2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

Урок з розвитку художньо-естетичних навичок (малювання) "Ягоди на гроні винограду"

Про матеріал

Урок з розвитку художньо-естетичних навичок в 5 класі складено на допомогу вчителям та вихователям, які працюють з дітьми з помірною розумовою відсталістю. Урок спрямований на розвиток загальної та дрібної моторики, вміння сприймати форму, розмір та колір предмета.

Перегляд файлу

Тема: «Ягоди на гроні винограду»

Мета: 1. Формувати в учнів уміння сприймати, аналізувати та передавати колір та форму реального предмета, правильно розташовувати зображення на аркуші паперу, малювати фарбами.

 2. Розвивати зорову пам’ять, мислення, уяву, усне мовлення, загальну  та дрібну моторику пальців рук.

 3. Виховувати охайність та стараннісь під час виконання роботи.

Тип уроку: формування нових знань, умінь, навичок.

Обладнання: зразок, таблиці, альбоми, фарби, пензлі, стакани з водою, хусточки.

Хід уроку

І. Підготовча частина

  1.        Організаційний момент.

Вже дзвінок нам дав сигнал

Працювати час настав

Тож і ви часу не гайте,

Працювати починайте.

  1.        Нервово-психічна підготовка.
  1.  «Добрий день».
  2. Д/г «Визначте зайвий малюнок».

(Вишні, виноград, аґрус, помідор).

  • Скільки малюнків ви бачите?
  • Назвіть що зображено на малюнках.
  • Який малюнок зайвий? (Помідор) Чому? (Овоч)
  • Як назвемо малюнки одним словом? (Ягоди, фрукти)
  • Малюнків стало більше чи менше? (Менше)
    1.        Дидактико-психологічна підготовка.
  • Діти, сьогодні на уроці ми будемо малювати ягоди. Будьте уважні, старанні. Давайте відповіді на поставлені питання.

ІІ. Основна частина

  1.       Фонетична зарядка.

Ди-ди-ди – на кущі ягоди.

На-на-на – чорна смородина.

Ус-ус-ус – зелений аґрус.

Ни-ни-ни – смачні вони.

  1.       Актуалізація опорних знань.
  • Про який малюнок ця загадка? (На дошці малюнки: вишні, смородина, виноград.)

На лозі, росою вмиті,

зріли грона соковиті.

В сонця силоньку черпали,

золотистим соком стали.  (Виноград)

  1.        Повідомлення теми, мети уроку.
  •                   Сьогодні на уроці ми будемо малювати фарбою ягоди на гроні винограду. Будьте уважні, старанні і охайні під час виконання роботи.

2.3. Опрацювання матеріалу.

2.3.1. Розгляд зразка, аналіз.

  • Якої форми ягоди?
  • Якого кольору?

Фізхвилинка (Діти повторюють рухи за вчителем.)

2.3.2. Пальчикова гімнастика.

2.3.4. Виконання роботи дітьми за показом вчителя.

  1. Підготовка фарби до роботи. Розведення фарби зеленого кольору.
  2. Альбоми розташовуємо вертикально.
  3. Проводимо горизонтальну лінію зеленого кольору, від неї заокруг-люємо паличку униз.

 

 

 

 

 

 

  1. Розведення фарби синього кольору.
  2. Малюємо перший ряд ягід винограду (п’ять синіх кругів).

 

 

 

 

 

Фізхвилинка

  1. Малюємо другий ряд винограду (чотири сині круги).
  2. Малюємо третій ряд винограду (три сині круги).
  3. Малюємо четвертий ряд винограду (два сині круги).
  4. Малюємо п’ятий ряд винограду (один синій круг).

 

 

 

 

 

2.3.5. Виставка робіт.

III. Заключна частина

  1.       Актуалізація набутих знань на уроці.
  • Що ми робили сьогодні на уроці?

3.2. Оцінювання.

 

 

docx
Додано
20 грудня 2018
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку