За підручником Бібік
Я досліджую світ 1 клас
Тема: У супермаркеті.
Мета: уточнити та розширити уявлення учнів про громадські місця, призначення супермаркетів, інших магазинів, їх різновиди; професії людей, які працюють у магазинах, які є відділи; вчити правила поведінки в супермаркеті; виховувати самостійність.
Очікувані результати: учні називають об’єкти, які призначені для обслуговування потреб людей; різні магазини, у яких можна купити продукти, іграшки,інші товари; розуміють значення праці людей, які забезпечують роботу магазинів; у змодельованих ситуаціях демонструють вміння бути покупцем.
Хід уроку
l. Ранкове коло. (слайд 1)
1.Привітання.
Встаньте, дітки, всі рівненько, посміхніться всі гарненько,
Посміхніться всі до мене, посміхніться всі до себе,
Привітайтесь «Добрий день!», хай гарно почнеться новий день.
2. Синоптик.
3. Обмін інформацією. Тема дня «Які тварини допомагають людям?»
Гра «Ланцюжок»
-
Назвіть відомих вам свійських тварин та птахів.
Гра «Хто чим корисний?»
( Діти розглядають малюнки тварин та розповідають, що людина отримує від них.)
-
Вівця дає…
-
Корова дає…
-
Свиня дає…
-
Гуска дає…
-
Курка дає…
4. Групове заняття.
Гра «Добери кличку тваринці»
-
Погляньте, які кумедні тваринки живуть у бабусі. Вона їх дуже любить, але не придумала ще їм кличок, тож давайте допоможемо їй з цим. Якій би тваринці ви б дали, яку кличку? Чому?
-
Яку б тваринку ви подарували ще у бабусине господарство? Придумайте їй кличку.
5. Щоденник вражень.
У мене вдома живе…
ll. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
-
Діти, а ми продовжуємо відвідувати громадські місця. Ми вже побували у музеях, театрах, а сьогодні побуваємо у супермаркеті.
lll. Вивчення нового матеріалу.
(Слайд 2) Супермаркет- це відносно великий магазин; в супермаркеті можна придбати як продовольчі продукти, такі як: хліб, молоко, овочі, фрукти; тут можна придбати й господарські товари: мило, зубну пасту, засоби для прання та інше.
В супермаркеті працюють люди різних професій:
-
продавець (слайди 3,4)
-
касир (слайди 5,6)
-
охоронець (слайди 7,8)
-
вантажник (слайди 9,10)
-
прибиральниця (слайд 11)
2. Робота в зошиті.
-
Відкриваємо зошити на с.24 та виконуємо завдання 1.
-
У супермаркеті можна придбати іграшки, меблі, техніку, книги,одяг ну і звичайно ж продукти для улюблених страв. (слайди 12-17)
3. Гра «Варимо борщ»
Загадка
Морква, біб і цибулина, бурячок і капустина, ще й картопля – шусть у горщик.
Ну й смачний ми зварим …
-
Давайте підберемо продукти для того, щоб зварити смачний борщик.
lV. Руханка
4. Вироблення правил поведінки в супермаркеті.
-
У супермаркеті, як і в іншому громадському місці необхідно дотримуватися певних правил:
-
перш ніж зайти до супермаркету, потрібно пропустити тих, хто виходить, а вже потім заходити самому. Якщо хтось заходить за вами , необхідно притримати двері;
-
в супермаркет не заходять з домашніми тваринами;
-
якщо вам необхідно дістати щось з високої полиці, щось з’ясувати- звертайтеся до продавця- консультанта, він допоможе, але звертайтеся ввічливо;
-
продукти без упаковки: хліб, булочки, беріть будь-ласка вдягнувши разові рукавички- вони зазвичай розташовані біля таких товарів;
-
бігати, штовхатися тут не можна.
5. Робота в зошиті на с.25 №3
-
Давайте перевіримо, як ви запам’ятали правила поведінки у супермаркеті.
V. Закріплення вивченого.
1. Сюжетно-рольова гра «У магазині»
-
Якщотваш бюджет становить 20 грн., що ви зможете купити? Скільки решти отримаєте?
-
А як розплачуються дорослі за товари в магазині? Чи завжди вони користуються грошима?
Vl. Підсумок уроку
-
Дидактична гра «Супермаркет»
-
Ми вже говорили, що в супермаркеті можна придбати різні товари, що в ньому є багато відділів. Так ось, що трапилось:
-
До супермаркету привезли багато різних товарів, але склали їх не посортувавши. Діти, давайте допоможемо розкласти товари по відділах.
Vll. Рефлексія.
-
Оберіть відповідну цеглинку Lego. (слайд 18)
-
Давайте створимо пірамідку нашого настрою. (слайд 19)