Тиждень "Мої друзі". Урок 1.

Про матеріал
Орієнтовні дослідницькі проблемні запитання 1. Хто такі друзі? 2. Як зберегти друга? 3. Правила дружби. 4. Пізнаємо один одного. 5. Ми друзі природи. Завдання Створювати у класі дружнє середовище. Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей. Сприяти дотримування дітьми правил дружніх стосунків. Формувати поняття унікальності кожної людини, сприяти умінню ефективно спілкуватися один з одним. Формувати відповідальне ставлення до природи. Очікуванні результати На кінець тижня діти знатимуть хто такий друг; правила дружніх стосунків; дбайливе ставлення до природи; та вмітимуть дотримуватися правил дружби та налагоджувати дружні стосунки; використовувати інформацію про уподобання друзів; слухати і чути один одного; ввічливо спілкуватися; правильно вести себе в природному середовищі; розрізняти слова назви предметів за родами.
Перегляд файлу

         Тиждень 3

Тема тижня «Мої друзі»

Орієнтовні дослідницькі проблемні запитання

  1. Хто такі друзі?
  2. Як зберегти друга?
  3. Правила дружби.
  4. Пізнаємо один одного.
  5. Ми друзі природи.

Завдання

Створювати у класі дружнє середовище.

Сприяти формуванню доброзичливого й толерантного ставлення до людей.

Сприяти дотримування дітьми правил дружніх стосунків.

Формувати поняття унікальності кожної людини, сприяти умінню ефективно спілкуватися один з одним.

Формувати відповідальне ставлення до природи.                             

    Очікуванні результати

На кінець тижня діти

знатимуть

хто такий друг;

правила дружніх стосунків;

дбайливе ставлення до природи;

та вмітимуть

дотримуватися правил дружби та налагоджувати дружні стосунки;

використовувати інформацію про уподобання друзів;

слухати і чути один одного;

ввічливо спілкуватися;

правильно вести себе в природному середовищі;

розрізняти слова назви предметів за родами.

  Хто такі друзі?

І.  Ранкова зустріч

Вітання

Гра «Компліменти»

(Діти передають м’яку іграшку один одному, вітаються і говорять компліменти.)

*Сідають у коло.

*Учитель пропонує передаючи один одному м’яч і  говорити компліменти.

*В кінці гри вчитель робить висновок, що чарівний м’ячик об’єднав усіх дітей.

*Діти розповідають про свої відчуття коли їм робили компліменти.

Новини

Відгадайте хто це?

  • З ним цікаво проводити час. Коли він у біді ми поспішаємо на допомогу. (друг)

Оголошення теми дня.

ІІ. Гра «Коло дружби»

Візьміть за руку того з ким ви дружите. Ваша пара нехай знайде іншу пару з якою ви в дружніх стосунках. А тепер всі візьміться за руки. Чи утворилося коло дружби?

ІІІ. Лабіринт  «Знайди друга» .

Проведіть олівцем по лабіринту і знайдіть  стежинку до друга.

( Додаток 1, Додаток 2)

C:\Users\Home\Desktop\кейс\Маша ищет Мишу .jpegC:\Users\Home\Desktop\кейс\Львенок ищет Черепаху .jpeg

ІV. Слухання казки «Ромашка та їжачок»  Лєбєдєвої І.

 

C:\Users\Home\Desktop\кейс\ромашка.jpg                                             РОМАШКА

На великій зеленій поляні росла маленька жовтоока ромашка. Кожного ранку вона прокидалася, піднімала голівку і посміхалася теплому сонечку і лагідному вітерцю. Вона була дуже красива. У неї  було багато друзів: метелик, пташка, сірий їжачок. Пташка співала їй пісні, їжачок розповідав цікаві казки, метелик танцював веселі танці. Їм було весело та затишно разом.

Літо було дуже  жарким  і ромашка почала в'янути. Друзі вирішили їй допомогти. Їжачок  в листочку, а пташка в дзьобику приносили по  краплинці води і давали напитися своїй подрузі.  Метелик обмахував її своїми крильцями. І ось ромашка підняла свою голівку, посміхнулася і подякувала своїм друзям за порятунок. Так вони товаришували все літо.

Але прийшла осінь і ромашка повністю зів'яла і засохла. Друзям стало жаль свою подругу. Пташка заспокоїла всіх і сказала, що навесні ромашка знову повернеться.

Їжачок вирив ямку біля ромашки, наносив туди сухих листочків і всю зиму спав біля неї  зігріваючи її своїм теплом.

Бесіда «На що здатен справжній друг.»

а) Вправа «Мікрофон»

Обговорити з дітьми хто такі справжні друзі, спираючись на героїв  казки.

б) Робота з прислів’ями.

Виберіть прислів’я, яке найкраще підходить до нашої казки.

Друг в біді не кине.

Один за всіх, всі за одного.

З ким поведешся, того і наберешся.

Висновок: дружба – це не лише слова, а й відповідальність, співпереживання, допомога.

V. Робота з сюжетними картинками.

C:\Users\Home\Desktop\кейс\12.jpgC:\Users\Home\Desktop\кейс\1.jpgC:\Users\Home\Desktop\кейс\2.pngC:\Users\Home\Desktop\кейс\3.jpg

C:\Users\Home\Desktop\кейс\4.jpgC:\Users\Home\Desktop\кейс\7.pngC:\Users\Home\Desktop\кейс\10.gifC:\Users\Home\Desktop\кейс\11.gif

 

Знайди справжніх друзів на картинках.

Порахуй їх.

Знайди число на картці.

Знайди картку з числом.

Скільки друзів маєш ти?

Чи завжди відповідає дійсності прислів’я:

«Не май сто рублів, а май сто друзів.»

VI. Рефлексія

Діти стають в коло і згадують, що корисного і приємного було сьогодні і що найбільше запам’яталося.

- Усміхніться і побажайте гарного настрою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                          МАТЕРІАЛ ДЛЯ ДІТЕЙ

Додаток 1

C:\Users\Home\Desktop\кейс\Львенок ищет Черепаху .jpeg

                                   

 

C:\Users\Home\Desktop\кейс\Маша ищет Мишу .jpeg
    Додаток 2

 

 

 

 

 

 

 

 

1.jpg

2.png

 

 

 

 

 

 

 

3.jpg

 

 

11.gif

 

 

 

C:\Users\Home\Desktop\кейс\10.gif

 

12.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Home\Desktop\кейс\4.jpg

7.png

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 лютого 2023
Переглядів
479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку