Урок з "Я пізнаю світ" : "Чарівна формула уважності"

Про матеріал
Мета: • формування предметних компетентностей: продовжувати працювати над розвитком довільної уваги учнів; формувати в учнів уміння зосереджуватись, концентрувати увагу протягом певного часу на одному завданні; розвивати пізнавальну активність шляхом виконання вправ в ігровій формі; розвивати навички читання, пам’ять, мислення; збагачувати словниковий запас учнів.
Перегляд файлу

Я пізнаю світ            1 клас

Тема. Чарівна формула уважності.

Мета:

  •        формування предметних компетентностей: продовжувати працювати над розвитком довільної уваги учнів; формувати в учнів уміння зосереджуватись, концентрувати увагу протягом певного часу на одному завданні; розвивати пізнавальну активність шляхом виконання вправ в ігровій формі; розвивати навички читання, пам’ять, мислення; збагачувати словниковий запас учнів.
  •        формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу; розвивати пізнавальний інтерес;

комунікативної: розвивати мовлення учнів, вміння висловлювати власну думку;

соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;

громадянської: розширювати загальний кругозір учнів; розвивати  старанність, самостійність, інтерес до вивчення предмету.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: презентація, аудіо та відеозаписи, предметні малюнки,  завдання для парної та групової роботи, матеріали для рефлексії та самооцінки.

 

 

 

 

 

                                                                               Перебіг уроку

 

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

  • Пропоную розпочати урок улюбленим віршем Розумниці. (Слайд 1)

 

Ось покликав нас дзвінок

на улюблений урок.

Всі ми любимо читати,

світ великий пізнавати!

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ

  1. Робота в парі. «Віднови прислів’я» (Слайд 2-3)

Нагадування правил роботи в парі.

Завдання: утворити прислів’я, правильно розташувавши пазли.

  • Читання – найкраще навчання!
  • Книга вчить, як на світі жить.

Перевірка:  Прочитаймо разом на екрані. (Слайд 2)

  • Поясніть Незнайкові, чому ви, як і Розумниця, любите читати. Скористайтеся прислів’ями, які ви склали.

Самооцінка роботи пари: Просигналізуйте смайликами, як працювала ваша пара.

 

  1. Формування груп. Розподіл доручень.
  2. Повторення правил роботи в групі.

 

ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

  1. Вправа «Дешифрування». Робота в групі. ( Слайд 4-5)
  • Яка ж риса допоможе досягти найкращих результатів при читанні?
  • Про це ви дізнаєтесь, коли розгадаєте ключове слово , що утвориться послідовно  з перших букв слів – назв предметів, зображених на малюнках.

Учень    ваза      ананас      гриб      автобус    ( УВАГА )

  • На сьогоднішньому уроці ми продовжимо знайомитися з чарівною формулою уважності, будемо розвивати нашу увагу, щоб бути успішними.
  • Адже, ми вже знайомі з правилом успішних учнів: «Успішно навчаються ті учні, які уважно слухають вчителя». (Слайд 6)

 

ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.

  1. «Взаємодію усно». Робота над чарівною формулою уважності. (Диск 1.1)
  • Читання методом стеження «човниками» за диктором.

Чарівна скринько, відкрийся!

Моя мріє стати уважним, здійснися!

 

  • Читання вголос з вчителем!
  • Читання пошепки по секрету!
  • Читання емоційно!

 

  1. Вправа «Фотоапарат детектива»  (Зошит, Незнайко)
  • Упродовж 1 хвилини зосереджено розглядайте зображення Незнайка. Не відволікайтесь ні на мить! Запам’ятовуйте всі деталі його зовнішності.
  • Якого кольору капелюх? (синього)
  • Які штани? (червоні)
  • Яка кофтинка? (оранжева)
  • Який комірець? (білий)
  • Яке взуття? (фіолетове)
  •  Що на шиї? (зелена краватка)
  • У якій позі знаходяться руки? ( розставлені в сторони)
  • Молодці! Ви - справжні детективи!
    1.             Вправа «Фотоапарат - кадр» (Диск 1.2.1)
  • Та щоб бути уважним, найперше треба цього захотіти,  налаштуватись.
  • Тож сфотографуємо налаштування:

Я уважний/уважна, мені цікаво слухати!

Я дуже уважний/ уважна, мені дуже цікаво слухати!

 

  1. «Коректурна вправа» (Таблиця)

Завдання: полічи всі цифри, що позначають число 5, закреслюючи їх, і всі знаки додавання, обводячи їх.

Результат лічби:  5 – 3;   знак додавання -  4.

 

  1. Вправа «Озвуч мультфільм» (Диск 1.3.1)

Завдання: Уважно переглянь фрагмент мультфільму й відтвори почуте з пам’яті. (2-3 учні)

Результат почутого:   Не вийде він, захворів. Лежить без сил. Нічого в рот не бере. Все кашки просить!

  1. Фізкультхвилинка  Вправа «Чотири стихії» (Слайд 6)

За командою вчителя учні виконують певні рухи руками.

«Земля» - опускають руки вниз,

«вода» - витягують руки вперед,

«повітря» - піднімають руки вгору,

«вогонь» - роблять колові рухи руками.

Ця гра розвиває увагу, пов’язану з координацією слухового та рухового аналізаторів.

 

  1. Робота в групі. Вправа «Знайди відмінності» (Слайд 7)

Завдання:  відшукати 10 відмінностей на малюнках.

Перевірка:  Доповідачі групи озвучують відмінності на малюнках послідовно кожна група по 1. Потрібно бути уважним, щоб не повторюватись.

Самооцінка роботи в групі:  жестом - сигналом пальця.

 

  1. Вправа «Виправ помилку Незнайка» (Диск 1.12)
  • Скажемо чарівні слова в рамочці, які допоможуть нам стати уважнішими для виконання наступного завдання.

Крекс – пекс- хекс!  Я уважний/уважна!

Завдання: Уважно читайте текст разом з диктором , використовуючи метод стеження. Уголос виправляйте помилки. Підкреслюйте олівцем неправильно прочитані слова.

  • Прочитаймо ще раз текст «дощиком».
  • Поміркуйте, що допомогло учням Нікколо Паганіні стати справжніми майстрами? (Наполегливість та уважність)

 

  1. Завдання Запам’ятайлика. (Диск 1.6)
  • Перегляньте презентацію та запам’ятайте 6 слів.
  • Подумайте, як зобразити їх піктограмами.
  • Відтворіть слова з пам’яті.

 

       Ґанок – прибудова з майданчиком і східцями, а подекуди з покрівлею при вході в хату, будинок.

Ґудзик   Держава Дощ

Дідусь  Дятел

Перевірка: кілька учнів відтворюють слова в хаотичному порядку за допомогою піктограм.

 

  V. ПІДСУМОК УРОКУ

1. Вправа «Долонька» (Слайд 8)

C:\Users\User\Desktop\1.jpg

  • Що було мені найбільш цікаво?
  • Що було важко?
  • Мені сподобалось сьогодні…
  • Що я ще хотів би дізнатись?
  • Мій настрій.
  1. Формувальне оцінювання «Світлофор»
  • Чи задоволені ви своєю роботою на уроці?
  1. Виконання пісні «Шлях до успіху».

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 лютого 2023
Переглядів
369
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку