Урок з ЯДС для учнів 2 класу на тему : "Правила в сім'ї".

Про матеріал
Урок з ЯДС розроблений для учнів 2 класу за програмою НУШ з використанням різних методів і прийомів . Тема уроку: " Правила в сім'ї".
Перегляд файлу

«____»___________.20___ року

Конспект уроку «Я досліджую світ» 2 клас (за підручником Бібік Н.)

Тема:   Правила в сім’ї

Мета: розширити уявлення учнів про сім’ю,родину та  її склад;

Дидактична задача:  уточнити уявлення   дітей  про сімейні стосунки; ознайомити з основними нормами поведінки, відносинами та обов’язками в сім’ї;

Розвивальна задача: розвивати вміння пілкуватися про членів сім’ї,вміння розмовляти рідною мовою; розвивати соціальну , громадську і загальнокультурну компетентності;

Виховна задача: виховувати любов і повагу до членів родини, доброзичливе ставлення до оточуючих, щирість у стосунках.

 

Обладнання:   ноутбук, ребус, словничок, картки, фішки.

Тип уроку :      комбінований.

Хід уроку

І. Організація класу.

 Налаштування на позитив і гарний настрій на уроці.

Вправа «Клубок друзів» .

Учні стають у коло ,не тримаючись за руки. Вчитель починає вправу, називає одного учня,роблячи йому комплімент: «Я обираю Оленку, бо в неї сьогодні дуже гарна зачіска». І бере її за руку, дівчинка продовжує гру. Останній учасник «закручує» всіх у клубок, а вчитель промовляє слова : «Ми щасливі та веселі, бо ми дружна шкільна сім’я!».

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Розгадай ребус.  

C:\Users\Наталя\Pictures\5.jpg

Сім'я – це  люди , яких ми найбільше любимо, які піклуються один про одного. мати і батько, бабуся і дідусь, які один одного шанують.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Діти , кого ми можемо віднести до сім’ї ?(відповіді дітей)
  •    Сім’я, або родина  - це наші матусі і татусі, бабусі і дідусі,сестрички і братики, які один одного шанують, поважають і найголовніше люблять.

 

ІV. Повідомлення теми, завдань уроку.

 

  • Як ви вважаєте , якою буде тема нашого уроку?
  •  Сьогодні ми будемо говорити  про сім’ю , а також про правила  і обов’язки в кожній сім’ї !

 

V.   Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. 

 

1. Розповідь учителя з елементами бесіди

C:\Users\Наталя\Pictures\14-najvirnishyx-ta-najromantychnishyx-tvaryn.JPG

 

 

  • Розгляньте картинки, що ви помітили ?
  •  Ми бачимо , що не лише люди створюють сім’ї, у дикій природі тварини , теж навчилися створювати пари. Вони піклуються один про одного, доглядають своїх малят. Навчають добувати їжу, аж поки вони не стануть самостійними.

 

  •                   Сім’я  зігріває кожного із нас своєю любов’ю і теплом.  У кожного з членів родини є свої обов’язки в сім’ї.
  •                   Які обов’язки  є у вашій родині ?

 

Інтерактивна технологія «Крісло автора»

Охочі розповідають про свої обов’язки в сім’ї.

 

- У вас також є обов’язки , але  не дуже багато, але ви дорослішаєш — і їх стає дедалі більше.

 

2.  Робота з підручником              с. 50.

  • Розгляньте малюнки. Дайте відповіді на питання.
  • Хто піклується про тебе?
  • Про кого турбуєшся ти?

3. Фізкультхвилинка.

4.Робота в групах.

За допомогою фішок поділяю дітей на дві групи. Завдання першої групи: із запропонованих картинок обрати обов’язки батьків і приклеїти їх на плакат. Завдання другої групи: обрати обов’язки дітей і теж приклеїти. Потім групи по черзі виступають.

                   Обов’язки батьків                           Обов’язки дітей

 

C:\Users\Наталя\Pictures\изображение_viber_2022-01-27_10-56-29-058.jpg C:\Users\Наталя\Pictures\изображение_viber_2022-01-27_10-56-29-233.jpg

 

 Діти з допомогою вчителя роблять висновок, що головне не обов’язки , які треба виконувати, а любов і бажання піклуватися про своїх рідних.

      

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1.   Опрацювання вірша   Г. Биченюк   «Таня -помічниця»   с. 51.

2. Робота за прислів’ями в групах.( На партах – картки з набором слів. Скласти прислів’я про сім’ю , пояснити зміст.)

VІ. Перевірка знань та вмінь учнів. Контроль за самостійністю виконання завдань

1.Інтерактивна технологія «Павутинка залежностей»

Самостійна робота в зошитах          С. 44

V.Підсумок

Гра « І це чудово!»

Учні утворюють коло. Вчитель починає першим «Я люблю частувати свою родину смачними стравами». Діти піднімають руку з великим пальцем вгору і промовляють(показують клас) : « І це чудово !». Кожен учень повідомляє щось пов’язане з його піклуванням про родину, обов’язки і отримує схвалення.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 січня 2022
Переглядів
1416
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку