Урок з використанням ІКТ з теми "Їжа. В гостях"

Про матеріал
Дана розробка є збіркою методичної розробки уроку та мультимедійної презентації для учнів 3 класу з теми "Їжа. В гостях".
Перегляд файлу

 

Урок англійської мови

у 3 класі

Їжа. В гостях

                                        Підготувала

                                       вчитель англійської мови

                                       Прилуцької гімназії №1

                                       ім. Георгія Вороного

                                       Опанасенко

                                       Вікторія Вікторівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розділ. Дім, рідний дім

Тема. Їжа. В гостях

Мета: практична – повторити вивчені в рамках теми лексичні одиниці та граматичний матеріал, забезпечити використання лексики в граматичних структурах;

          навчальна – перевірити рівень знань, умінь та навичок володіння учнями лексичний та граматичним матеріалом, удосконалювати навички діалогічного мовлення з використанням вивчених мовленнєвих зразків, сприяти розвитку комунікативних навичок учнів;

          розвиваюча -  розвивати фонетичний слух учнів, їх оперативну пам'ять, сприяти розвитку концентрації їх уваги, розвивати вміння та навички правильного використання артиклів та займенника some з назвами  продуктів харчування, розвивати здібності до комунікації, розвивати навички аудіювання;

        виховна – прививати навички правильного харчування, формувати стійкий інтерес до подальшого вивчення англійської мови, виховувати культуру спілкування в гостях.

 

Обладнання: ілюстративний матеріал, ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійна презентація.

 

 

Тип уроку: урок закріплення вивченого матеріалу, урок-подорож

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План та хід уроку

Вступна частина

Привітання, організація початку уроку

Вчитель: Good morning, children! I am glad to see you!

Учні:

It’s time to say “Hello!”

It’s time to say “Hello!”

It’s time to say “Hello!”

And start our lesson!

Вчитель: Right you are. Let’s start our lesson.

Фонетична розминка

Вчитель: As usually we are going to begin with our phonetical drill (слайд 1)

1)Відпрацювання читання буквосполучень EE та EA.

2) Повторення вірша за вчителем.

3) Самостійне читання.

 Оголошення теми та мети уроку

Вчитель: З нашого віршика ви вже здогадалися, про що йтиметься на уроці. Так, сьогодні ми знову будемо говорити про їжу, повторимо слова, вивчені нами протягом останніх уроків, та граматичний матеріал – артиклі A та An, а також займенник some. Хто добре вчив матеріал, той  пригадає його та повторить, а хто ще не все запам’ятав, зможе потренуватися та вивчити. А ще ми підемо в гості до Казкового лісу, до наших друзів. Подивимося, як вони готуються до Дня Народження та допоможемо їм у приготуваннях. Але спочатку пригадаємо правила поведінки в гостях.

(слайд 2, 3)

 

 

 

Основна частина

Введення в іншомовну атмосферу

Вчитель: Children, look at the blackboard. Here you can see a crossword. Let’s guess what words are hidden in it. Виконавши це завдання, ви прочитаєте чарівну фразу, яка допоможе вам та вашим друзям почуватися в гостях, як вдома.

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

11

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

1.

2.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12. 

 

 

Вчитель: Так, діти, ви правильно все зрозуміли та виконали. Ця чарівна фраза “Help yourself”, що означає – «Пригощайся!» Не забувайте говорити її своїм гостям, і тоді їм буде приємно у вас бувати, а ви станете добрими та привітними господарями.

 

 

Аудіювання та виконання завдань на розуміння прослуханого тексту

Вчитель: Зараз я пропоную вам відвідати наших друзів у Казковому лісі. Are you ready? Lets go! Наш маленький друг Ру хоче розповісти своїй мамі про свого друга. Але він дуже поспішає, тому може дещо переплутати. Уважно послухайте його розповідь, а потім допоможете вибрати потрібні слова.

  • Mum, I have a new friend. He is very big.  He is very strong. He can run. He can’t swim. I like to play with him. He likes apples, carrots and cabbage. He doesn’t like meat and ham. He is yellow and brown. His neck is long. Who is he?

Вчитель: Уважно подивіться на слайд та виберіть правильні слова.(слайд 4) Отже, хто ж новий друг нашого Ру? Правильно, це – жираф! Тепер мама знає, з ким потоваришував її маленький Ру. (слайд 5)

Повторення лексичного матеріалу

Вчитель: Look, children! This is our friend Rabbit! Ви знаєте, що Кролик – дуже охайний та завбачливий. А сьогодні він зайшов у свою комірчину  і

засмутився. Там все змішалося! Давайте допоможемо йому розставити все на свої місця. (слайди 6 - 14)

Повторення граматичного матеріалу – використання артиклів a/an і займенника  some

Вчитель: Наш друг Кролик дякує вам, що ви допомогли пригадати йому назви продуктів у його комірчині. А у П’ятачка завтра День Народження. (слайд 15)  Йому треба ще дещо купити, він навіть склав список продуктів. Список неповний, у ньому пропущені деякі слова,  а П’ятачку  соромно таким чином звертатися до продавця. Давайте допоможемо йому і правильно вставимо артиклі A та An, а також займенник Some. Правила їх використання ми вже вивчали на минулих уроках.

(слайд 16 )

Фізкультхвилинка

Вчитель: А зараз відпочинемо та заспіваємо пісню, в якій теж йдеться про смачну та корисну їжу  (слайд 17). Під час виконання пісні можні рухатися, повертатися до своїх однокласників та доповнювати свій спів виразною мімікою та жестами.

Виконання вправ з говоріння

Вчитель: Діти, послухайте! Хтось стогне! Хто б це міг бути? Що ж трапилося? Це – Вінні-Пух, і йому, напевно, недобре. Так, справді. Як це часто у нього буває, він просто переїв!

(слайд18 )

Вчитель: А чи не могли б ви пояснити Вінні-Пуху, що можна і чого не можна їсти? Тут вам допоможуть такі фрази:

  • Eat…
  • Don’t eat…
  • Drink…
  • Don’t drink…
  • You must…
  • You mustn’t…

 (Слайд 19)

Розігрування мовленнєвої ситуації «В гостях»

Вчитель: Діти, ми ще на початку уроку повторили правила, яких слід дотримуватися в гостях, за допомогою кросворду визначили важливу фразу, а зараз розіграємо невеликі сценки, де будемо привітними господарями і чемними гостями. Тут господарям  слід використовувати такі слова та фрази

  • Do you like..?
  • Would you like..?
  • Help yourself!
  • А гостям – ось такі:
  • Yes, please.
  • No, thank you.
  • Thanks.

  (слайд 21)

Відгадування загадок

Вчитель: І на завершення вам пропонується відгадати загадки, які, звичайно ж, будуть про корисну їжу. (слайди 22 - 23)

  • I am white, I am good to drink. What am I? (milk)
  • I am yellow, you eat me with bread. What am I? (butter)
  • I can be red, yellow or green. I live in the tree. What am I? (apple)

 

Заключна частина

Підведення підсумків уроку, оголошення домашнього завдання та оцінювання учнів

Вчитель: Діти, чи сподобалась вам наша мандрівка? Ми ще побуваємо у наших друзів на наступних уроках, а зараз нам час додому. Як ви думаєте, ми добре повторили тему «Їжа»? Тоді вашим домашнім завданням буде складання меню для наших лісових друзів. Продумайте його так, щоб їжа в ньому була корисною та смачною.

Our lesson is over. Good-bye, children! (Слайд 24)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анотація

уроку англійської мови в 3 класі

«Їжа. В гостях»

вчителя англійської мови

Прилуцької гімназії №1 ім. Георгія Вороного

Опанасенко Вікторії Вікторівни

 

У роботі представлено урок англійської мови у 3 класі по темі «Їжа. В гостях». Це урок, спрямований на вироблення в учнів комунікативних навичок, на розвиток їх мовленнєвої активності. Учні систематизують вивчений лексичний та граматичний матеріал, тренують використання лексичних одиниць та граматичних структур в усному мовленні. Активною лексикою уроку є слова – назви харчових продуктів, структури – запрошення до їжі, а граматичний матеріал включає використання артиклів A та An зі злічуваними іменниками та займенника some – з незлічуваними.  Учні сприймають тест на слух та виконують завдання на його розуміння, практикуються у складання діалогів та коротких монологічних висловлювань, виконують різні комунікативні завдання. Підчас уроку використано такі форми роботи, як індивідуальна, фронтальна, робота в парах, драматизація та спів.

Презентацію складено у програмі Power Point, а відеоматеріали -  MP4. за допомогою презентації учні отримують та виконують різноманітні комунікативні завдання, виконують мовну розминку та повторюють правила поведінки в гостях.  Даний урок має великі виховні можливості, що є дуже важливим для виховання маленьких учнів. Вчитель звертає їх увагу на важливість здорового харчування та дотримання правил культури поведінки в гостях.

 

 

 

 

Методичні рекомендації

до уроку англійської мовив 3 класі

на тему «Їжа. В гостях»,

вчителя англійської мови

Прилуцької гімназії №1 ім. Георгія Вороного

Опанасенко Вікторії Вікторівни

 

Основним завданням даної роботи є показати шляхи використання інформаційно-комунікаційних технологій, які б дозволили сформувати в учнів мовні навички і мовленнєві вміння та сприяли б глибокому, міцному засвоєнню знань і підвищенню інтересу до вивчення іноземної мови.

     Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках англійської мови є поєднанням традиційних підходів до навчання з інноваційними, зокрема: застосування комп’ютерних та проектної технологій, які дозволяють реалізувати методи індивідуалізації та диференціації, сприяють кращому засвоєнню лексичного і граматичного матеріалу з предмета, розвитку мовних і мовленнєвих вмінь, формуванню соціокультурної компетенції учнів.

     Використання інформаційних та телекомунікаційних технологій робить навчально-пізнавальну діяльність учня значно вагомішою, надає цій діяльності пошукового, творчого спрямування, а також сприяє підвищенню інтересу школярів до вивчення англійської мови.

Комп’ютер використовується на кожному  етапі уроку.

Вступна частина уроку спрямована на ознайомлення учнів з темою та завданнями уроку, мотивацію їх діяльності.

Слайди №1-2 – робота над римівкою. Учні тренуються у читанні буквосполучень EE та EA, відпрацьовують вимову лексичних одиниць, пов’язаних з темою «Їжа».

Слайд №3 – оголосивши тему та мету уроку, вчитель пропонує учням обговорити правила поведінки в гостях. Учні можуть висловлювати свої  думки, виходячи з власного життєвого досвіду.

Слайд № 4 – проводиться робота з аудіювання. Послухавши текст, учні виконують завдання на розуміння прочитаного. Їм слід вибрати правильні відповіді, дивлячись на запропоновані варіанти. В цьому завданні учні  також пригадують раніше вивчену лексику по темі «Зовнішність».

Слайд № 5 – пропонує відгадку до попереднього завдання.

Слайд № 6 – учні виконують комунікативне завдання, спрямоване на повторення та тренування активної лексики в усному мовленні. Їм слід назвати англійською мовою назви продуктів харчування, які представлені на слайді.

Слайди № 7 – 14 – відгадки до попереднього завдання.

Слайди № 15 – 16  – пропонують учням нове комунікативне завдання, виконання якого вимагатиме також застосування вивченого граматичного матеріалу про вживання артиклів A та an зі злічуваними іменниками, а також займенника  some з незлічуваними іменниками. 

Слайд № 17 – містить відеозапис пісні, яку виконують учні. При цьому учні мають можливість перепочити від навчальної праці, а також від тренувати структури Do you like..? та повторити активну лексику теми. Запис пісні з’являється подвійним кліком.

Слайд № 18 – ознайомлює учнів з новим комунікативним завданням, де їм необхідно дати поради ведмедику щодо правильного харчування.

Слайд № 19 – пропонує важливі фрази-опори, на основі яких учні будують свої висловлювання по темі, поданій у попередньому слайді.

Слайд № 20 – дає учням завдання скласти невеликі діалоги по темі «В гостях», де один учень виступає в ролі господаря, а другий – в ролі гостя. На слайді висвітлені фрази-опори, використання та запам’ятовування  яких є обов’язковим  для даної теми.

Слайди № 21 – 23 – подані в кінці уроку як підсумкове завдання. Учням пропонується відгадати загадки про предмети їжі.

Слайд № 24 – використовується на заключному етапі уроку, де вчитель підводить підсумки, оцінює відповіді учнів та дає домашнє завдання.

Підводячи підсумок уроку, вчитель дякує учням за активну роботу, оцінює їх відповіді та пропонує таке письмове домашнє завдання: скласти та записати меню для лісових друзів. При цьому ще раз наголошує на важливості корисної та здорової їжі. 

 

                                        Пропозиції

  1. Проводити урок у 3 класі на тему «Їжа. В гостях»  у розділі «Дім. Рідний дім» у другому семестрі.
  2. Елементи презентації, наприклад, пісня, слайди з комунікативними завданнями (прийом гостей, поради щодо здорового харчування) можна використовувати на інших уроках даного розділу з метою активізації пізнавальної діяльності учнів та закріплення знань.
  3. Дана презентація допоможе учням краще усвідомити поставлені перед ними комунікативні завдання та засвоїти вивчений матеріал.
  4. Даний урок має широкі можливості виховного впливу на учнів з метою розуміння ними важливості здорового способу життя (на прикладі харчування).  

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
6 серпня 2019
Переглядів
1309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку