Планування уроків з курсу «Я досліджую світ» у 2 класі
Тема№1.ЗМІНИ |
||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Сторінка підручника |
Сторінка зошита |
1. |
|
В. Нестайко «Зміни в школі» |
ст. 6 |
ст. 2 |
2. |
|
Як змінилася моя школа |
ст. 7-8 |
ст. 3 |
3. |
|
Дослідження «Що змінилося у моїй школі» |
|
ст. 4 |
4. |
|
Як змінився мій клас? |
|
ст. 5 |
5. |
|
Визначення місця числа на числовому промені. |
|
|
6. |
|
Робота з пластичними матеріалом. виготовлення картини з пластиліну. |
ст. 10 |
|
7. |
|
Читання коміксу «Чи справді близнюки геть однакові?» |
ст. 11 |
|
|
||||
8. |
|
В. Нестайко «Таємниче зникнення» |
ст. 12 |
ст. 6 |
9. |
|
Як змінилися способи передавання повітрям. Жести. |
ст. 13 |
ст. 7 |
10. |
|
Чому відбуваються зміни в природі? |
ст. 15 |
ст. 8 |
11. |
|
Які причини зміни у природі восени? |
ст. 16 |
ст. 9 |
12. |
|
Робота з іменованими числами. |
|
|
13. |
|
Читання коміксу «Чи завжди іде на користь?» |
|
|
14. |
|
Виготовлення фігурки жабенятка |
ст. 16 |
|
|
||||
15. |
|
В. Нестайко «Як потрапити в Павутинію?і» |
ст. 18 |
|
16. |
|
Як змінюються істоти впродовж життя? |
ст. 19 |
ст. 11 |
17. |
|
Як змінюється людина впродовж життя? |
ст. 20 |
ст. 12 |
18. |
|
Що змінилося в мені? Створення паспорта школяра |
ст. 21 |
|
19. |
|
Складання задач за коротким записом. |
|
|
20. |
|
Читання коміксу «У чому неповторність кожної людини» |
ст. 23 |
|
21. |
|
Розроблення індивідуального проекту «Як я змінився/лася за час навчання у школі» |
ст. 22 |
ст. 13 |
|
||||
22. |
|
В. Нестайко «Порятунок» |
ст. 24 |
ст. 14 |
23. |
|
Як зміни не залежать від мене |
ст. 25 |
ст. 15 |
24. |
|
Види термометрів |
ст. 26 |
ст. |
25. |
|
Які зміни залежать від мене? |
ст. 27-28 |
ст. 16 |
26. |
|
Завдання Бджілки-трудівниці |
|
|
27. |
|
Підсумковий урок з теми «Зміни» |
ст. 30-33 |
ст. 17 |
28 |
|
Дослідження «Що в мені змінилося?» (створення колажу із фото) Діагностувальна робота №1 за темою «Зміни» |
|
|
Тема №2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИ |
||||
29. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. В. Табур «Вероніка і рожева парасолька» |
ст. 34-36 |
ст. 18 |
30. |
|
Які факти «приховує» фотографія? |
ст. 37-38 |
ст. 19-20 |
31. |
|
Виготовлення парасольки. створення колажу з улюблених фотографій |
ст. 37-38 |
|
32. |
|
Про що розкажуть прості речі? |
ст. 39 |
|
33. |
|
Побудова відрізків.Порівняння ламаних ліній. |
|
|
34. |
|
Про що розкажуть прості речі? дослідження грунту. |
ст. 40 |
ст. 21 |
35. |
|
Читання коміксу «Які продукти корисні, а які – шкідливі?» |
ст. 41 |
|
|
||||
36. |
|
В. Табур «Сонячні зайчики» |
ст. 42 |
ст. 22 |
37. |
|
Чим цікаве Сонце? дослідження «Чи можна побачити сонячних зайчиків у похмуру погоду?» |
ст. 43-44 |
ст. 23 |
38. |
|
Як факти минулого впливають на майбутнє? |
ст. 45 |
ст. 24 |
39. |
|
Заходи для профілактики захворювань восени |
ст. 46 |
|
40. |
|
Порядок виконання дій у виразах |
|
|
41. |
|
Читання коміксу «Яке свято 14 жовтня?» |
ст. 47 |
|
42. |
|
Виготовлення коробки «Веселий зайчик» |
ст. 44 |
|
|
||||
43. |
|
В. Табур "Магічне число 7".»Що там на горищі?» |
ст. 48 |
|
44. |
|
Яку інформацію записують числами? (складання календаря днів народження своїх друзів).Яка інформація міститься на упаковках товарів. |
ст. 49-50 |
|
45. |
|
Створення колажу про захоплення учнів класу. Створення родовідного дерева. |
Ст.58
Ст.56 |
|
46. |
|
Як отримують інформацію люди з порушенням зору? |
ст. 51-52 |
|
47. |
|
Про які факти можуть розказати родинні реліквії.Робота з календарем. Рі к.Місяць. |
|
|
48. |
|
Діагностувальна робота №2 за темою «Факти і здогадки» |
|
|
49. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Читання коміксу «Що робити, якщо загубишся?»,»Як діяти з незнайомими предметами |
Ст.59-63 |
|
|
|
Тема№ 3.ТЕРИТОРІЯ
|
|
|
