Урок з української мови 3 кл. «Речення розповідні,питальні і окличні. Розділові знаки в кінці речень»

Про матеріал
Урок має план і наступну мету: Закріпити у учня уявлення про речення, які різні за метою висловлювання. Продовжувати формувати вміння дотримуватися інтонації речень, різних за метою висловлювання; заохочувати учня вживати у власному мовленні окличні,питальні речення; повторити розділові знаки, які використовуються для писемного мовлення;дотримуватися культури писемного мовлення. Практично розрізнювати речення. Розвивати слухову увагу до мовлення Формувати вміння сприймати текст на слух. Розвивати асоціативне мислення, пам’ять; збагачувати словниковий запас учня. Продовжувати формувати у учня уявлення про час,вчити орієнтуватися в часі,записувати дату та вид роботи в зошиті; розвивати графічні вміння. Виховувати бажання радіти власним успіхам; Виховувати наполегливість,спостережливість,працювати за інструкцією.
Перегляд файлу

Спеціальна загальноосвітня школа   «НАДІЯ»

 

 

 

         УРОК З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

 

на тему :

 «Речення розповідні,питальні і окличні.

Розділові знаки в кінці речень»

(Урок узагальнення)

 

(3 клас РВ.)

 

 

 

Вчитель-методист, вчитель-дефектолог вищої кваліфікаційної категорії

Коваль Олени Сергіївни.

 

 

 


Тема

 «Речення розповідні, питальні і окличні. Розділові знаки в кінці речень».

Мета уроку

Закріпити у учня уявлення про речення, які різні за метою висловлювання.

 Продовжувати формувати вміння дотримуватися інтонації речень, різних за метою висловлювання; заохочувати учня вживати у власному мовленні окличні,питальні речення;

повторити розділові знаки, які використовуються для писемного мовлення;дотримуватися культури писемного мовлення.

Практично розрізнювати речення. Розвивати слухову увагу до мовлення

Формувати вміння сприймати текст на слух. Розвивати асоціативне мислення, пам’ять; збагачувати словниковий запас учня.

Продовжувати формувати у учня уявлення про час,вчити орієнтуватися в часі,записувати дату та вид роботи в зошиті; розвивати графічні вміння.

 Виховувати бажання радіти власним успіхам; Виховувати наполегливість,спостережливість,працювати за інструкцією.

ХІД УРОКУ.

1.Організація та мотивація до роботи.

А. Повторення правил, як потрібно поводитися на уроці.

Б. Бесіда на формування здатності до орієнтування в часі: місяць, число, день тижня.

В. Ознайомлення із записом: 25 жовтня.  Класна  робота.

Г.  Прочитування запису в зошиті.

Пальчикова гімнастика.

2.Актуалізація опорних знань.

А. Читання складів, написаних рукописно:

Хо, лод, на, зи, ма.

1.Читання складів вчителем.

2.Читання складів хором ( разом з учнем).

3. Читання складів учнем.

4.Списування в зошит.

Пальчикова гімнастика.

3.Оголошення теми й мети уроку. Мотивація навчальної  діяльності.

Вчитель читає речення, різні за метою висловлювання ( розповідні, спонукальні, питальні).Вчитель показує знаки й читає приклади речень. Оголошує: « Сьогодні ми будемо практично розрізняти речення : слухати, читати, а також вчитись їх складати.»

4.Вивчення навчального матеріалу.

1.Закріплення матеріалу вивченого на попередніх уроках.

А. Докладне повторення за допомогою таблиці (робота з підручником).

 

2.Вивчення навчального матеріалу

б. Емоційне зачитування  та розгляд  таблиці: Види речень за емоційним забарвленням.(списування з таблиці в зошит речень)

В. Практична робота з реченнями. Перетворення придуманих речень в окличні й питальні.

 

 

Г.

Фізкультхвилинка.

Вправа для координації слова з рухами.

На подвір;ї біля школи

Петрик кинув м’ячик Олі  - (стрибають).

Один одному кидали   -  ( імітують, як кидали).

 

 

Танцювали і стрибали   -  ( імітують танці).

Аж раптово м’ячик зник  -  ( імітують здивування).

І ніхто знайти не зміг  -  ( імітують пошуки).

 

Вправа на увагу. (виконання виголошених вправ).

 

5. Закріплення навчального матеріалу.

а. Прослуховування тексту «Хвойні і листяні дерева».

 

 

 

 

 

 

 

б. малювання « Берізка та ялинка.»

В. Гра « Покажи розділовий знак». ( учень на  слух сприймає речення, різні за метою висловлювання;  демонструє розуміння, показуючи відповідний розділовий знак (  .   !    ?  )

6.ПІДСУМОК УРОКУ. Оцінювання роботи на уроці ( заохочення, радість за власні успіхи). Домашнє завдання.

doc
Додав(-ла)
Koval Lena
Додано
23 грудня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку