Урок з Я досліджую світ. Тема "Професії"

Про матеріал
Мета: допомогти учням збагатити і закріпити знання про різноманітні професії; розвивати пізнавальний інтерес до світу професій; сприяти вихованню шанобливого ставлення до представників різних професій, розвивати пам'ять; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя. Обладнання: хмаринка мрій, плакат «Здоровим бути модно», літери для слова «мода», LEGO цеглинки, малюнки із зображеннями людей різних професій (відповідно до змісту заняття), тлумачний словник; мультимедійна презентація, ляльковий театр «Професії», Крісло Автора, дидактична гра «Професії».
Перегляд файлу

Я досліджую світ

 

Тема уроку. Професії моїх батьків.

Тема дня. Здоровим бути модно.

Мета: допомогти учням збагатити і закріпити знання  про різноманітні професії; розвивати пізнавальний інтерес до світу професій; сприяти вихованню шанобливого ставлення до представників різних професій, розвивати пам'ять; виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.

Обладнання:  хмаринка мрій, плакат «Здоровим бути модно»,  літери для слова «мода», LEGO цеглинки, малюнки із зображеннями людей різних професій (відповідно до змісту заняття), тлумачний словник;  мультимедійна презентація, ляльковий театр «Професії», Крісло Автора, дидактична гра «Професії».

Очікувані результати.

Знає,  які є професії .

Називає дні тижня.

Знає де працюють батьки, хто вони за професією.

Доречно вживає вислови мовленнєвого етикету (вітання, прощання, прохання, звертання, подяки)

 Ранкова зустріч

І.     1. Вітання.

Другу руку простягни,

Посмішку усім пошли.

Добрий ранок!

Добрий день!

Нашу зустріч розпочнем!

З давніх пір і понині

Кажуть в нас в Україні

Здоровенькі були!

 

2. Вправа «Хмаринка Мрій»

Вчитель:  ____________ я дуже рада тебе бачити і бажаю, щоб твої мрії здійснилися. (Діти по коло передають хмаринку і висловлюють побажання товаришеві).

 

ІІ. Обмін думками.

1. Гра «Збери слово»

Діти, сьогодні я відкрила вікно, щоб провітрити класну кімнату, подув вітерець і розсипав літери. Яке слово розсипалося? (Діти складають слово «мода»)  Що означає це слово? Хто може бути модним?

(Мода — це те, що подобається людям у цей час.)

2. Обмін інформацією

  • Діти, чи хотіли б ви бути модними? Чому?(Обмін думками)

Вам всім бажаю я: бути красивими, охайними, модними і з усмішкою дружити.

Адже посмішка всім підходить і з моди ніколи  не виходить.

 

А ще перед уроком я зустріла лікаря і він вручив ось таку листівку. Прочитайте що там написано.

«Здоровим бути модно!»

Отже, тема  дня «Здоровим бути модно!»

  • Що потрібно робити щоб бути здоровим?
  • Люди, яких професій турбуються про ваше здоров`я та безпеку?  (Лікар,перукар, пожежний, поліцейський, продавець, вчитель)

-Згадайте ми знайомилися зі словом ДІЄТОЛОГ? (Стіна слів до тематичного тижня)

-Чим займаються люди цієї професії?

Дієтолог - лікар-фахівець, підготовлений з питань раціонального, в т.ч. лікувального,харчування, що працює в лікарняних або санаторно-курортних установах.

3. Гра «Здорове меню»

- Я пропоную вам зіграти у гру, яка називається «Здорове меню». Правила гри: якщо  страва корисна – гладите  носики, шкідлива – вушко.

Суп                                    Каша

Яблуко                             Сухарики

Чіпси                                 Тістечка

Банан                                Борщ

Кока-кола                         риба

Слива                               

 

4. Вправа «Зелене - червоне»

- Поговоримо  про здоров`я з LEGO.

- А хто ще розповідає,  навчає як підтримувати здоров`я? (вчитель, лікар, батьки)

- Чи пам`ятаєте ви поради вчителя та лікаря?

Діти утворюють коло. Почувши твердження, якщо це приносить користь здоров’ю, піднімають зелену цеглинку, а якщо шкодить, то червону.


  • робити ранкову зарядку;
  • їсти овочі;
  • багато часу проводити за комп’ютером;
  • грати в ігри на свіжому повітрі;
  • виконувати фізкультхвилинки на уроці;
  • їсти багато тістечок;
  • їсти багато фруктів;

  • куштувати сніг.

 

5. Насамкінець, щоденні новини.

Сьогодні 14 березня, день тижня – четвер, пора року – весна.

 Бажаю всім гарного настрою на весь день!

 

IІI. ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ ІЗ ТЕМОЮ ТА МЕТОЮ.

— Чи всі хочуть бути здоровими?

— Чи модно бути здоровим? Чому?

  • Про які професії ми вже згадали на уроці?
  • Які ще є професії, що дбають про здоров՚я людини?

 

  1.     Визначення теми  й мети уроку.

Сьогодні ми поговоримо про те, що таке професія, познайомимося з деякими цікавими професіями ваших батьків, поміркуємо разом про значення професій у житті людини.

  • Розкажіть, діти, як ви розумієте саме слово «професія»? (Висловлюються 2-3 учні.)

2. Словникова робота

Але щоб пояснити це слово точніше, звернімося до тлумачного словника. (Звертаємось до словника.) «Професія — це основний рід занять, трудової діяльності людини» — говорить нам ця книга.

 

IV. Формування компетентностей.

  1. Гра «Кошик загублених речей». Робота в групах.
  • Я підготувала для вас цікаву гру, яка називається «Кошик загублених речей». Давайте пограємо? Але спочатку розділимося на групи. ( Діти діляться за допомогою карток)

Ваше завдання, визначити, людині якої професії належать ці речі та  розкласти їх біля малюнків із представниками відповідних професій. На це у вас 1 хвилина.

Школярі виконують ігрове завдання у супроводі звучання будь-якої жвавої мелодії . Наприкінці гри учасники коментують її результат:

  • Бинт, апарат для слухання дихання (фонендоскоп), шприц  ми поклали біля зображення лікаря, бо цими предметами користуються лікарі.
  • Фарби, папір, олівці використовують художники.

  Ножиці, обмірювальну стрічку ми розмістили біля картки, на якій зображено шевця, бо ці предмети неохідні для пошиття одягу.

2. Фізкультхвилинка «Професійні вміння» (Школярі виконують імітаційні рухи, відповідно до змісту)

Кожна праця — це уміння,

Вміння справжні, професійні:

Так працює в нас жонглер,

Так веде авто шофер,

Так фарбує дім маляр,

Так ось грає сопілкар,

Так працює в нас двірник,

Так — завзятий танцівник,

Так саджає садівник,

Кухар так кришити звик.

Лікар так лікує всіх,

Клоун викликає сміх.

Стюардеса всіх вітає,

Футболіст м՚яча ганяє,

Режисер кіно знімає.

Так пливе спортсмен-плавець...

    Кожний — справжній фахівець.

3. Робота з підручником «Я досліджую світ» І.О. Большакова, М.С. Пристінська,  с.28.

На малюнках зображено людей різних професій.

  • Визначте, де вони працюють?
  • Яку роботу  виконує кожний?
  • Як називаються їхні професії?

 

 

4. Гра «Анаграми»

5.  Робота в парах.

- Зараз я пропоную вам роботу в парах. До назви професії кожна пара повинна підібрати слова, що стосуються цієї професії.

- Діти, у людей різних професій  різний режим роботи протягом тижня.

6. Вправа «Календар. Дні тижня»

(Вчитель може використати листки відвідривного календаря і розмістити їх на дошці.)

- Скільки днів у тижні? Назвіть їх по порядку.

- Які дні є робочими, а які вихідними?

-  Визначте, яке число відповідає понеділку на цьому тижні. (11)

 

 

                                                                                                                                                                                                                  

                     

 

 

 6.Відгадування відеозагадок.

(Інтернет ресурси:  https://www.youtube.com/watch?v=QHyA3KJUXqc)

 

 7. Гра «Професії».                                          

 Оберіть будь-яку емблему і спробуйте   довести, що ця професія найважливіша.  

(Учні розповідають про важливість професії)

-Діти, а ви знаєте, яка професія найзеленіша? А найволохатіша? А найсолодша? А хочете дізнатися?

Презентіця «Цікавий світ професій»

  •         Чи можна вирішити яка професія  найважливіша? Та це й не дивно, тому що немає на світі головної професії, усі професії важливі!

10. Крісло Автора   «Моя мрія».

 Я мрію стати…, тому що…

 

11. Підсумок уроку. 

На уроці я:  дізнався…         зрозумів…      найбільший мій успіх – це…

найбільші труднощі я відчув…     я змінив своє ставлення до…

  •              Який висновок ми можемо зробити з цього уроку?

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Борисовна Алла
Додано
11 березня 2021
Переглядів
3017
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку