Урок з ЯДС 4 клас "Тваринний світ Північної Америки"

Про матеріал
Урок з Ядосліджую світ для 4 класу за підручником І., Андрусенко, Н.Котелянець, О.Агєєва
Перегляд файлу

ТЕМА: Тваринний світ Північної Америки

Формування предметних компетентностей учнів: ознайомити учнів з відомостями про третій  за величиною материк – Північна Америка; закріплювати та поглиблювати знання учнів про рослинний і тваринний світ материків, про планету Земля, про нашу країну; продовжувати навчати працювати з картою, контурною картою.

Формування ключових компетентностей учнів.

Вільне володіння державною мовою:

  •            вдосконалювати уміння спілкуватися рідною мовою, висловлювати й тлумачити поняття, власну думку;
  •            формувати навичку свідомого читання цілими словами.
  •            уміння спілкуватися рідною мовою, вживати в своєму мовленні слова ввічливості, висловлювати власну думку, чітко та аргументовано пояснювати факти.

Спілкування іноземними мовами:

  •            уміння розуміти терміни та поняття англійською мовою з метою оволодіння навичками міжкультурного спілкування.

Математична грамотність:

  •            виявляти прості математичні залежності в навколишньому світі.

Компетентності в природничих науках і технологіях:

  •            формулювати припущення, пізнавати навколишній світ шляхом спостереження, робити обґрунтовані висновки.

Інформаційно-цифрова компетентність:

  •            розвивати вміння сприймати інформацію, відтворювати її та застосовувати при виконанні тестових та практичних завдань
  •            досліджувати медіа разом, у парі, індивідуально.

Уміння навчатися впродовж життя:

  •            вчити застосовувати для перекладу термінів з української мови на англійську додаток Google перекладач.

Соціальні і громадянські компетентності:

  •            здатність співпрацювати з іншими людьми, вживати слова ввічливості під час спілкування;
  •            засвоєння відомостей про свою Батьківщину та назви сусідніх країн.

Екологічна грамотність та здорове життя:

  •            зберігати здоров’я за рахунок здоров’язбережувальних технологій;
  •            формувати основи екологічної грамотності здобувачів освіти.
  •            Виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я, збереження навколишнього середовища

Культурна компетентність:

  •            залучати до різних видів мистецтв з метою виховання всебічно розвинутої та гармонійної особистості (перегляд відео із фото картин І. Айвазовського та музичним супроводом А. Вівальді)

Підприємливість та фінансова грамотність:

  • розвивати вміння оргранізовувати свою діяльність задля досягнення цілей, приймати рішення, ініціативність;
  • формувати економічного ставлення до природних ресурсів.

Ціль на кінець уроку: 

  • знати особливості рослинного та тваринного світу Північної Америки;
  • навчитися визначати місце знаходження Північної Америки на карті світу.

 

Обладнання:  мультимедійний комплект, картки

 

 

 

Хід уроку

  1. ОК (організація класу)

Створення позитивного психологічного клімату класу.

Забезпечення емоційної готовності до уроку.

– Сьогодні на уроці присутні гості, привітайтесь з ними усмішкою і миром. Гадаю, що ми будемо гарними господарями і продемонструємо, що ми знаємо і вміємо.

 

- Подивіться на свої парти. Чи все ви приготували до уроку?

Продовжте « Я очікую…»

 

Отож розпочинаємо.

 

МНД (мотивація навчальної діяльності)

Природнича розминка «Так чи ні»

 

     АОЗ (актуалізація опорних знань)

 

 

3. Створення проблемної ситуації.

- Отже, про який материк ми сьогодні далі ми будемо з Вами досліджувати?

На попередньому уроці ми з вами були у ролі дослідників і досліджували, які ж рослини притаманні до кожної природної зони Північної Америки.  Скільки є зон Північної Америки? А як ви гадаєте, що сьогодні ми з вами будемо досліджувати, які цікві факти про що чи про кого? Для цього нам буде необхідний набір знань і вмінь , отриманих на минулих уроках. Ці знання та вміння вам знадобляться в майбутньому при вивченні інших материків і надалі в житті. Де б ви не були , вам знадобляться навички роботи з картою , з навчальною та науковою літературою

 

      ВНМ (вивчення нового матеріалу)

1. Оголошення теми уроку

- Отже, тема уроку: «Тваринний світ Північної Америки»

Мета уроку:

  знати особливості тваринного світу Північної Америки;

 навчитися визначати місце знаходження Північної Америки на карті світу.

IІI. Сприйняття  навчального   матеріалу.

 

          Робота в групах «Творча лабораторія».

  1. Знаходження необхідної інформації про рослинний і тваринний світ природних зон Північної Америки

Робота в групах.

     Я пропоную вам дослідити деякі куточки природи цього материка. І таким чином, нам потрібно спорядити експедиції. Ви вже самі вирішили, кому ви довіряєте і з ким хотіли б разом подорожувати ( сидять групами ) , у кожної групи на столі є секретний  конверт, у якому заховані представники тваринного світу Північної Америки. Але, завдання не просте. Серед представників заховалися тварини які не притаманні даній природній зоні. А допоможе Вам у пошуку тварин сторінки підручника ЯДС 21 -23 .

 

1 група

- Дізнайтесь про тварин у суворій арктичній пустелі

(У суворій арктичній пустелі тварини пристосувалися до несприятливих погодних умов. Тюленів і моржів від холоду захищає товстий шар підшкірного жиру. Полярних оленів і вівцебиків рятує густе довге хутро. Ці тварини живляться лишайниками, гілками карликових берези й верби, трав'янистою рослинністю. Тут мешкають хижаки — вовки й песці. вони полюють на лемінгів і зайців. тут мешкають цікаві види ссавців — калани)

2 група

- Дізнайтесь про тварин у тайзі

( Ведмеді гризлі (Як буде англійською мовою ведмідь?)  та чорний американський лось, рись, єнот, бобер, ондатра, скунс, червона лисиця, росомаха мешкають у тайзі.)

 3 група

  • Дізнайтесь про тварин у зоні мішаних широколистяних лісів та степів.

(У зоні мішаних широколистяних лісів водяться лосі, олені та ведмеді. З птахів поширені дятли, шишкарі, омелюхи й сичі. Прерія—це зона степувПівнічній Америці. тут зимують перелітні птахи, бо літо — тепле, а зима — холодна, мало опадів, здебільшого росте трав'яниста рослинність. У преріях мешкають бізони, яких майже повністю знищено. Ці тварини знаходяться під охороною в заповідниках.)

Зараз кожна група розповість, що найцікавіше дізналась про тваринний світ Північної Америки

.Робота за підручником (с. 19-23)

.

 Фізкультхвилинка

 

 

Ігровий момент.

 

  • Робота в групах.

 

  1. Гра «Третій "зайвий"»

 

Біла сова, ведмеді гризлі, чорний американський лось.

Мохи, лишайники, орхідея.

канадійський клен, тюльпанове дерево, пшениця

 

  1. Підсумок.
  2. Рефлексія.

— Назвіть представників рослинного світу Північної Америки.

— Назвіть представників тваринного світу Північної Америки.

Прийом «Продовжити речення».  Висловіть свої враження від уроку.

- Я дізнався...

- Я навчився...

- Мені сподобалося...

- Мене здивувало...

Домашнє завдання (диференційоване).

Ст. 21 – 23

Підготувати цікаві факти про тварин Північної Америки

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 червня 2022
Переглядів
621
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку