Урок з практичними завданнями з теми "Координатна площина"

Про матеріал
Розробка уроку з теми "Координатна площина" з практичними завданнями для командної роботи в класі.
Перегляд файлу

                                               Тема:  Координатна площина.

Мета уроку:Закріпити нові поняття (вісь абсцис,ординат,координата точки),навчити знаходити на координатній площині точки за їх координатами.

Хід уроку

1).Перевірка дом. завдання. Запитання по темі »Координатна площина»:

а).Як називаються перпендикулярні осі координат;

б).Як визначають положення точки на площині;

в).Як записують координати точок;

г).Як поділено координатну площину на чверті;

д).Скількома числами визначається положення точки на координатній площині?

2).Розв*язування вправ на закріплення теми.

Вправа 1.На квитку в кіно написано два числа. Пояснити їх значення.(Відповідь:1-ша координата «х»           означає ряд,2-га координата «у» означає місце).

Вправа 2.На координатну площину нанести  координати точок і вказати в якій чверті вони  знаходяться .М(3,5:0), А(4:2), Е(0;1,5),Н(6,5;3,5), П(3;5),Д(-3;3),К(-4,5;2),Ф(-3,8;0),С(-6;-2),К(-2,2;-4,5),Л(0;-3),В(2;-3),Т(4,5;-1,5).

Вправа 3.Для виконання цього завдання клас ділимо на 3 команди. Кожна команда на аркуші паперу зображає координатну площину, наносить координати і послідовно їх з*єднує.

1 команда. (0;-8),(2;-8),(1;-7),(2;0),(3;0),(4;5),(3;9),(6;10),(2;11),(2;5),(0;8),(-4;6),(-3;3),(-2;3),(-3;1),(-1;1),(0;0),(0;-8).(Відповідь:страус)

2 команда. (-1;1),(0;4),(-1;5),(0;6),(-2;10),(2;10),(0;6),(1;5),(0;4),(1;1),(6;9),(6;-9),(0;-4),(1;-6),(0;-8),(-1;-6),(0;-4),(-6;-9),(-6;9),(-1;1).(Відповідь:метелик)

3 команда.(-6;-6),(-6;-1),(1;-1),(3;-2),(3;-6),(4;-6),(4;1),(5;1),(5;-1),(6;-1),(6;3,5),(-1;6,5),(-5;4),(-5;10),

(-6;10),(-6;8,5),(-8;7),(-8;4),(-7;5),(-7;-6),(-6;-6).(Відповідь:верблюд)

Вправа 4.Розшифрувати записане на дошці слово. Координати(-4;0),(0;0),(2;0),(3;0),(4;0),(0;1),(0;2),

(0;-1),(0;-2),(2;1),(2;2),(4;1),(4;2),(4;-1),(4;-2),(-4;1),(-4;-1),(-3;2),(-3;-2),(-2;1,5),(-2;-1,5),(0;3,5).(Відповідь:слово»СІЧ»)

Вправа 5.Назвати фігуру, зображену точками:А(5;0),В(4;3),С(3;4),Д(0;5),Е(-3;4),К(-4;3),М(-5;0),Р(-4;-3),

Н(-3;-4),Т(0;-5).Знайти ще кілька точок з цілими координатами, які належать цій фігурі.

Вправа 6.На повторення. Дано точку А(-2;-3).Знайти точку В протилежну до А і точку К(|-2|;|-3|).

Домашнє завдання. Зобразити на координатній площині фігуру. Її координати :(0;0), (3;-9),(4,5;-8),

(0;0),(3;-1,5),(6,5;-1,5),(8;1),(6;3),(3;3),(0;1),(-3;3),(-6;3),(-8;1),(-6;-1,5),(-3;-1,5),(0;0),(-3;-8),(-2;-9),(0;0).

 

docx
Додано
19 серпня
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку