2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Урок з предмета «Дизайн та технології» в 2 класі « Робота з пластичними матеріалами. Тарілочка із солоного тіста.»

Про матеріал
Продовжити ознайомлення з творами декоративно-ужиткового мистецтва. Навчити виготовляти тарілочку із солоного тіста. Удосконалювати навички оздоблення виробів за допомогою орнаменту.Розвивати творчу уяву. Виховувати художній смак.
Перегляд файлу

Управління освіти Соледарської міської ради Донецької області

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка

уроку з предмета «Дизайн

та технології» в 2 класі 

« Робота з пластичними матеріалами.

Тарілочка із солоного тіста.»

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала:                                         

Крекотень Олена Пантеліївна         

учитель Соледарської загально-     

освітньої школи І-ІІІ ступенів № 13

з поглибленим вивченням               

 англійської мови                               

 

        

 

2020 рік                 

Робота з пластичними матеріалами.

Тема. Тарілочка із солоного тіста.

Мета. Продовжити ознайомлення з творами декоративно-ужиткового мистецтва. Навчити виготовляти тарілочку із солоного тіста. Удосконалювати навички оздоблення виробів за допомогою орнаменту.Розвивати творчу уяву. Виховувати художній смак.

Очікувані результати:

Учні:

  • повторюють поняття про декоративно-ужиткове мистецтво;
  • відтворюють навички роботи із солоним тістом;
  • створюють оздоблення виробів за допомогою орнаменту;
  • удосконалюють роботу в парах;
  • презентують свою роботу;
  • дотримуються охайності та правил з техніки безпеки;

 

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності

 1. Гра «Передай настрій».

   Діти складають долонькі «човником» і уявляють, що там побажання гарного дня, доброго здоров`я, радостей. По черзі, по колу передають одне одному чудовий настрій.

 2. Робота над загадкою.

     Посуд цей на букву Т…

     З нього кожен день їмо

     Кашку, борщик чи салат.

                              (Тарілочка)

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

ІІІ. Основна частина

  1. Актуалізація опорних знань.

    Повторення відомостей про декоративно-ужиткове мистецтво та його вироби.

    Робота з підручником «Дизайн та технології». Н. Морзе, О. Барна. 2 клас. К., «Оріон», 2019. с. 96-97.

 2. Перегляд відео «Музей гончарства».

 3. Аналіз поетичного виконання робіт.

 4. Об`єднання в групи. 

 5. Практична робота.

  • формування тарілочки із солоного тіста;
  • підсихання тарілочки;
  • вибір матеріалів для оздоблення тарілочки шляхом створення орнаменту;
  • закономірності створення орнаменту.

Фізкультхвилинка. Динамічна.

 

6. Бесіда «Культура поведінки на робочому місці та правила техніки безпеки при роботі з гострими предметами.

7. Виконання робіт.

8. Презентація робіт.

9. Створення виставки готових виробів.

 

ІV. Рефлексія.

   Запропонуй свою ідею, як оздобити власну оселю.

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 березня 2020
Переглядів
577
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку