Мета: перевірити рівень засвоєння знань, сформованості вмінь та навичок із вивчених тем; розвивати уважність, логічне мислення; виховувати відповідальність, старанність.
Контрольна тестова робота № 3. Пригоди і романтика
Мета:
Тип уроку: контроль набутих умінь і навичок.
Обладнання: завдання для контрольної роботи.
ПЕРЕБІГ УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми й мети заняття
ІІІ. Інструктаж учителя щодо контрольної роботи
IV. Виконання завдань
І варіант
Початковий рівень
1. Хто з цих майстрів слова народився в родині відомого письменника?
А Всеволод Нестайко;
Б Ярослав Стельмах;
В Леся Воронина;
Г Іван Рень.
2. Начитавшись книжок, Митько висловив думку, що назва села Юрківка може бути пов'язаною з…
А ім'ям святого Юрія;
Б юрським періодом;
В ім'ям хлопчика Юрка, який колись урятував село;
Г ім'ям пана, якому колись це село належало.
3. Машину часу бабуся Соломія приховувала під виглядом…
А звичайної квітки;
Б жовтого «Запорожця»;
В мітли;
Г парасольки.
Середній рівень
1. Установіть відповідність між героями та твором.
А Ява |
1 «Тореадори з Васюківки» |
Ключ-відповідь: 1–А, Г; 2–В; 3–Б, Д.
2. Що таке пригодницька повість?
3. Запишіть за допомогою прикметників, якими, на вашу думку, мають бути родинні стосунки?
Достатній рівень
1. Василь Трош обдурив хлопців, насміхався з них, але вони йому подякували. Чому? 2. Після вивчення повісті «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» я зробив (ла) такі висновки…
Високий рівень
Доведіть, що твір «Тореадори з Васюківки» є пригодницьким.
ІІ варіант
Початковий рівень
1. Яка з наведених ознак не властива пригодницьким творам?
А Опис незвичайних, небезпечних подій;
Б сюжетна лінія розвивається швидко й інтригуюче;
В наявна велика кількість фантастичних епізодів, вигаданих істот;
Г наявні головні та другорядні герої.
2. У якому творі багато наукової інформації з палеонтології?
А «Тореадори з Васюківки»;
Б «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9»;
В «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»;
Г «Казка про яян».
3. Ява й Павлуша вважали, що в них була прекрасна й благородна ідея…
А влаштувати бий биків;
Б посадити дерево;
В провести під свинарником метро;
Г врятувати цуценя.
Середній рівень
1. Установіть відповідність між автором і твором.
А Ярослав Стельмах |
1 «Говорюща риба» |
Ключ-відповідь: 1–Г; 2–В; 3–А; 4–Б; 5–Д.
2. Що таке фантастична повість?
3. Запишіть за допомогою прикметників, яким, на вашу думку, має бути справжній друг?
Достатній рівень
1. Яву та Павлушу можна назвати романтиками, адже…
2. Після вивчення повісті «Тореадори з Васюківки» я зробив (ла) такі висновки…
Високий рівень
Доведіть, що твір «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» є фантастичною, романтичною, багатоепізодною повістю про виховання гідності й мужності.
V. Підсумок уроку
VІ. Домашнє завдання
Підготуйте цікаві українські анекдоти, байки, усмішки, гуморески для виразного читання в класі, зробіть до них ілюстрації.
1