29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Урок з предмету я досліджую світ на тему: "Моє улюблене заняття"

Про матеріал
Урок з предмету я досліджую світ на тему: "Моє улюблене заняття", який допоможе вчителю зрозуміти чим найбільше люблять займатися юні школярі, а учням допоможе дізнатися чим захоплюються їхні однокласники та можливо знайтиля себе нові цікаві вподобання.
Перегляд файлу

Тема: Моє улюблене заняття

Мета: навчити учнів чітко висловлювати свою думку; розвивати память, увагу, уяву; виховувати любов до навколишнього середовища.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: підручник, ілюстрації до теми, ТЗН: ноутбук, плазма, флешка, відеоматеріали.

Хід уроку

1.Організація класу

1.1.Ранкова зустріч: Світ тварин

1.1.1.Привітання

Ми заходимо в школу раненько,

Лиш встає світанкова зоря.

І беремось до книжки хутенько,

Щоб відкрити річки і моря,

Зрозуміти природу й людину,

Пізнавати наш світ спішимо.

Крок за кроком вчимося невпинно.

Ми до знань, ми до знань летимо

(Діти  та  вчитель стають в коло, беруться за руки та поважно вітається з іншими дітьми)

 

Доброго ранку, доброго дня !

Хай плещуть долоньки!

Хай тупають ніжки !

Працюють голівки!

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаю вам здоров’я та добра!

Доброго ранку, Микитко. Уяви себе лисичкою, як би вона привіталася?

Доброго ранку, Настусю. Уяви себе вовком, як би він вітався?

Доброго ранку, Богданчику. Уяви себе зайчиком, як би він вітався?

 

1.1.2.Обмін інформацією

Яке сьогодні число? А місяць? Який місяць весни? Як перший  місяць весни називався? Як називається третій місяць весни?

Вам подобається весна?

Пригадайте. Які зміни в житті тварин принесла весна?

Послухайте цікаві факти про тварин.

«Крісло автора»

Підготовлені учні розповідають цікаві факти  про тварин

- Розкажіть про своїх улюбленців.

1.1.3.Групове заняття

     Гра «Поміркуймо»

 Діти  розподіляють  тварин на диких і свійських і доводять  свою думку, чому вони  так вважаєте.

     Інсценізація вірша «Король Лісовик» 

 

Ой ховайтесь хто куди,

Щоб не трапилось біди!

Бо сьогодні Лісовик

Розсердився геть на всіх!

як затупає ногами!

Замахає кулаками!

Зуби стиснув, брови звів!

Хто його так розлютив?

З чого стався весь той гнів?

Може, він щось люте з’їв?

А нічого і не сталось.

Просто мухи покусали!

 

    1.1.4. «Мозковий штурм»

– Розв’яжіть проблемну ситуацію:

Ти  їси морозиво. До тебе прилітає оса та сідає на солодощі. Твої дії?

 На тебе гавкає собака і не дає пройти. Які твої дії?

 Ти побачив на вулиці маленьке кошеня. Які твої дії?

    1.1.5. Гра «Впізнай за описом».

    Одна дитина бере картку із зображенням тварин і, не показуючи малюнка іншим, розказує про її зовнішній вигляд, поведінку, смаки у їжі, місце проживання. Діти повинні за описом дізнатися, про яку тварину йде мова. Дитина, котра розказувала,  демонструє малюнок із зображенням тварини.

    1.1.6. Гра «Слухаємо тишу».

     Діти йдуть під музику один за одним. Коли музика стихає, всі зупиняються, заплющують очі і слухають тишу. В тиші ледь чутно лунає команда ведучого на виконання спокійних рухів (сісти на підлогу, лягти на спину, підняти догори праву руку тощо). Рухи треба виконувати так, щоб не сполохнути тишу.

 

2. Актуалізація опорних знань

2.1. Повторення вивченого матеріалу

- Що ми вивчали на минулому уроці?

- Що ви дізналися нового для себе?

- Що вам найбільше запамяталося?

3. Повідомлення теми уроку

- На сьогоднішньому уроці ми будемо вивчати тему: Моє улюблене заняття.

4. Вивчення нового матеріалу

4.1. Вступа бесіда

- У кожної людини є якесь її улюблене заняття.

- Усі люди різні. Відрізняється не лише кольором очей, волоссям, одягом, але й тим, що вміють робити, чим полюбляють займатися.

- Чим займаються діти зображені на малюнку?

- А чим любиш займатися ти?

- На наступний урок принесіть свою улюблену іграшку. Покажіть її всім, розкажіть, з чого її зроблено і як нею гратися.

Фізхвилинка

4.2. Перегляд відео “ Корисні та шкідливі заняття людей

- Які є корисні заняття людей?

- А які шкідливі?

- Чи повчальним є це відео?

- Що саме в ньому повчального?

4.3. Захоплення героїв з мультфільмів

- Скажіть, які є захоплення в героїв різних мультфільмів?

- Які з цих захоплень вам подобаються?

Фізхвилинка

5. Узагальнення й систематизація знань

5.1.  Творча робота. Розфарбовування шаблону фрагменту з мультфільму “ Маша і Ведмідь ”

- Дітки, зараз я вам роздам шаблони розмальовок, а ви повинні проявити свою креативність та фантазію і розмалювати їх.

6. Підсумок уроку

6.1. Підсумкова бесіда

- Яку тему ми вивчали на сьогоднішньому уроці?

- Що вам найбільше запамяталося?

- Що було незрозумілим?

6.2.Словесне оцінювання робіт учнів.

docx
Додано
19 травня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку