Урок з використанням освітніх платформ ThingLink,LearningApps "London"

Про матеріал
Функції уроку/Aims:  ознайомити з новим лексичним та граматичним матеріалом;  навчати та тренувати вживання вивчених ЛО, МЗ та ГС в усному та писемному мовленні за темою;  удосконалюватинавичкичитання, письма, аудіювання, говоріння;  перевіритивміння учня використовуватививченийматеріал при виконаннісамостійної/індивідуальної роботи;  розвиватимовні та мовленнєвінавички учня за темою;  розвиватикомунікативніздібностішколярів;  розвиватиерудицію, логічнемислення;  виховуватитолерантнеставленняучнів один до одного,вмінняспівпрацювати та допомагати,  прищеплюватиінтерес до вивченняіноземноїмови, усвідомленняїїзначимості в життісуспільства;  виховуватисвідомихгромадянсвоєїдержави. Тип уроку/Typeofthelesson: подача нового матеріалу
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови у 4 класі

Тема уроку/ The subject of thelesson_______________________London ________________________

Функції уроку/Aims:

  • ознайомити з новим лексичним та граматичним матеріалом;
  • навчати та тренувати вживання вивчених ЛО, МЗ та ГС в усному та писемному мовленні за темою;
  • удосконалюватинавичкичитання, письма, аудіювання, говоріння;
  • перевіритивміння учня використовуватививченийматеріал при виконаннісамостійної/індивідуальної роботи;
  • розвиватимовні та мовленнєвінавички учня за темою;
  • розвиватикомунікативніздібностішколярів;
  • розвиватиерудицію, логічнемислення;
  • виховуватитолерантнеставленняучнів один до одного,вмінняспівпрацювати та допомагати,
  • прищеплюватиінтерес до вивченняіноземноїмови, усвідомленняїїзначимості в життісуспільства;
  • виховуватисвідомихгромадянсвоєїдержави.

Тип уроку/Typeofthelesson: подача нового матеріалу

Види діяльності на уроці/Activitiesatthelesson: робота з опорою на наочність, інтерактивні вправи.

Хід уроку/Procedure

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

Привітання/Greeting:

T: Good morning, children! I’m glad to see you.

P: Good morning, teacher. We are glad to see you too.

T: Sit down, please!

Фонетична розминка/Phonetic exercises:

Римування.

T: Listen to rhyme. T: repeat all together.

Stop, lооk, listen beforе you cross the street.

Usе your еyes, use your ears and thеn usе your fееt.

Повідомлення теми,мети уроку/Aim of the lesson: T: Today we’ll have a very interesting topic – London. You’ll know a lot about this city and about its places of interest.(відео)

  1. Основна частина уроку.

Подання лексичного та граматичного матеріалу/Presentingvocabulary, grammar:

T: Look at the interactive whiteboard, there are some new words for you, connecting with the topic “City”

A bridge

A museum

An underground

A city

A town

A double-decker

  1. Основна частина уроку.

Подання лексичного та граматичного матеріалу/Presentingvocabulary, grammar:

  1. Удосконалення вмінь та навичок (тренування читання, письма, аудіювання, говоріння)/Revisionandpractice:
  2. Читання.

T: Open your books on p. 134-135 ex. 2

The Thames

The Tower Bridge

Hyde Park

The National Gallery

The British Museum

London Taxi

 

  1. Письмо.

T: Complete the sentences.(p.136 ex. 3)

Write the sentences with gaps from the textbook.

Ask pupils to complete the sentences using the information from the text.

Додаткові види діяльності/Extraactivities:

  1. Заключна частина уроку.

Підсумки уроку/Summarizing : Dear pupils! Our lesson is coming to the end. You've worked hard today, learned a lot.

Домашнє завдання/Hometasks_ learn new words, read p.134-135 ex.2

Relaxation: listen, sing and dances the song.

 

 

 

 

docx
Додано
4 червня 2020
Переглядів
503
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку