2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Урок з розвитку художньо-естетичних навичок (малювання) "Малювання мухомора"

Про матеріал

План-конспект уроку в 5 класі складено на допомогу вчителям та вихователям, які працюють з дітьми з помірною розумовою відсталістю. Матеріал підібраний з урахуванням індивідуальних можливостей кожної дитини.

Перегляд файлу

Тема:  Малювання мухомора.

Мета: 1.Продовжувати вчити малювати фарбами та пензликом, вдоскона-лювати уміння працювати з шаблоном.

 2. Розвивати зорове та слухове   сприйняття, пам’ять, просторове уяв-лення, дрібну моторику, усне мовлення.

 3. Виховувати охайність, старанність під час роботи.

Тип уроку: поглиблення, уточнення знань, умінь та удосконалення навичок.

Обладнання: розрізні картинки гриба, дидактичний матеріал для гри, зразок готового виробу, таблиці, аркуші паперу А4, шаблони, прості олівці, пензлики, склянки з водою, фарба, вологі серветки, ноутбук.

Хід уроку.

І. Підготовча частина.

  1.        Організаційний момент.

Продзвенів дзвінок,

Починається урок.

Сядемо прямо не зігнемося,
За роботу ми візьмемося.

  1.        Нервово-психічна підготовка.
  1.  «Добрий день».
  2.  Д/г «Склади цілий предмет із частин».

Розрізні картинки гриба з 2-6 частин.

  • Діти, що ви зібрали? (Гриб.)
  • Де росте гриб? (У лісі.)
  1. Дидактико-психологічна підготовка.
  • Діти, зараз у нас урок малювання, будьте уважні, старанні і охайні під час виконання роботи. Давайте відповіді на поставлені питання.

ІІ. Основна частина.

  1.        Фонетична зарядка.

Ла-ла-ла – осінь прийшла.

Ає-ає-ає – листя опадає.

Ємо-ємо-ємо – ми його збираємо.

Мо-мо-мо – подвір’я прибираємо.

  1.        Актуалізація опорних знань. (Робота з картками.)
  •  Діти, а чи всі гриби можна їсти? (Ні.) Гриби бувають їстівні та отруйні. Зараз ми пограємо в гру «Збери їстівні гриби». (Картки із зображенням грибів, паперові кошики. Завдання: відібрати в кошик їстівні гриби.)

2.3. Повідомлення теми, мети уроку.

  • Діти, відгадайте загадку і дізнаєтеся, який гриб ми будемо сьогодні малювати.

Шапинка червона, ще й цяточки білі,

Виріс отруйний грибок на дозвіллі.

Кращий за всіх цей грибочок із виду,

Та не готуйте його до обіду. (Мухомор.)

  • Мухомор – їстівний чи отруйний гриб? (Отруйний.)
    1.        Розгляд зразка, аналіз.

  • Уважно погляньте на зразок.
  • З яких частин складається гриб? (Ніжка, шляпка.)
  • Що це? (Ніжка.) Якого вона кольору? (Білого.)
  • Що це? (Шляпка.) Якого вона кольору? (Червоного.) А що на шляпці у мухомора? (Білі цяточки.)

А що це біля гриба? (Трава.) Якого вона кольору? (Зеленого.)

Фізхвилинка.

Травичка низенька-низенька, (присіли) 
Дерева високі-високі! (підняли руки вгору) 
Вітер дерева колише-гойдає, (обертаємося) 
То направо, то наліво нахиляє, (нахили вправо, вліво)
То вгору, то назад, (потягування вгору, назад) 
То вниз нагинає, (нахиляються вперед) 
Птахи летять, відлітають, (махають руками) 
А учні тихенько за парти сідають.

  1.        План виконання роботи.
  • Розташовуємо аркуш паперу горизонтально, прикладаємо шаблон гриба посередині аркуша паперу, обводимо шаблон простим олівцем.
  • Тепер зафарбуємо наш гриб.
  • Розводимо водою фарбу білого кольору, зафарбовуємо ніжку.
  • Розводимо водою фарбу червоного кольору, зафарбовуємо шляпку.
  • Поки шляпка підсихає, ми намалюємо біля ніжки гриба травичку. Розводимо водою фарбу зеленого кольору і малюємо траву.
  • Тепер намалюємо білі цяточки на шляпці. Для цього вказівний  палець вмочимо у білу фарбу і поставимо плямочки на шляпці. Витираємо наші пальчики серветкою.

2.4. Практична робота за наслідуванням.

  • Пальчикова гімнастика «Замок», «Кулак-ребро-долоня».
  • Виконання роботи за планом. Допомагаю індивідуально.
  1. Поклали аркуш паперу горизонтально.
  2. Приклали посередині аркуша шаблон гриба.
  3. Обвели простим олівцем.
  4. Правила роботи з фарбою та пензликом.
  • Чистою водичкою підготувати та змочити фарбу.
  • Рівно зафарбовувати поверхню предмета.
  • В кінці роботи вимити пензлик, не залишати в склянці з водою, а витерти серветкою.
  1. Розвели фарбу білого кольору, зафарбували ніжку. Пензлики вимили.
  2. Розвели фарбу червоного кольору, зафарбували шляпку. Пензлики вимили.

Фізхвилинка.

Руки підняли і похитали –

Це дерева в лісі.

Руки хитнули, кисті струснули –

Вітер збиває росу.

В сторони руки, плавно помахаємо –

Це до нас птахи летять.

Як вони сядуть, теж покажемо –

Крила склали назад.

2.5. Продовження виконання роботи.

  1. Поки шляпка підсихає, розвели фарбу зеленого кольору, намалювали траву біля ніжки гриба. Пензлики вимили, витерли серветкою.
  2. Вказівні пальці вмочили у білу фарбу, поставили цяточки на шляпці гриба. Пальці витерли серветкою.

III. Заключна частина.

3.1. Актуалізація набутих знань на уроці.

  • Що на уроці ми малювали?
  • Як ми малювали гриб?
  • Мухомор – їстівний чи отруйний гриб?

3.2. Оцінювання.

1

 

docx
Додано
13 грудня 2018
Переглядів
1172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку