Я пізнаю світ 1 клас
Тема. Чарівна формула уважності.
Мета:
уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу; розвивати пізнавальний інтерес;
комунікативної: розвивати мовлення учнів, вміння висловлювати власну думку;
соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;
громадянської: розширювати загальний кругозір учнів; розвивати старанність, самостійність, інтерес до вивчення предмету.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: презентація, аудіо та відеозаписи, предметні малюнки, завдання для парної та групової роботи, матеріали для рефлексії та самооцінки.
Перебіг уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Ось покликав нас дзвінок
на улюблений урок.
Всі ми любимо читати,
світ великий пізнавати!
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ
Нагадування правил роботи в парі.
Завдання: утворити прислів’я, правильно розташувавши пазли.
Перевірка: Прочитаймо разом на екрані. (Слайд 2)
Самооцінка роботи пари: Просигналізуйте смайликами, як працювала ваша пара.
ІІІ. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
Учень ваза ананас гриб автобус ( УВАГА )
ІV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ.
Чарівна скринько, відкрийся!
Моя мріє стати уважним, здійснися!
Я уважний/уважна, мені цікаво слухати!
Я дуже уважний/ уважна, мені дуже цікаво слухати!
Завдання: полічи всі цифри, що позначають число 5, закреслюючи їх, і всі знаки додавання, обводячи їх.
Результат лічби: 5 – 3; знак додавання - 4.
Завдання: Уважно переглянь фрагмент мультфільму й відтвори почуте з пам’яті. (2-3 учні)
Результат почутого: Не вийде він, захворів. Лежить без сил. Нічого в рот не бере. Все кашки просить!
За командою вчителя учні виконують певні рухи руками.
«Земля» - опускають руки вниз,
«вода» - витягують руки вперед,
«повітря» - піднімають руки вгору,
«вогонь» - роблять колові рухи руками.
Ця гра розвиває увагу, пов’язану з координацією слухового та рухового аналізаторів.
Завдання: відшукати 10 відмінностей на малюнках.
Перевірка: Доповідачі групи озвучують відмінності на малюнках послідовно кожна група по 1. Потрібно бути уважним, щоб не повторюватись.
Самооцінка роботи в групі: жестом - сигналом пальця.
Крекс – пекс- хекс! Я уважний/уважна!
Завдання: Уважно читайте текст разом з диктором , використовуючи метод стеження. Уголос виправляйте помилки. Підкреслюйте олівцем неправильно прочитані слова.
Ґанок – прибудова з майданчиком і східцями, а подекуди з покрівлею при вході в хату, будинок.
Ґудзик Держава Дощ
Дідусь Дятел
Перевірка: кілька учнів відтворюють слова в хаотичному порядку за допомогою піктограм.
V. ПІДСУМОК УРОКУ
1. Вправа «Долонька» (Слайд 8)
1