Урок "Виговлення аплікації "Наш акваріум"

Про матеріал
Формувати соціальні компетентності, усвідомленість виконання завдань, самостійність, впевненість у своїх силах; повторити правила організації робочого місця, закріпити навички роботи з папером; розвивати дрібну моторику; творчі здібності, уяву, фантазію; виховувати охайність, терплячість, відчуття прекрасного.
Перегляд файлу

Трудове навчання      Клас 1

Урок № ____________    Дата_________________

Тема. Виготовлення аплікації «Наш акваріум».

Мета: формувати соціальні компетентності, усвідомленість виконання завдань, самостійність, впевненість у своїх силах; повторити правила організації робочого місця, закріпити навички роботи з папером; розвивати дрібну моторику; творчі здібності, уяву, фантазію; виховувати охайність, терплячість, відчуття прекрасного.

Обладнання: різнокольоровий папір, клей, шаблони рибок, телевізор, відеоролик.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

1. Привітання

Починаємо урок

Працюватимемо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що в нашім класі

Діти просто молодці!

2. Перевірка готовності до уроку

Скажіть будь ласка чи всі готові до кроку? Покажіть який у вас настрій на початку уроку?

3. Упорядкування робочих місць

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Відгадайте загадку.

У річці, у ставі, у морі

Живе і не відає горя.

Дзьоба нема та дзьобає з гачків

Мушок, жучків, черв’ячків.

    (Риба)

  1. Розповідь вчителя.

Рибами називають тварин, що постійно живуть у воді і пересуваються за допомогою плавців.

З’явилися риби, тільки уявіть собі ― 400 мільйонів років тому назад і заселили всі водойми земної кулі. Вони живуть як в прісній, так і в солоній воді. Деякі з них витримують температуру мінус 15 градусів.

Тіло риб може мати найрізноманітнішу форму і забарвлення. Особливо яскраво пофарбовані мілководні риби, що живуть на коралових рифах. Тут є жовті, червоні, блакитні, зелені і навіть чорні риби.

 — Придивіться уважно, який вигляд має підводний світ. Які рибки, водорості, живуть у океані.

  1. Показ відеоролика.
  2. Відгадайте загадку.

У хатах прозорих всі вони живуть,

Можеш ти їх бачить та не можеш чуть.

    (Риби в акваріумі)

  1. Показ відеоролика «Акваріумні рибки»

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні ми з вами продовжимо працювати з папером і створимо аплікацію «Наш акваріум».

ІV. Робота над темою уроку.

  1. Словникова робота.

Слово «аплікація» - походить від латинського слова «application» і означає накладання, пристосування, приєднання до якоїсь поверхні. Аплікацією буде називатись і готовий виріб, створений у такий чи інший спосіб.

  1.                     Повторення правил безпечної роботи з інструментами та матеріалами

Пам’ятайте, що кожен учень зобов’язаний знати правила безпечної праці на уроках трудового навчання та дотримувати їх.

1. Підготувати своє робоче місце.

2. Коли вчитель звертається до всіх учнів, вони мають припинити роботу й уважно слухати інструктаж.

3. Перевірити справність інструментів, наявність матеріалів.

4. Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя.

5. Використовувати інструменти лише за призначенням.

6. Користуватися прийомами роботи з інструментами за зразком учителя.

  1. Аналіз зразка.

Давайте подивимось на наш зразок і з’ясуємо в якій послідовності будемо виконувати роботу.

У нас ось такий прекрасний акваріум. Але він пустий і в ньому немає живих істот. І сьогодні ви його заселите гарними різнокольоровими рибками

  1. Інструктаж.

1. Обираємо картон блакитного або синього кольору для зображення води.

2. Розмістити рибки і водорості (створити композицію).

3. Знімаючи по черзі рибку (водорості), намазуємо клеєм її зворотній бік і приклеюємо на картон.

Фізкультхвилинка.

Рибки плавають, пірнають,

Потім знову виринають,

Хвостиками хлюпають,

І плавцями ступають.

Раз, два – всі пірнаєм.

Три, чотири – виринаєм

П’ять, шість, сім –

Працювати треба всім.

V. Практична робота.

Під час роботи учнів звучить спокійна музика з показом відеоматеріалу.

Учитель за потреби допомагає дітям.

VІ. Підсумок уроку.

  1. Виставка робіт.
  2. Фото напам’ять.
  3. Запитання до дітей.

 Чому був присвячений наш урок?

 Чи сподобався вам урок?

 Який у вас настрій на кінець уроку?

VІІ. Прибирання робочих місць.

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
Інкл
Додано
24 лютого
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку