Система уроків з української мови у 2 класі на тему " Дзвінкі і глухі приголосні звуки" за підручником М. Д. Захарійчук.
Тема 3 . Узагальнення матеріалу про глухі та дзвінкі приголосні звуки»
Мета : узагальнити і систематизувати знання учнів про глухі та дзвінкі приголосні звуки, їх вимову та написання в словах, удосконалювати вміння учнів орієнтуватись у звуковій будові слова, виконувати аналіз приголосних звуків у словах; розвивати творче мислення, увагу, уяву, мовлення, збагачувати словниковий запас, розвивати спостережливість; виховувати почуття взаємодопомоги товариськості, колективізму.
Тема . Узагальнення матеріалу по темі «Глухі та дзвінкі приголосні звуки»
Мета : узагальнити і систематизувати знання учнів про глухі та дзвінкі приголосні звуки, їх вимову та написання в словах, удосконалювати вміння учнів орієнтуватись у звуковій будові слова, виконувати аналіз приголосних звуків у словах; розвивати творче мислення, увагу, уяву, мовлення, збагачувати словниковий запас, розвивати спостережливість; виховувати почуття взаємодопомоги товариськості, колективізму.
Обладнання: конверти із схемами, табло для виставлення балів, кросворд, ілюстрація феї Фонетики.
Тип уроку: урок-змагання .
Хід уроку
І. Організація класу.
Встаньте, діти, підтягніться.
Один одному щиро всміхніться.
На урок старання не забудьте взяти;
Сядьте всі рівненько.
Та починайте працювати
П. Повідомлення завдань уроку.
Звуки і букви навчись розрізняти -
Глибоко будеш фонетику знати.
Цариця Фонетика із королівства Фон вирішила провести змагання у своєму королівстві виявити найрозумніших дітей, які найкраще знають звуки і букви.
Давайте на сьогоднішньому уроці ми проведемо змагання у нашому класі.
Ш. Проведення змагань.
Вам потрібно за 1 хвилину скласти парами ці звуки. За кожну вірно складену пару отримаєте 1 бал. Команда, яка виконає правильно завдання і складе всі пари, отримає 11 балів. Хто скаже, чому ? ( тому, що всього пар 11)
(Після виконання завдання оголошення результатів )
1.Завдання
Робота з акровіршем-загадкою В. Довжика (с. 34, вправа 1).
2.Завдання
Робота з текстом (с. 35, вправа 2).
Коли члени всієї команди виконають завдання, капітан сигналізує.
Команда , яка перша завершить завдання одержує 5 балів, друга - 4 бали, третя - З бали.
- Скласти якнайбільше слів із букв слова електростанція
За кожне слово - 1 бал.
IV. Підведення підсумків.
1.Оголошення результатів змагань.
2.Нагородження переможців символічними медалями.