Українська мова |
Українська мова |
||||||||||||||||
Тема: Навчаюся складати речення за малюнками. Мета: продовжувати формувати вміння інтонувати речення; розвивати в учнів навички складати розповідні, питальні та спонукальні речення на основі малюнків; списувати з друкованого шрифту; розвивати фонематичний слух, діалогічне мовлення, спостережливість; виховувати охайність, старанність |
Тема: Навчаюся використовувати займенники у власному мовленні Мета: повторити й узагальнити вивчене про займенник; удосконалювати навички правопису займенників; розвивати вміння впізнавати в реченнях займенники, визначати їх особу, число, відмінки; розвивати вміння використовувати займенники у мовленні; виховувати працелюбність та повагу до інших.
|
||||||||||||||||
Клас: 2 |
Клас: 4 |
||||||||||||||||
Хід уроку |
|||||||||||||||||
І. Організація класу Закінчилася перерва, Продзвенів чаклун - дзвінок А тепер усі швиденько Налаштуймось на урок. Очікування від уроку. - Що ви очікуєте від уроку? (урок буде цікавим, багато встигнемо, буде робота в парах та інш.) - Якими ви повинні бути, щоб збулися ваші очікування? (уважними, старанними, швидко працювати, активними, дружними).
|
|||||||||||||||||
ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності Слово вчителя. Девіз нашого уроку такий: «Якщо дружить увесь клас – успіх буде повсякчас».
Урок продовжим без зупинки, З каліграфічної хвилинки. Красиво писати – себе поважати! (записана заздалегідь в зошитах)
|
|||||||||||||||||
ІV. Узагальнення та систематизація вивченого
|
|||||||||||||||||
V. Підсумок уроку. Рефлексія – Оцініть свою роботу на уроці. (технологія «Дерево успіху») |
|||||||||||||||||
Д/з Впр.15, ст.139 складіть кінцівку байки, використовуючи особові займенники; дати відповіді на запитання (усно) ст.139 |