50 |
|
Н.Чуб «Знайомство з марсіанами» |
Ст.64-66 |
|
51 |
|
Як упізнати територію своєї країни? |
Ст.67-68 |
|
52. |
|
Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей?Чим займалися люди на території краю в давнину. |
Ст.69-70 |
|
53. |
|
Рослини і тварини рідного краю |
Ст.69-70 |
|
54. |
|
МАО. Читання числових рівностей.Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
55. |
|
Створення вітража.Виготовлення браслета для друзів. |
Ст.68 |
|
56. |
|
Читання коміксу «Чи можна нюхати і пити незнайомі рідини?» |
Ст.71 |
|
|
|
|
|
|
57. |
|
Н.Чуб «Пригода на дорозі» |
Ст.72 |
|
58. |
|
Чим особлива територія мого населеного пункту?Які памятки є у нашому населеному пункті /створення колажу/ |
Ст.73-74 |
|
59. |
|
Створення витинанки. |
Ст.74 |
|
60. |
|
Груповий проект «Мій населений пункт» |
|
|
61. |
|
МАО.Складання та читання виразів за схемою. |
|
|
62. |
|
Як територія може стати домівкою? |
Ст.75-76 |
|
63. |
|
Читання коміксу «Як зимують птахи? |
Ст.77 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64. |
|
Н.Чуб «Пошуки летючої тарілки» |
Ст.78 |
|
65. |
|
Які громадські місця є в ннашому населеному пункті? |
Ст.79 |
|
66. |
|
Правила поведінки в громадських місцях. |
Ст.80 |
|
67. |
|
Створення схеми «Мій особистий простір».Як тварини позначають межі своєї території? |
Ст.81-82 |
|
68. |
|
МАО.Дії з іменованими числами. |
|
|
69. |
|
Правила поведінки за столом.Сервірування столу. |
|
|
70. |
|
|
Ст.83 |
|
|
|
|
|
|
71. |
|
Н.Чуб «Млинці і смачне паливо» |
Ст.84 |
|
72. |
|
Чому особистий простір-недоторкана територія? |
Ст.85-86 |
|
73. |
|
Як зробити територію комфортною для себе? |
Ст.87-88 |
|
74. |
|
Читання коміксу «Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті?» |
Ст.89 |
|
75. |
|
МАО.Порівняння чисел. |
|
|
76. |
|
Виготовлення витинанки. |
Ст.93 |
|
77. |
|
Діагностувальна робота №3 за темою: «Територія» |
|
|
|
|
|
|
|
78. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. В.Тибель»Невідомий пахучо-медовий світ» |
Ст.94-96
|
|
79. |
|
Краще разом чи поодинці? |
Ст.97 |
|
80 |
|
Дослідження:»Які справи краще виконувати разом,а які –поодинці» |
|
|
81. |
|
Що обєднує людей у спільноти? |
Ст.99-100 |
|
82 |
|
МАО.Побудова кутів.Розв’язування задач |
|
|
83. |
|
Виготовлення із горіхових шкарлуп поробки «Бджолиний рій» |
Ст.98 |
|
84. |
|
Читання коміксів «Як знайти друзів?» |
Ст.101 |
|
|
|
|
|
|
85 |
|
В. Тибель. «Друзі чи недруги?» |
Ст.102 |
|
86. |
|
«Як сприймати тих, кого не знаєш?» |
Ст.103 |
|
87. |
|
Як налагоджувати гарні стосунки? |
Ст.105 |
|
88. |
|
Дослідження: «Як маленькі необачні вчинки можуть зіпсувати приязні стосунки» |
Ст.104 |
|
89. |
|
МАО.Спосіб віднімання частинами. |
|
|
90. |
|
Моделювання. Конструювання |
|
|
91. |
|
Читання коміксу: «Як діяти, якщо тебе ображають?» |
Ст.107 |
|
|
|
|
|
|
92. |
|
В. Тибель. «У пошуках нового житла» |
Ст.108 |
|
93. |
|
Що я можу зробити для спільної справи? |
Ст.109-110 |
|
94. |
|
Підготовка вистави за мотивами твору Тибеля |
|
|
95. |
|
Проведення вистави за мотивами твору Тибеля |
|
|
96. |
|
МАО. Обчислення значень виразів на дві дії. |
|
|
97. |
|
Чи може існувати спільнота без законів і правил. Обов’язки громадян. |
Ст. 111-112 |
|
98. |
|
Читання коміксу: «Як запропонувати нову ідею?» |
Ст.113 |
|
|
|
|
|
|
99. |
|
В. Тибель «Диво на Різдво» |
Ст.114 |
|
100. |
|
Хто такі герої? Як діяти під час пожежі? |
Ст.115 |
|
101. |
|
Як протидіяти негідним учинкам? Читання коміксу «Які вчинки добрі?» |
Ст.117-119 |
|
102. |
|
Підготовка повідомлення про людину, яку можна назвати героєм |
Ст.116 |
|
103. |
|
МАО.Периметр.Розв’язування задач. |
|
|
104. |
|
Виготовлення кумедного сніговичка із шкарпетки |
Ст.117 |
|
105. |
|
Діагностувальна робота №4 за темою: «Спільнота» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|