Календарно-тематичне планування з ЯДС 2 клас

Про матеріал
Планування уроків з курсу «Я досліджую світ» у 2 класі за підручником О.Волощенко.
Перегляд файлу

Планування уроків з курсу «Я досліджую світ» у 2 класі

 

                                   Тема№1.ЗМІНИ

п/п

Дата

Тема уроку

Сторінка підручника

Сторінка зошита

1.

 

В. Нестайко «Зміни в школі»

ст. 6

ст. 2

2.

 

Як змінилася моя школа

ст. 7-8

ст. 3

3.

 

Дослідження «Що змінилося у моїй школі»

 

ст. 4

4.

 

Як змінився мій клас?

 

ст. 5

5.

 

Визначення місця числа на числовому промені.

 

 

6.

 

Робота з пластичними матеріалом. виготовлення картини з пластиліну.

ст. 10

 

7.

 

Читання коміксу «Чи справді близнюки геть однакові?»

ст. 11

 

 

 

8.

 

В. Нестайко «Таємниче зникнення»

ст. 12

ст. 6

9.

 

Як змінилися способи передавання повітрям. Жести.

ст. 13

ст. 7

10.

 

Чому відбуваються зміни в природі?

ст. 15

ст. 8

11.

 

Які причини зміни у природі восени?

ст. 16

ст. 9

12.

 

Робота з іменованими числами.

 

 

13.

 

Читання коміксу «Чи завжди  іде на користь?»

 

 

14.

 

Виготовлення фігурки жабенятка

ст. 16

 

 

 

15.

 

В. Нестайко «Як потрапити в Павутинію?і»

ст. 18

 

16.

 

Як змінюються істоти впродовж життя?

ст. 19

ст. 11

17.

 

Як змінюється людина впродовж життя?

ст. 20

ст. 12

18.

 

Що змінилося в мені? Створення паспорта школяра

ст. 21

 

19.

 

Складання задач за коротким записом.

 

 

20.

 

Читання коміксу «У чому неповторність кожної людини»

ст. 23

 

21.

 

Розроблення індивідуального проекту «Як я змінився/лася за час навчання у школі»

ст. 22

ст. 13

 

22.

 

В. Нестайко «Порятунок»

ст. 24

ст. 14

23.

 

Як зміни не залежать від мене

ст. 25

ст. 15

24.

 

Види термометрів

ст. 26

ст.

25.

 

Які зміни залежать від мене?

ст. 27-28

ст. 16

26.

 

Завдання Бджілки-трудівниці

 

 

27.

 

Підсумковий урок з теми «Зміни»

ст. 30-33

ст. 17

28

 

Дослідження «Що в мені змінилося?» (створення  колажу із фото) Діагностувальна робота №1 за темою «Зміни»

 

 

                  

                    Тема №2.ФАКТИ І ЗДОГАДКИ

29.

 

Аналіз діагностувальної роботи.

В. Табур «Вероніка і рожева парасолька»

ст. 34-36

ст. 18

30.

 

Які факти «приховує» фотографія?

ст. 37-38

ст. 19-20

31.

 

Виготовлення парасольки. створення колажу з улюблених фотографій

ст. 37-38

 

32.

 

Про що розкажуть прості речі?

ст. 39

 

33.

 

Побудова відрізків.Порівняння ламаних ліній.

 

 

34.

 

Про що розкажуть прості речі? дослідження грунту.

ст. 40

ст. 21

35.

 

Читання коміксу «Які продукти корисні, а які – шкідливі?»

ст. 41

 

 

 

36.

 

В. Табур «Сонячні зайчики»

ст. 42

ст. 22

37.

 

Чим цікаве Сонце? дослідження «Чи можна побачити сонячних зайчиків у похмуру погоду?»

ст. 43-44

ст. 23

38.

 

Як факти минулого впливають на майбутнє?

ст. 45

ст. 24

39.

 

Заходи для профілактики захворювань восени

ст. 46

 

40.

 

Порядок виконання дій у виразах

 

 

41.

 

Читання коміксу «Яке свято 14 жовтня?»

ст. 47

 

42.

 

Виготовлення коробки «Веселий зайчик»

ст. 44

 

 

 

43.

 

В. Табур "Магічне число 7".»Що там на горищі?»

ст. 48

 

44.

 

Яку інформацію записують числами? (складання календаря днів народження своїх друзів).Яка інформація міститься на упаковках товарів.

ст. 49-50

 

45.

 

Створення колажу про захоплення учнів класу.

Створення родовідного дерева.

Ст.58

 

 

Ст.56

 

46.

 

Як отримують інформацію люди з порушенням зору?

ст. 51-52

 

47.

 

Про які факти можуть розказати родинні реліквії.Робота з календарем. Рі к.Місяць.

 

 

48.

 

Діагностувальна робота №2 за темою «Факти і здогадки»

 

 

49.

 

Аналіз діагностувальної

роботи.

Читання коміксу «Що робити, якщо загубишся?»,»Як діяти з незнайомими предметами

Ст.59-63

 

 

 

            Тема№ 3.ТЕРИТОРІЯ

 

 

 

50

 

Н.Чуб «Знайомство з марсіанами»

Ст.64-66

 

 

 51

 

Як упізнати територію своєї країни?

Ст.67-68

 

 52.

 

Що «розкаже» про територію рідного краю краєзнавчий музей?Чим займалися люди на території краю в давнину.

Ст.69-70

 

 53.

 

Рослини і тварини рідного краю

Ст.69-70

 

 54.

 

МАО. Читання числових рівностей.Розпізнавання геометричних фігур.

 

 

 55.

 

Створення вітража.Виготовлення браслета для друзів.

Ст.68

 

 56.

 

Читання коміксу «Чи можна нюхати і пити незнайомі рідини?»

Ст.71

 

 

 

                

 

 

 57.

 

Н.Чуб «Пригода на дорозі»

Ст.72

 

 58.

 

Чим особлива територія мого населеного пункту?Які памятки є у нашому населеному пункті /створення колажу/

Ст.73-74

 

 59.

 

Створення витинанки.

Ст.74

 

 60.

 

Груповий проект «Мій населений пункт»

 

 

 61.

 

МАО.Складання та читання виразів за схемою.

 

 

 62.

 

Як територія може стати домівкою?

Ст.75-76

 

 63.

 

Читання коміксу «Як зимують птахи?

Ст.77

 

 

 

               

 

 

 

 

          

 

 

64.

 

Н.Чуб «Пошуки летючої тарілки»

Ст.78

 

65.

 

Які громадські місця є в ннашому населеному пункті?

Ст.79

 

66.

 

Правила поведінки в громадських місцях.

Ст.80

 

67.

 

Створення схеми «Мій особистий простір».Як тварини позначають межі своєї території?

Ст.81-82

 

68.

 

МАО.Дії з іменованими числами.

 

 

69.

 

Правила поведінки за столом.Сервірування столу.

 

 

70.

 

 

Ст.83

 

 

 

      

 

 

 

71.

 

Н.Чуб «Млинці і смачне паливо»

Ст.84

 

72.

 

Чому особистий простір-недоторкана територія?

Ст.85-86

 

73.

 

Як зробити територію комфортною для себе?

Ст.87-88

 

74.

 

Читання коміксу «Чому особисту інформацію  важливо тримати в секреті?»

Ст.89

 

75.

 

МАО.Порівняння чисел.

 

 

76.

 

Виготовлення витинанки.

Ст.93

 

77.

 

Діагностувальна робота №3 за темою: «Територія»

 

 

 

 

 

 

 

 

78.

 

Аналіз діагностувальної роботи.

В.Тибель»Невідомий пахучо-медовий світ»

 

Ст.94-96

 

 

79.

 

Краще разом чи поодинці?

Ст.97

 

80

 

Дослідження:»Які справи краще виконувати разом,а які –поодинці»

 

 

81.

 

Що обєднує людей у спільноти?

Ст.99-100

 

82

 

МАО.Побудова кутів.Розв’язування задач

 

 

83.

 

Виготовлення із горіхових шкарлуп поробки «Бджолиний рій»

Ст.98

 

84.

 

Читання коміксів «Як знайти друзів?»

Ст.101

 

 

 

 

 

 

85

 

В. Тибель. «Друзі чи недруги?»

Ст.102

 

86.

 

«Як сприймати тих, кого не знаєш?»

Ст.103

 

87.

 

Як налагоджувати гарні стосунки?

Ст.105

 

88.

 

Дослідження: «Як маленькі необачні вчинки можуть зіпсувати приязні стосунки»

Ст.104

 

89.

 

МАО.Спосіб віднімання частинами.

 

 

90.

 

Моделювання. Конструювання

 

 

91.

 

Читання коміксу: «Як діяти, якщо тебе ображають?»

Ст.107

 

 

 

 

 

 

92.

 

В. Тибель. «У пошуках нового житла»

Ст.108

 

93.

 

Що я можу зробити для спільної справи?

Ст.109-110

 

94.

 

Підготовка вистави за мотивами твору Тибеля

 

 

95.

 

Проведення вистави за мотивами твору Тибеля

 

 

96.

 

МАО. Обчислення значень виразів на дві дії.

 

 

97.

 

Чи може існувати спільнота  без законів і правил. Обов’язки громадян.

Ст. 111-112

 

98.

 

Читання коміксу: «Як запропонувати нову ідею?»

Ст.113

 

 

 

 

 

 

99.

 

В. Тибель «Диво на Різдво»

Ст.114

 

100.

 

Хто такі герої? Як діяти під час пожежі?

Ст.115

 

101.

 

Як протидіяти негідним учинкам? Читання коміксу «Які вчинки добрі?»

Ст.117-119

 

102.

 

Підготовка повідомлення про людину, яку можна назвати героєм

Ст.116

 

103.

 

МАО.Периметр.Розв’язування задач.

 

 

104.

 

Виготовлення кумедного сніговичка із шкарпетки

Ст.117

 

105.

 

Діагностувальна робота №4 за темою: «Спільнота»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
7 квітня 2023
Переглядів
216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку