Урок (Як бути здоровим.)...

Про матеріал

Розробка уроку для 1 класу розрахована на 2 навчальні години. Картка уроку містить короткий опис уроку: планування, попередня підготовка, проведення.

Перегляд файлу

 

Картка уроку (теми) за напрямком «ACTIVITY»

курс «Health»

 

Назва уроку №1-2: Як стати здоровим

Концепція уроку

Кожен хоче знати, як стати здоровою людиною та прожите довге, щасливе і насичене життя. Щоб бути здоровим, потрібно дотримуватися правил здорового способу життя.

Методологія

Метод евристичних питань, дослідницька діяльність, групові технології, ігрова діяльність.

Мета

Ознайомити учнів зі здоров’ям та його ознаками. Показати, як бути здоровим та щасливим, важливість оптимізму й позитивного погляду на життя. 

Цільова аудиторія

1 клас, 6-7 років

Тривалість

2 навчальні години

Місце проведення

Класна кімната

Матриця компетенцій

К-1

називають чинники, що впливають на здоров’я;

К-2

пояснюють вплив чинників на здоров’я людини;

К-3

застосовують на придбані знання у житті, демонструє розуміння здорового засобу життя;

К-4

визначається як набуття учнями компетентності щодо збереження власного

життя і зміцнення здоров’я, дотримання правил і настанов здорового способу життя;

Обладнання до уроку

Листи для малювання, олівці, окуляри з паперу, карточки з назвами блюд, проектор, робочі листи

Попередня підготовка

 Матеріалі для уроку, робочі листи, відео

Структура уроку

1. Етап актуалізації знань, настрій на сприйняття і осмислення нового:

  • Постановка пізнавальної задачі, метод евристичних питань (Як ви будете виглядати через 20 років ?), діти малюють себе у майбутньому.

Основна частина:

  • Презентація малюнку «Я через 20 років».
  • Мозковий штурм:  «Хто я такий?» «Якій я?» (діти збирають загальний образ і роблять висновок - успішні, здорові).
  • Гра «Пантоміма» «Як бути здоровим?» (діти показують по черзі ознаки здоров’я - інша частина класу відгадує здорові звички)
  • Вправа «Зроби вірний вибір». Завдання: у робочому листі №1 оберіть дії (англійською), які роблять дитину здоровою. Зробить позначки біля кожної вірної відповіді.
  • Дискусія за результатами.
  • Гра «Чекаємо гостей». Діти вибирають на картках назви продуктів і накривають свій стіл, приймають гостей і пояснюють вибір продуктів.
  • Дискусія «Чи можемо ми назвати дитину здоровою?» (фрагмент мультфільму) https://www.youtube.com/watch?v=m5HnHhwkKiI
  • Мультфільм (Чи стосується цій мультфільм  до теми уроку або я переплутала відео?).

https://www.youtube.com/watch?v=b2VNhyiS-eA

3. Практична діяльність учнів:

  • Гра-онлайн «Що означає бути здоровим?»

https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=989870

4. Вправи на рефлексію:

У робочих листах (№2) діти малюють позначки:

! - у мене все виходить

? - у мене не виходить бути здоровим, мені потрібна допомога!

 

 

www.mainschool.com

docx
Додано
18 липня 2018
Переглядів
914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку