Освітнє заняття
Тема: Свято 8 березня
Мета: ознайомити учнів з історією цього свята; навчити дітей робити привітальні листівки; виховати ввічливе ставлення до дівчат та жінок; розвити в учнів навички розв’язування ребусів
Вид заняття: практичне заняття, бесіда
Обладнання: аркуші паперу а4, олівці, картон, шаблони, клей, ножиці, мультимедійна дошка, звукові колонки
Ресурси: https://www.internationalwomensday.com
Перебіг заняття
1. Організація групи
Березень започатковує весну, і це, мабуть, символічно, що в саме в цьому місяці ми відзначаємо Свято Жінок. Так, справжня жінка схожа на весну – початок всього первісного, чистого й свіжого на землі. А найтепліше і лагідніше слово – це слово? (діти повинні сказати: «Мама»). Так! Це перше слово, яке з радістю та усмішкою вимовляє дитина. Мама – це те слово, яке найчастіше вимовляє людина в хвилини страждання і горя.
Матерів мільйони, і всі вони несуть у серці любов. І кожен скаже: «Найкраща мати – моя», - бо безмежна її ніжність.
Якби в світі було стільки доброти, скільки випромінює серце матері, зло згинуло б. Саме їй – найріднішим, наймилішим і присвячуємо ми сьогоднішнє заняття.
2. Повідомлення теми та підготовка учнів до роботи.
Я розповім про свято 8 березня, чому ми його святкуємо, як і де воно утворилося.
Взагалі, повна назва цього свята Міжнародний день боротьби за права жінок і міжнародний мир – це щорічне жіноче свято, символ боротьби за права жінок.
Почали святкувати більш ніж 100 років тому в США. За української ініціативи, свято стало міжнародним.
У деяких країнах, де відзначають 8 березня, жінкам дарують квіти та подарунки.
Запитання до класу:
А зараз, розповім чого свято приурочене до дати 8 березня:
Також визначають це свято подібно до Дня Матері й Дня Валентина. Тому поговоримо про найкращу людину нашого життя – маму.
Давайте відгадаємо кілька загадок:
Всіх вона пестить тішить,
Завжди скрізь буває з нами.
Відгадайте хто це?( Мама).
На цей світ нас народила.
Я до неї пригорнуся,
Це ріднесенька…( Матуся ).
Часу не шкодував,
Хто навчав нас говорити,
Хто найкращий в цілім світі?
(Мама)
Розуміє, дуже любить
Я до неї пригорнуся,
Бо вона моя…(Мамуся).
5) 8 березня - це свято,
Що ж мені приготувати
Для кожної матусі,
Для сестрички та … (бабусі)
6) Я подарунок
Матусі роблю,
Я свою маму
Дуже …(люблю)
7) Тому що весела,
Ясна, чарівна,
На мамине свято
Приходить ..(весна)
Ви мабуть уже стомились, давайте зробимо фізкультхвилинку. Ваша пара - ваш сусід по парті.
Фізкультхвилинка “Я танцюю з тобою”
3. Робота над темою заняття.
Сьогодні ми будемо робити листівку до 8 березня, яку ви зможете подарувати мамі, бабусі або сестрі. Давайте розгадаємо ребуси і дізнаємось, які матеріали нам потрібні. (Презентація з ребусами)
Діти, а як правильно поводитись з ножицями? (можливі відповіді учнів)
А можна ножиці кидати?
А як їх треба передавати?
Перед ними орієнтовний виріб.
А що восени розпускається на деревах, а саме на вербі?
4.Підсумок уроку. Оцінювання роботи учнів.
А тепер загинайте пальці, якщо ви зі мною згодні, починаємо з мізинчика: