виховання гармонійно розвиненої особистості сукупністю засобів і методів, що позитивно впливають на фізичний, психічний і духовний розвиток дитини;
Номер слайду 4
3. виховувати основи культури здоров’я; 4. вчити учнів встанов-лювати взаємозв’язок між цінністю продукта й фізичним розвитком; 5. продовжувати форму-вати вміння правильно обирати продукти, знати складові продуктів; 6. виховувати навички культури й гігієни прави-льного харчування;
Номер слайду 5
7. навчити дітей правилами особистої гігієни; берегти та зміцнювати своє здоров’я; 9. дати учням поняття про заходи профілактики та боротьби з вірусами грипу; 10. виховувати у дітей бажання перетворити набуті знання у внутрішню потребу;
Номер слайду 6
11. вчити учнів самоорганізовуватися, планувати свої дії; 12. узагальнювати результати роботи, шукати різні джерела інформації; 13. вчити дітей працювати в групах; розвивати мовлення, уяву, творчість, спостережливість
Номер слайду 7
Організація змістовного дозвілля: свято здоров’я. Ознайомлення учнів з цілями та завданнями проекту. Добір прислів’їв, приказок про здоров’я та цікавих матеріалів по даній темі. Організувати виставку малюнків. Організація зустрічі з лікарем. Провести вікторину «Формула здоров’я»
Номер слайду 8
Характеристика проекту: За складом учасників : колективно-індивідуальний; За характером партнерських взаємодій між учасниками : кооперативні;
Номер слайду 9
За рівнем реалізації між предметних зв’язків: міжпредметний : - “Читання», «Я і Україна. - Громадянська освіта», «Образотворче мистецтво», - «Трудове навчання», - «Основи здоров’я».
Номер слайду 10
За тривалістю: короткотривалий (вересень - грудень) За метою і характером проектної діяльності: Інформаційний - пошуковий - тематичний - спортивно–оздоровчий
Номер слайду 11
Номер слайду 12
П а р т н е р и п р о е к т у: Батьки Бібліотекар Учитель Лікар
Номер слайду 13
Шляхи реалізації проекту: І етап. Підготовчий. Аналіз відповідної літератури з пошукової роботи; Розробка напрямів роботи; Створення плану проекту:
Номер слайду 14
Зустріч з лікарем. Бесіда по профілактиці грипу. Складання правил запобігання захворювання на грип під керівництвом лікаря.
Номер слайду 15
2. Дослідницька робота. А це цікаво… Пошук цікавого матеріалу про шкідливі звички людини.
Номер слайду 16
Виставка малюнків. «Хто до ста років хоче жити, той правильно їсти повинен вміти». Співставлення продуктів харчування та вітамінів, які містяться в них.
Номер слайду 17
4. Свято здоров’я Сценка “Катруся в країні Невмивайнії»
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
5. Вікторина «Формула здоров’я». - Збір інформації; - Аналіз інформації та упорядкування; - Підбір оформлення та музичного супроводу до презентації проекту.
Номер слайду 26
ІІ. етап. Практично – виконавчий : створення виставки дитячих робіт; оформлення та узагальнення роботи; проведення презентацій виховного проекту «Здоров’я – найцінніший скарб людини». ІІІ. етап. Підсумково – оцінювальний проведення вікторини «Формула здоров’я» створення сторінки літопису класу про роботу; обговорення питань, над якими будемо надалі працювати.
Номер слайду 27
1. Статура гарна й постать наше гасло Здоровий дух, бадьорість, доброта Усім шкідливим звичкам заборона «Vivat»,здоров'я, ясна голова. Приспів: Спорт і фізкультура повсякчас Лиш загартує й зміцнить нас Команда молодості наша Команда, що об'єднає усіх. 2. Повітря, ясне сонце, вода чиста Нас загартує на усі віки Усмішка добра, щира, пломениста Продовжить наші молоді роки. Приспів: 3. Режим постійний, добре харчування Достатньо вітамінів, речовин Охайність, гігієна й намагання У звичку ввести це без зайвих сил Приспів: