Виховне заняття. Тема "Свято 8 березня"

Про матеріал
конспект розроблений для ознайомлення дітей з причиною святкування 8 березня. наявна розробка вітальної листівки. для роботи з листівкою було використано гілочку з котиками. Для переліку інструментів для роботи було використано презентацію з ребусами
Перегляд файлу

 

Освітнє заняття

Тема: Свято 8 березня

Мета: ознайомити учнів з історією цього свята; навчити дітей робити привітальні листівки; виховати ввічливе ставлення до дівчат та жінок; розвити в учнів навички розв’язування ребусів

Вид заняття: практичне заняття, бесіда

Обладнання: аркуші паперу а4, олівці, картон, шаблони, клей, ножиці, мультимедійна дошка, звукові колонки

Ресурси: https://www.internationalwomensday.com

 Перебіг заняття

1. Організація групи

Березень започатковує весну, і це, мабуть, символічно, що в саме в цьому місяці ми відзначаємо Свято Жінок. Так, справжня жінка схожа на весну – початок всього первісного, чистого й свіжого на землі. А найтепліше і лагідніше слово – це слово? (діти повинні сказати: «Мама»). Так! Це перше слово, яке з радістю та усмішкою вимовляє дитина. Мама – це те слово, яке найчастіше вимовляє людина в хвилини страждання і горя.

Матерів мільйони, і всі вони несуть у серці любов. І кожен скаже: «Найкраща мати – моя», - бо безмежна її ніжність.

Якби в світі було стільки доброти, скільки випромінює серце матері, зло згинуло б. Саме їй – найріднішим, наймилішим і присвячуємо ми сьогоднішнє заняття.

2. Повідомлення теми та підготовка учнів до роботи.

Я розповім про свято 8 березня, чому ми його святкуємо, як і де воно утворилося.

Взагалі, повна назва цього свята Міжнародний день боротьби за права жінок і міжнародний мир – це щорічне жіноче свято, символ боротьби за права жінок.

Почали святкувати більш ніж 100 років тому в США. За української ініціативи, свято стало міжнародним.

У деяких країнах, де відзначають 8 березня, жінкам дарують квіти та подарунки.

Запитання до класу:

  1. Діти, а як ви його святкуєте?
  2. Чи є у вас сімейні традиції, пов’язані з цим святом?

А зараз, розповім чого свято приурочене до дати 8 березня:

  •                   страйк американських жінок за рівну оплату праці в Нью – Йорку.
  •                   жіноча демонстрація « за хліб і мир » в Російській імперії.

Також визначають це свято подібно до Дня Матері й Дня Валентина. Тому поговоримо про найкращу людину нашого життя – маму.

Давайте відгадаємо кілька загадок:


  1. Найрідніша, наймиліша,

Всіх вона пестить тішить,

Завжди скрізь буває з нами.

Відгадайте хто це?( Мама).

  1. Ніжна, лагідна і мила,

На цей світ нас народила.

Я до неї пригорнуся,

Це ріднесенька…( Матуся ).

  1. Хто життя нам дарував,

Часу не шкодував,

Хто навчав нас говорити,

Хто найкращий в цілім світі?

(Мама)

  1. Пестить, ніжить, і голубить

Розуміє, дуже любить

Я до неї пригорнуся,

Бо вона моя…(Мамуся).

5) 8 березня - це свято,

Що ж мені приготувати

Для кожної матусі,

Для сестрички та … (бабусі)

6) Я подарунок

Матусі роблю,

Я свою маму

Дуже …(люблю)

7) Тому що весела,

Ясна, чарівна,

На мамине свято

Приходить ..(весна)


 

Ви мабуть уже стомились, давайте зробимо фізкультхвилинку. Ваша пара - ваш сусід по парті.


Фізкультхвилинка “Я танцюю з тобою”

3. Робота над темою заняття.

Сьогодні ми будемо робити листівку до 8 березня, яку ви зможете подарувати мамі, бабусі або сестрі. Давайте розгадаємо ребуси і дізнаємось, які матеріали нам потрібні. (Презентація з ребусами)
Діти, а як правильно поводитись з ножицями? (можливі відповіді учнів)

А можна ножиці кидати?

А як їх треба передавати?

Перед ними орієнтовний виріб.

  1. взяти лист картону, зігнути навпіл і відрізати (знадобиться лише половинка), відкласти.
  2. взяти лист білого паперу, прикласти свою долоню і обвести. Отриманий малюнок вирізати, зігнути всі “пальці” долоні по одній лінії.
  3. приклеїти долоню, але не зігнуті пальці. Клей наносити на деталь.
  4. зачекати доки більш-менш висохне клей і зробити 2 паралельні надрізи ножиком типу “=” (робить вчитель).

А що восени розпускається на деревах, а саме на вербі?

  1. дістати котики і вставити в ці отвори їх, щоб вони тримались.
  2. потім позначити на “пальцях” приклеєної долоні зону “подушечок”/”нігтів” , нанести на цю зону клей і приклеїти після котиків.
  3. залишити висихати.

4.Підсумок уроку. Оцінювання роботи учнів.

А тепер загинайте пальці, якщо ви зі мною згодні, починаємо з мізинчика:

  • Сьогодні на уроці ми дізнались чому святкують 8 березня;
  • Я знаю кого я зможу привітати з цим святом;
  • Я навчилась(-вся) робити листівку до 8 березня;
  • Обов'язково розкажу батькам про тему нашого уроку;
  • Отже, як попрацювали на уроці? (діти показують “Клас”)


   

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, 2 клас, Майстер-класи
НУШ
Інкл
Додано
11 березня 2020
Переглядів
890
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку