План-конспект уроку в 5 класі з предмету предметно-практичної діяльності "Аплікація "Фрукти". План-конспект уроку складено на допомогу вчителям та вихователям, які працюють з дітьми з помірною розумовою відсталістю. Матеріал підібраний з урахуванням індивідуальних можливостей кожної дитини.
Тема: Аплікація «Фрукти».
Мета: 1. Продовжувати вчити розмічувати папір за шаблоном та вирізати по наміченим лініям.
2. Розвивати зорове та слухове сприйняття, пам’ять, просторове уяв-лення, дрібну моторику, усне мовлення.
3. Виховувати охайність, старанність під час роботи, самостійність, естетичні смаки.
Тип уроку: поглиблення, уточнення знань, умінь та удосконалення навичок.
Обладнання: таблиці, кубики для гри, зразок готового виробу, кольоровий папір, білі аркуші паперу А4, шаблони, прості олівці, ножиці, хустинки, коробочки для сміття, клей, ТЗН.
Хід уроку
І. Підготовча частина
Нумо, діти, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок!
(Сливи, яблуко, груша, огірок, абрикоси.)
ІІ. Основна частина
Інь-інь-інь – надворі осінь.
Ра-ра-ра – золота пора.
Іє-іє-іє – листя жовтіє.
Ає-ає-ає – листя опадає.
Са-са-са – яка краса.
Гра «Склади предмет».
(Кубики з частинами фруктів. Завдання: скласти частини в цілий предмет. Назвати предмети одним словом: фрукти.)
2.2. Повідомлення теми, мети уроку.
Лампочка вгорі висіла, Народжується з квітки,
Стала смачна, пожовтіла. Його всі люблять дітки,
Діти лампочку зірвали, Заліза в нім багато,
З апетитом скуштували. Рум’яне і хрустке.
(Груша) А ну, скажіть, діти,
То що ж воно таке?
(Яблуко)
Фізхвилинка під музичний супровід «Ми плещемо в долоньки».
2.5. Продовження виконання роботи.
III. Заключна частина
3.1. Актуалізація набутих знань на уроці.
3.2. Оцінювання.
1