10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Урок з ЯДС на тему:"Об’ємна аплікація з ватних дисків. Практичне заняття «Рибка мрій»".

Про матеріал
Презентаційний урок з ЯДС у 2 класі НУШ на тему: "Об’ємна аплікація з ватних дисків. Практичне заняття «Рибка мрій»."
Перегляд файлу

Тема. Об’ємна аплікація з ватних дисків. Практичне заняття «Рибка мрій».

Мета: формувати в учнів ключові компетентності, а саме:

  - вміння вчитися – самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, планувати свої дії, доводити роботу до кінця;
        - загальнокультурну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої культури, зв’язно висловлюватися в контексті змісту; бачити красу рідної природи;
        - соціальні компетентності – проектувати стратегії своєї поведінки з урахуванням інтересів та потреб інших, продуктивно співпрацювати з партнером в парі, проявляти ініціативу;
       - громадянську компетентність – екологічно мислити, бережливо ставитися до природи;
      - здоров’язбережувальну компетентність – усвідомлювати здоров’я як вищу життєву цінність.

         Формувати в учнів предметні компетентності:

  •    сформувати в учнів поняття про риб, як частину живої природи;
  •    розширити і уточнити уявлення дітей про різноманітність риб, їх істотні ознаки, середовище  існування;
  •    ознайомити учнів  з особливостями  будови риб;
  •    вдосконалювати навички  роботи з папером, ножицями, клеєм при виконанні аплікації;
  •    розвивати в учнів спостережливість, уяву, фантазію; вміння аналізувати та узагальнювати отримані знання;
  •    розкрити для учнів цінність тварин для людини, взаємозв’язок живої істоти з довкіллям;
  •    сприяти розвитку допитливості;
  •    виховувати в учнів пізнавальний інтерес,  бережне ставлення до живої природи.

Обладнання: заготовки для виконання аплікації, правила роботи з ножицями і клеєм, презентація.

ХІД УРОКУ

Ранкове коло

Учні виконують рухи під мелодію з каналу haykids «Станемо до кола – друзі ми навколо»

І. Організаційний момент

  1. Привітання
  2. Емоційне налаштування
  3. Дивіз уроку

Ми – дизайнери, митці,

Гарних виробів творці!

  1. Вправа «Погода»
  • Який місяць?
  • Яке число?
  • Який сьогодні день, ясний чи похмурий?
  • Подивіться у вікно, якого кольору небо?
  • Чи йшов сніг, дощ?
  • Сьогодні тепло чи холодно надворі?
  1. Вправа «Ерудит»
  • Які звуки природи ви почули?
  • Що ви при цьому уявили?
  • Чому ці звуки ми слухали?
  • Про що ми сьогодні будемо розмовляти?
  • Хто живе у воді?

Учні прослуховують мелодію «Шум моря».

  • Мабуть ви вже зрозуміли, що наша робота буде пов’язана із водою та її мешканцями.
  1. Вправа «Відгадай загадку»

Має хвіст, та не літає,

має рот — не розмовляє.

Можеш вудкою спіймати

і загадку відгадати (Риба)

 

Кинув не палку,

піймав не галку,

Скубу не пір’я,

їм не м’ясо (Риба щука).

Отже, сьогодні ми поринемо у підводний світ і буде вивчати її мешканців риб.

 II. Повідомлення теми і мети уроку

      -  Тема нашого уроку: «Об’ємна аплікація з ватних дисків. Практичне заняття «Рибка мрій»»

-    Сьогодні ми вирушаємо у незвичайну підводну подорож.

III. Вивчення нового матеріалу

1. Вправа «Пазл». Робота в групі.

2. Вправа «Танграм». Робота в групі

3. Характерні ознаки риб. Вивчаємо будову риб.

4. Хвилинка-цікавинка

Отже, сьогодні ми будемо створювати аплікацію «Рибка мрій»

5. Для тих, хто хоче знати більше

ІV. Фізкультхвилинка

V. Виготовлення аплікації «Рибка мрій»

1. Демонстрація майстер-класу з виготовлення рибки

2. Повторення правил роботи з ножицями і клеєм

 3. Виконання практичного завдання.

 VІ. Підсумки уроку. Метод “Мікрофон”

- Що дізналися нового на уроці?

- Які цікаві відомості про риб запам’ятали?

- Яким видом мистецтва ви сьогодні займалися?

VІ. Виставка дитячих робіт.

docx
Додано
11 квітня
Переглядів
278
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку