УРОК З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ Виготовлення аплікації «Кошик з фруктами».

Про матеріал
удосконалювати вміння працювати із шаблонами, називати деталі аплікації, їх розмір, форму, колір, вчити виготовляти тематичну аплікацію за зразком
Перегляд файлу

ДЕПАРТАМЕНТ НАУКИ І ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЗЕЛЕНОГАЙСЬКИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС (ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД – ШКОЛА – ІНТЕРНАТ І – ІІ СТУПЕНІВ)» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УРОК З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Виготовлення аплікації «Кошик з фруктами».

 

 

 

Виконала вчитель 3 – А класу

Соловей Юлія Василівна

 

 

 

 

 

                                  Високий 2017 рік

 

Мета: продовжувати вчити учнів різати папір ножицями за прямими і заокругленими лініями, удосконалювати вміння працювати із шаблонами, називати деталі аплікації, їх розмір, форму, колір, вчити виготовляти тематичну аплікацію за зразком; розвивати дрібну моторику, інтерес до предмета, творчі здібності, уяву, мислення, пам'ять; виховувати акуратність і точність, любов до праці, інтерес до процесу створення речей своїми руками.

Обладнання: предметні малюнки, технологічна картка, зразок виконаної роботи, шаблони.

Тип уроку: комбінований.

Методи і прийоми роботи: розповідь, бесіда, пояснення, гра, практична робота, інструктаж.

Хід уроку

І. Підготовча частина. 1. Організаційний момент.

Привітання:

Пролунав уже дзвінок,

Всіх покликав на урок.

Тож і ми часу не гаймо

У мандрівку вирушаймо!

2. Нервово – психологічна підготовка.

Пальчикова гімнастика «Сонечко», «Родина».

- Поглянули один на одного посміхнулись.

- Яка зараз пора року?

- Як змінилась природа за останні дні?

ІІ. Основна частина.

1.Мотивація навчальної діяльності. Актуалізація опорних знань

Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми будемо подорожувати. А для подорожі нам потрібно взяти все необхідне. Давайте перевіримо, чи все є у вас на столах.

1) Перевірка готовності до уроку.

2) Упорядкування робочих місць.

3) Бесіда:

А де будемо подорожувати, ви дізнаєтесь, якщо послухаєте вірш.

ОСІНЬ

Нині осінь нас чарує,

Неповторна, чарівна,

Різні барви нам дарує

І дивує нас вона.

Виглядає так казково

Восени і сад, і гай,

Спілі яблука на возі

До бабусі привезла.

Так, подорожувати будемо до саду. Ось тихо вузенькою стежкою заходимо у сад. І зустрічає нас добрий мешканець Їжачок. Давайте попросимо його розповісти про щось цікаве, казкове, що є в саду.

2. Повідомлення теми, мети уроку.

Сьогодні на уроці ми будемо виготовляти аплікацію з кольорового паперу.

Переглянемо відео (фрукти). Пригадаємо, які ми знаємо фрукти.

3. Вивчення нового навчального матеріалу:

А які саме фрукти ми будемо виготовляти ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадки.

Загадки від Їжака:

Мов маленький м’ячик,

Висить, а не скаче,

Рум’яне, гладеньке,

На смак солоденьке. (Яблуко)

Була зелена і тверда,

На сонці грітись почала,

Усе літо засмагала –

Чорношкірою аж стала. (Слива)

По дві сестрички

На гойдалках гойдались,

Червоними личка

Від сонечка стали. (Вишні)

Величезні краплини

На гіллі уродили,

Пожовтіли, зрум’яніли

Та дощем додолу впали. (Груша)

4. Показ і аналіз зразка.

- Які фрукти лежать у кошику?

- Скільки всього фруктів?

- Які фрукти круглої форми?

- Якого кольору вишня, яблуко?

- Які фрукти мають овальну форму?

- Якого кольору груша, слива?

- Якого кольору листочки?

- Якого кольору хвостики?

5. Поетапний інструктаж виконання роботи.

ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБУ:

1) Обведи шаблони на кольоровому папері.

2) Виріж ножицями деталі аплікації.

3) Наклей кошик, грушу, яблуко, сливу, вишню.

4) Наклей хвостики та листочки.

6. Повторення учнями елементів виконання завдання.

7. Фізхвилинка.

8. Практична частина.

Повторення правил безпечної роботи.

Правила безпечної роботи ножицями:

1) Передавай ножиці закритими і кільцями вперед.

2) Не тримай ножиці гострими кінцями догори.

3) Ріж тільки на робочому місці.

4) Під час роботи ножицями стеж, щоб рука не попала на лінію чи місце різання.

Правила роботи з клеєм:

1) Роботу з клеєм виконуй на підкладному папері.

2) Клей нанось пензликом від середини деталей до країв.

3) Для приклеювання деталей та витирання рук користуйся серветкою.

4) Після завершення роботи клей щільно закрий.

5) При попаданні клею в очі терміново промий їх водою.

6) При попаданні на одяг клею терміново змий його водою.

9. Поточний інструктаж. Індивідуальна робота.

ІІІ. Заключна частина.

  1. Виставка дитячих робіт. Оцінювання.
  2. Підсумок кроку.

Чи сподобався вам урок?

Що сподобалося? (Проводиться «мікрофон».)

Що ви робили на уроці?

Чого ви навчилися?

Чи запам’ятали ви фрукти які робили?

Учитель аналізує помилки, які були допущені учнями під час виконання роботи, відмічає кращі іграшки.

 

C:\Users\Mitrix\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20171116_094748.jpg

 

 

Працюємо з шаблонами.

 

 

C:\Users\Mitrix\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20171116_094809.jpg

 

 

 

C:\Users\Mitrix\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20171116_100421.jpg

 

 

Робота триває.

 

 

C:\Users\Mitrix\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20171116_100438.jpg

 

 

C:\Users\Mitrix\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20171116_102746.jpg

 

 

Підсумки роботи.

 

 

C:\Users\Mitrix\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\IMG_20171116_102943.jpg

1

 

docx
Додав(-ла)
Соловей Юлія
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
Інкл
Додано
23 лютого 2019
Переглядів
2154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку