Урок з основ здоров'я «Від конфлікту до співробітництва»

Про матеріал

Конспект уроку з основ здоров'я «Від конфлікту до співробітництва»

вчителя початкових класів Київської гімназії східних мов №1 Михайленко О.М.

Мета: узагальнити та поглибити знання учнів про права дитини, формувати правові знання школярів, почуття власної гідності, розвивати навички співпраці та взаємодопомоги, виховувати правову культуру та почуття впевненості в собі.

Перегляд файлу

Конспект

уроку з основ здоров’я

«Від конфлікту до співробітництва»

 

Вчителя початкових класів

Київської гімназії східних мов №1

Михайленко О.М.

 

Тема. Від конфлікту до співробітництва

Мета: узагальнити та поглибити знання учнів про права дитини, формувати правові знання школярів, почуття власної гідності, розвивати навички співпраці та взаємодопомоги, виховувати правову культуру та почуття впевненості в собі.

Тип уроку: узагальнення та систематизація знань.

Обладнання: книжкова виставка « У світі прав дитини», малюнки дітей, роздатковий матеріал.

Хід уроку

  1. Організація класу
  2. Актуалізація опорних знань

Вступне слово вчителя.

У мене є чарівна скринька, а в ній – найцінніший скарб планети Земля.

- Хто з вас хоче побачити цей скарб?

- Кого ви побачили?

Побачили в чарівному дзеркалі себе. Людина – найцінніший скарб, кожен з вас особистість і саме такої людини як ви, більше на землі немає і не буде.

Вірш Василя Симоненка "Ти знаєш, що ти - людина".

  1. Оголошення теми і мети уроку

Дитина – це найбільше багатство. І ви, діти, маєте такі самі права, як і дорослі. Тож сьогодні ми з вами продовжимо розмову про права дитини. Згадайте, який важливий документ з прав дитини було прийнято 20 листопада 1989 року?

1) Робота в парах. Зачитайте завдання « Я – Особистість».

2) Робота в групах «я», «ти», «ми». Завдання «Закінчи речення».

Я маю право на…

Ти маєш право на…

Він має право на…

Вона має право на…

Ми маємо право на…

Вони мають право на…

Питання до групи «ти»:

- Хіба тільки ти маєш право жити в сім’ї зі своїми батьками?

Питання до групи «ви»:

  • Хіба тільки ви маєте право на навчання?

До групи «я»:

  • Чи тільки я маю право на спілкування?
  • Який висновок зробимо?

Діти : - Кожен має право=Всі мають права.

  • Чому?
  • Всі рівні.
  • Ви повинні пам’ятати, що поруч з вами живуть такі ж самі люди, як ви, які теж мають права.

Розглянемо таку ситуацію: Вчитель на уроці дає слово Соні. Але гарну відповідь знає Данило. Він може на уроці перебивати, викрикувати свою відповідь?

  • Ні.
  • Чому?
  • Має поважати права Соні, інших людей.

Висновок: Кожен повинен поважати права іншого.

  • А що може статися, якщо ми не поважатимемо права інших?
  • Виникне суперечка або ж конфлікт.
  • Що може стати причиною?
  • Що робити в такій ситуації?
  • Можна сваритися далі, а можна домовитись.
  • Правильно! Таке розв’язування суперечки називається співробітництвом.

3) Інсценівка.

- Ти розбив!

- Ні, ти розбила!

- Ти штовхнув!

- А ти впустила!

- Ти тюхтій!

- А ти незграба!

- Баобаб!

- Ти баобаба!

Вже школярка наче хмарка – очі повні сліз. Школярка дмухає на пальчик свій.

  • Обпекла?
  • А ти радій!

Та школярик посмутнів:

  • Я…..Ти вибач, не хотів, я штовхнув.
  • А я впустила.
  • Я розбив.
  • Це я розбила.
  • Як вчинили герої сценки?
  • Давайте перевіримо - краще працювати разом (співробітничати), чи і далі конфліктувати ?

4) Гра «Розмалюй квітку».

Уявимо собі, що двоє хлопчиків посварилися. А їм потрібно розмалювати квітку. А інші двоє хлопчиків працюють дружно.

  • Хто швидше і краще справиться з цим завданням?

IV. Руханка

5) Робота з прислів’ями.

З’єднайте праву і ліву частину прислів’їв, підкресліть ті, які на вашу думку стосуються теми нашого уроку.

  1. Не роби іншому того,                                                 будеш гарний усім.
  2. Не сваритися ні з ким                                                що тобі не любе.
  3. Бійся поганої звички                                                  як ворога.
  4. Порада добре,                                                              але справа краще.
  • Як ви розумієте ці прислів’я?

V.  Релаксація

6) Гра «Мікрофон".

- Що корисного дізналися?

- Що сподобалось на уроці?

- Чи справдилися ваші очікування від уроку?

 

 

 

docx
Додано
19 січня 2018
Переглядів
903
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку