Урок з української мови в 11 класі. Практична риторика

Про матеріал
Урок з теоретичної риторики. Коли учні готові виступити з доповіддю на соціокультурну тему, можуть її презентувати, давати відповіді на питання опонентів.
Перегляд файлу

11 клас

Тема . Контрольне говоріння. Складання власного висловлення на соціокультурну тему в публіцистичному стилі.

Мета (формувати компетентності):предметні (закріпити в учнів поняття з теоретичної риторики) ; ключові (формувати вміння логічно висловлювати свою думку, використовуючи здобуті знання з різних предметів, особливо з біології й екології); загальнокультурні (виховувати повагу до представників іншої групи, гостей, учасників конференції).

Тип уроку: урок розвитку комунікативних умінь

Обладнання : телевізор, мікрофон, бейджики, яблука, тарілки, ніж, дощечки, стікери, скринька, листочки-побажання, ватман, горіх, мотузочки з вузликами

Методи й прийоми: «Коло побажань», « Коло ідей»,  «Вхідний квиток. Очікування-побоювання», інтерактивна вправа «Земля у твоїх руках», захист проєктів, вправа «Горіхова мандрівка», «Вихідний квиток. Коло побажань».

             Перебіг уроку

  1. Оргмомент.

«Коло побажань» ( із чарівної скриньки)

  1. Ознайомлення з темою та метою уроку

     Кращою похвалою ораторові буде,

     Якщо кожний, хто чув його промову,

      Скаже собі: «Але я сам так думав,

      Він лише висловив так, що і відчував».

Віоле де Дюк

  1. Усвідомлення навчального матеріалу.
  • Вправа « Коло ідей».

Про що ми будемо говорити сьогодні на уроці? Ваші очікування й побоювання.

( Учні пишуть на осінніх листочках і розвішують на плакат, озвучуючи)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Вправа «Назви вузлик»

«Учні по черзі називають вузлики з вивченої теми: риторика, оратор, розділи риторики, риторичний ідеал, складові риторики, етапи підготовки до виступу)

  • Вправа «Горіхова мандрівка»

(Учні стають у коло, передаючи по черзі горішок, у кого він опинився після дзвоника вчителя, той і дає пояснення з вивченої теми)

 

 

 

 

  • Вправа «Земля у твоїх руках»

(Діти беруть разом до рук яблуко і піднімають його, потім один його ріже роздаючи кожному його частинку.)

 

 

Учитель : Тож нас дуже непокоїть екологічний стан нашої малої батьківщини. Сьогодні ми зібралися, щоб обговорити проблеми екології нашого краю, знайти рішення до поліпшення екологічних умов.

Дамо відповідь на питання «Що я можу зробити, щоб уберегти Землю»?

 

 

Захист учнівських проєктів.

 

Рефлексія.Звертаємось до своїх очікувань і побоювань.. Чи справдились вони?

  • Вправа «Вихідний квиток»

Скласти побажання до всіх людей, щоб берегли Землю.

Підсумок уроку

«Незакінчене речення»

Сьогодні я  на уроці….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Домашня робота. Скласти есе- звернення до всіх жителів і відпочивальників берегти довкілля.

docx
Додано
10 жовтня 2021
Переглядів
968
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку