2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Урок з предметно-практичної діяльності "Аплікація "Фрукти"

Про матеріал

План-конспект уроку в 5 класі з предмету предметно-практичної діяльності "Аплікація "Фрукти". План-конспект уроку складено на допомогу вчителям та вихователям, які працюють з дітьми з помірною розумовою відсталістю. Матеріал підібраний з урахуванням індивідуальних можливостей кожної дитини.

Перегляд файлу

Тема:  Аплікація «Фрукти».

Мета: 1. Продовжувати вчити розмічувати папір за шаблоном та вирізати по наміченим лініям.

 2. Розвивати зорове та слухове   сприйняття, пам’ять, просторове уяв-лення, дрібну моторику, усне мовлення.

 3. Виховувати охайність, старанність під час роботи, самостійність, естетичні смаки.

Тип уроку: поглиблення, уточнення знань, умінь та удосконалення навичок.

Обладнання: таблиці, кубики для гри, зразок готового виробу, кольоровий папір, білі аркуші паперу А4, шаблони, прості олівці, ножиці, хустинки, коробочки для сміття, клей, ТЗН.

Хід уроку

І. Підготовча частина

  1.        Організаційний момент.

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаємо урок!

  1.        Нервово-психічна підготовка.
  1.  «Добрий день».
  2.  Д/г «Визначте зайвий малюнок».

(Сливи, яблуко, груша, огірок, абрикоси.)

  • Назвіть що зображено на малюнках.
  • Який малюнок зайвий? (Огірок.) Чому? (Огірок – це овоч.)
  • Як назвемо малюнки одним словом? (Фрукти.)
  1. Дидактико-психологічна підготовка.
  • Діти, зараз у нас урок праці, будьте уважні, старанні. Давайте відповіді на поставлені питання.

ІІ. Основна частина

  1.        Фонетична зарядка.

Інь-інь-інь – надворі осінь.

Ра-ра-ра – золота пора.

Іє-іє-іє – листя жовтіє.

Ає-ає-ає – листя опадає.

Са-са-са – яка краса.

  1.       Актуалізація опорних знань. (Робота з кубиками.)

Гра «Склади предмет».

(Кубики з частинами фруктів. Завдання: скласти частини в цілий предмет. Назвати предмети одним словом: фрукти.)

 

 

2.2. Повідомлення теми, мети уроку.

  • Діти, сьогодні на уроці ми будемо виконувати аплікацію «Фрукти», а які фрукти ми будемо виконувати ви дізнаєтесь коли відгадаєте загадки.

Лампочка вгорі висіла,    Народжується з квітки,

Стала смачна, пожовтіла.    Його всі люблять дітки,

Діти лампочку зірвали,    Заліза в нім багато,

З апетитом скуштували.    Рум’яне і хрустке.

(Груша)      А ну, скажіть, діти,

       То що ж воно таке?

       (Яблуко)

  1.        Розгляд зразка, аналіз.
  • Де на аркуші паперу знаходиться яблуко? груша?
  • Якого кольору яблуко? груша?
  • Що це у яблука? Якого кольору хвостики?
  • Якого кольору листочки?
    1.        Практична робота за інструкцією. Допомагаю індивідуально.
  • Пальчикова гімнастика «Замок», «Кулак-ребро-долоня».
  • Прикладіть шаблон яблука на зворотну сторону паперу червоного кольору. Обведіть по контуру і виріжте. (Правила безпечної роботи з ножицями.)
  • Прикладіть шаблон груші на зворотну сторону паперу жовтого кольору. Обведіть по контуру і виріжте.

Фізхвилинка під музичний супровід «Ми плещемо в долоньки».

  • Для учнів Бадянського І. та Пироженка В. додаткове завдання: обвести та вирізати шаблони хвостиків та листячка.

2.5. Продовження виконання роботи.

  • Прикладіть вирізані предмети на аркуш паперу (яблуко зліва, грушу справа), обережно зніміть яблуко, змастіть його зворотну сторону клеєм і, обережно поклавши його на місце, приклейте. Так само приклейте грушу, хвостики та листя до фруктів.

III. Заключна частина

3.1. Актуалізація набутих знань на уроці.

  • Яку аплікацію на уроці ми виготовляли?
  • Як ви виконували аплікацію?

3.2. Оцінювання.

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
Інкл
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
655
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку