Урок з предмету Корекція розвитку Збірні заняття.

Про матеріал
Збірні завдання з предмету Корекція розвитку. Для дітей молодшої школи. Завдання для дистанційного навчання.
Перегляд файлу

Завдання з корекції розвитку.

Урок 1.

  1. Логічна задачка.

Два обличчя.   Хлопчик і дівчинка бавилися на брудному темному горищі. Коли вони вийшли на вулицю, то у дівчинки все обличчя було сірим від пилу, а в хлопчика — залишилося чистим. Та саме хлопчик пішов умиватися. Чому?

 ( ВІДПОВІДЬ)  Хлопчик подивився на брудне обличчя дівчинки і подумав, що він теж забруднився. А дівчинка, навпаки, поглянула на хлопця і, побачивши, що його обличчя чисте, була переконана, що і з нею все в порядку.

Відгадай загадки.

Він для кожної людини,

Ліки має й вітаміни,

Прочита рецепт уважно,

Що і як робить підкаже. (Аптекар)

***

Кажуть, щоб хвороб не знати,

Треба всім мене вживати.

Може, ви мене й з’їсте,

Тільки сльози проллєте. (Цибуля)

******

Мене, біленьке, наливали,

Пили поживні мінерали

Маленькі дітки й кіт Мурко.

Всім на здоров’я — ... ( молоко)

***

Бокс, хокей, бобслей, футбол,

Сноуборд і волейбол…

Стадіон, басейни, корт —

Об’єднало слово… (спорт)

 

Дай відповідь на запитання.

1. Яку воду можна принести в ситі? ( заморожену)

2. Кінь перевозить 10 кг вугілля, а поні — 10 кг вати. У кого вантаж важчий? ( однаковий)

3. Яке колесо не крутиться в автомобілі, коли він їде?( запасне)

4.  Коли ми, дивлячись на цифру «два» кажемо «десять». ( коли дивимось на годинник)

5.  Їде чоловік у потязі, сниться йому, що сидить він на підлозі, а дошки у безодню летять. Глядь—лише одна дошка залишилась. Що треба зробити чоловіку, аби не впасти? ( Прокинутись)

6.  В якому морі води немає?( у намальованому)

7. Сорок п’ять і сорок п’ять — скільки буде? (85)

8.  Хто показує кожному його обличчя, бо не має власного? (Дзеркало)

9. У млині було вісім мішків, на кожному мішку сиділо по дві миші, прийшов мельник з котом, скільки тепер стало ніг? ( було тільки дві ноги мельника)

Відповіді записуємо у зошит.

УРОК 2

Інформаційна цікавинка. Історія однієї зірочки. (Прочитати. Придуати заголовок до тексту.  Декількома реченнями описати свої враження від прочитанного у зошит. Намалювати невеликий малюнок у зошит до розповіді.)

Колись давним-давно космос ділився на два Всесвіти: на світ зірок та планет. Кожен із них мав свою королеву й устрій, за яким вони жили. І ніколи ці два Всесвіти не перетиналися.

Одного разу машина, яка вказувала шлях до Всесвітів, зламалася і маленька зірочка, яку звали Полуничка, потрапила до планет. Спочатку вона злякалася і сховалася, але пізніше зрозуміла, що цей Всесвіт дуже схожий на її дім, єдине — тут були тільки планети.

Полуничка ще ніколи не бачила такої різноманітності кольорів: кожна планета була надзвичайною. Першою вона побачила планету, яскравість якої осліплювала їй очі, вона була схожа на сонце чи місяць, але зі слів двох співрозмовників вона зрозуміла, що це — Венера. Полуничка швидко дістала свій космічний планшет і ввела цю назву. Вона прочитала, що Венера — друга планета Сонячної системи і третій за яскравістю об’єкт на небі, її блиск поступається лише блиску Сонця та Місяця.

Ця інформація і вразила, і змусила Полуничку прочитати про всі планети. Те, що вона дізналася, їй дуже сподобалося. Вона захотіла особисто познайомитися з кожною з них.

Поки Полуничка захопливо читала, не помітила, як до неї наблизилася планета, схожа на смугастика. Пізніше Полуничка дізналася, що це Юпітер. Вони подружилися, і новий друг пообіцяв, що не видасть її і допоможе повернутися додому.

Але по дорозі до машини їх наздогнали планетні патрульні і повели Полуничку до своєї Королеви. Наша зірочка дуже злякалася, адже вона не знала, що з нею буде далі.

Королева виявилася дуже красивою. Вона була одягнена в золотисту сукню, а на її голові сяяла вишукана корона, на якій було видно Сонячну систему.

— Що ти шукаєш у нашому Всесвіті? —запитала Королева.

— Я випадково сюди потрапила, — тремтячим голосом відповіла Полуничка, — але мені тут дуже сподобалося, і хотілося б, щоб і мої друзі-зірки теж побачили красу Вашого Всесвіту, а Ви мали змогу познайомитися з нашим світом.

— Це неможливо! — вигукнула Королева. — Так ніколи не було!

— Але ж Ви — королева і можете все, головне — бажання! — промовила зірка. — Я змогла б умовити нашу Королеву відновити діалог між нашими світами.

— Ти — мрійниця, — ніжно сказала Королева планет. — Але ти маєш рацію. Напевно, настав час, щоб ми з сестрою поговорили.

— Наша Королева — Ваша сестра? — здивувалася Полуничка.

— Так, але наші батьки Космос та Галактика вирішили, що краще, коли ми будемо окремо. Та я завжди мріяла про зустріч із нею… —не встигла закінчити історію Королева планет.

— І я теж, люба сестро! — вигукнула Королева зірок…

Довго говорили дві сестри, їхньому щастю не було меж. Вони пригадували своє дитинство, де кожна з них була лише маленьким вогником на руках у тата і в обіймах мами. Розмовляли і про своє теперішнє життя — і вирішили скасувати заборону. Врешті-решт, всі жителі Всесвітів мають право жити в єдиному та безпечному космічному просторі. Щойно вони підписали цю домовленість, до зали увійшли тіні.

— Хто ви? — розгублено запитала Королева планет.

— Хто ми? — жартівливо перепитав чоловік.

— Ми… —ніжно протягнула жінка і відкрила обличчя.

— Мамо! Тату! — вигукнули обидві Королеви.

Сімейна розмова була насиченою й емоційною. Батьки та доньки через стільки космічних літ нарешті об’єдналися в єдину родину.

Полуничка ж спілкувалася зі своїми новими друзями-планетами, а Всесвіт став єдиним простором для всіх небесних тіл.

Ось так одна маленька зірочка з великим серцем змогла об’єднати два Всесвіти, і зараз ми маємо можливість спостерігати за їхньою дружбою та розмовами, вдивляючись у безкрає небо…

Ти молодець! Ти добре попрацював сьогодні. Пропоную трішки потанцювати з капітаном Крабсом.

https://www.youtube.com/watch?v=CO0mUekg74U

https://www.youtube.com/watch?v=WHsuZgtaEPs

 

Урок 3.

 Графічний диктант або малюнок по клітинках.

Для виконання даного завдання потрібен зошит з розвитку мовлення у клітинку, якщо зошит у лінію це не біда. Візьміть  листочок у клітиночку, який потім вклейте у зошит.

Півник. ( відступаємо 4 клітинки зверху і 4 клітинки зліва) 2 вниз, 1 вправо, 4 вниз, 1 вправо, 1 вниз, 1 вправо, 1 вгору, 2 право, 2 вгору, 1 вправо,1 вниз, 1 вправо,4 вгору, 3 вліво, 2 вниз, 2 вліво, 3 вгору, 2 вліво.

Праска. ( від попереднього малюнку відступаємо 7 клітинок вниз, та 4 клітинки зліва) 3 по діагоналі вправо вгору, 1 вправо, 1 вгору,2 вправо, 1 вниз,4 вправо, 2вгору,6 вліво, 1 вгору, 8 вправо,4 вниз, 1 вправо,2 вниз,13 вліво,1 вгору, 13 вправо.

Жабка ( від попереднього малюнку відступаємо  7 клітинок вниз, та 4 клітинки зліва)  1вправо,1 вгору,1 вправо,1 вниз, 2 вправо,1 вгору,1 вправо,1 вниз,1 вправо,2 вниз,1 вліво,1 вниз,2 вправо,2 вгору,1 вправо,3 вниз,3 вліво,3 вниз,1 вправо,2 вниз, 1 вправо,1 вниз,2 вліво,2 вгору,4 вліво, 2 вниз,3 вліво,1 вгору,2 вправо,2 вгору, 1 вправо,3 вгору,1 вліво,2 вниз,1 вліво, 3 вгору,2 вправо,1 вгору, 1 вліво,2 вгору.

 Дивимось 1-ий фільм Мері Попінс або читаємо книжку.

https://www.youtube.com/watch?v=NHUbnASEzPM

 Цікаві тестування

https://ukrerudyt.com/test_pass.php

https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=128

https://ukrerudyt.com/test.php?test=234

https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=93

https://ukrerudyt.com/test_pass.php?test=123

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
11 квітня 2020
Переглядів
850
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку