Урок з природознавства, 4 клас, "Рослинний і тваринний світ пустель" (за програмою "Інтелект України")

Про матеріал
Конспект уроку природознавства для 4 класу за програмою науково-педагогічного проекту "Інтелект України"
Перегляд файлу

Урок з природознавства                            4 клас

(за програмою «Інтелект України»)

Тема. Рослинний і тваринний світ пустель.

Мета. Познайомити дітей з різноманітністю рослинного і    тваринного світу пустель, розкрити залежність рослин і тварин від тепла і опадів; показати пристосованість рослин і тварин до життя у зоні пустель; показати залежність між неживою природою та живим організмами; виховувати бережне ставлення о природи, розвивати спостережливість, мислення.

Обладнання. Звукозапис «Центаврика» із задачами уроку; звукозапис із правилом;відео фрагмент з тлумаченням важких для розуміння слів; звукозапис довідки від бортового  комп’ютера Адаптера; відео до вправи «Фотоапарат»; карта природних зон світу.

ХІД УРОКУ

  1. Перевірка домашнього завдання.
  • Назвіть країну, значну частину якої займає пустеля Атакама. Покажіть її на карті.
  • Прочитайте сторінку «Подорожуємо світом» присвячену Мексиці. Покажіть цю країну на карті.
  1. Вивчення нового матеріалу.

а) Слухання звукозапису Центаврика.

- Відповідь на питання Центаврика .

б) Прочитайте лист Центаврика. Поясніть йому, що  мав на увазі поет? Упишіть пропущене.

  1. Установіть відповідність між зображеннями й типами пустель.
  2. Прочитати правило, прискорюючи темп. Відтворити з пам’яті.
  3. Робота з тлумачним словничком.
  • Перегляд  відео фрагменту з важкими для розуміння словами.
  1. Вправа «Повітряні кульки»
  2. Слухання звукозапису довідки від бортового комп’ютера Адаптера  про рослинний і тваринний світ пустель.
  3. Вправа «Фотоапарат»
  4. Закріплення матеріалу.
  5.                    Гра «Зоряні перегони». Скласти з цих слів слово.
  6.                    Робота з картою.
  • Розгляньте карту природних зон світу. Обведіть межі пустель.
  1.                    Творча робота.
  • Розгляньте фотографію із журналу National Geographic. На ній зображені верблюди, які йдуть пустелею під час заходу сонця. Укажіть напрямок, у якому рухається караван.
  1.                    Підсумок уроку.

Що можна сказати про рослинний і тваринний світ пустель?

Що вас вразило?

Який висновок можна зробити?

Що більше всього запам’яталося?

  1.                    Домашнє завдання
  • С. 20 , написати сторінку довідника «Подорожуємо світом», присвячену Об’єднаним Арабським Еміратам, заповнити  пропуски, користуючись картою, прочитати довідку Адаптера.

 

 

docx
Додано
14 березня 2019
Переглядів
2200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку