10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

Урок з образотворчого мистецтва

Про матеріал
Урок з образотворчого мистецтва для 2 класу за методикою Л. Шульги «Розвиток творчих здібностей на заняттях з малювання.» Тема «Малювання зимового килиму»
Перегляд файлу

 

 

 

Урок з образотворчого мистецтва     для 2 класу за методикою Л. Шульги  «Розвиток творчих здібностей на заняттях з малювання.»

Тема «Малювання зимового килиму»

Вчитель-дефектолог Кордик І.В.

Таврійський НРЦ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок з образотворчого мистецтва за методикою Л. Шульги  «Розвиток творчих здібностей на заняттях з малювання.»

Тема «Малювання зимового килиму»

Мета: Вчити зображувати навколишнє  після емоційних зустрічей з ним у процесі спостереження, розгляду картин, слухання музики, читання, розповідання;

розвивати поняття про  холодну гамму кольорів, образне мислення,

композиційні навички, зорову пам'ять, уяву, фантазію, почуття гармонії і краси;

виховувати охайність, самостійність, любов до природи і до мистецтва. 

Обладнання: ілюстративний матеріал, мультимедійна презентація, записи музичних творів, зразок роботи,відео фрагменти різних технік малювання зими,репродукції картин.

                                                   Хід уроку

І .Організація класу.

Психогімнастика «Усміхніться»

На столі — різнокольорові смужки паперу. Дітям пропонують узяти смужку, що їм подобається.

— А тепер утворімо коло, порадіймо кожному кольору зими.

— Порадійте зимовому дереву! (Діти посміхаються й піднімають угору смужку коричневого кольору.)

— Усміхніться небу! (Сірий, синій колір.)

— Усміхніться ялиночці! (Зелений колір.)

— Усміхніться снігу! (Білий колір.)

— Порадійте горобині! (Червоний колір.)

Гра «Яка зима?»

Учитель по черзі кожному кидає «снігову кулю» (м’яч) і запитує: «Яка зима?». Діти ловлять м’яч, називають ознаки зими (біла, пухнаста, сніжна, морозна, тріскуча, святкова, весела, грайлива тощо).

  • Сядьте на свої місця і послухайте уважно віршик?

                                Оксанка і мороз

Мороз малій Оксанці натер густі рум`янці –

Гадав: вона замерзне й додому утече.

А дівчинка гуляє, весь день у сніжки грає

Ще й весело сміється: - ого, мороз пече!

  • Про кого розповідається у вірші?
  • Як мороз злякав Оксанку?
  • Оксанка злякалася  морозу?
  • Який настрій був у Оксанки?
  • Які слова промовляла Оксанка?  (Ого, мороз пече!)
  • Як вона їх промовляла?

Вчитель пропонує учням посміхнутися і весело, з радістю промовити «Ого! Мороз пече!»

Вчитель читає вірш, а учні демонструючи посмішку і радість, промовляють: «Ого, мороз пече!»

Вступна бесіда

  • Про яку пору року говориться в віршику? Коли буває мороз?
  • Назвіть зимові місяці.
  • Назвіть зимові свята
  • Назвіть зимові ігри та розваги.  
  • А як ви вважаєте, чи має зима свої звуки? Ну, наприклад, які звуки можна почути в зимовому лісі? Я пропоную зараз це зробити. Закрийте очі і уважно слухайте.  (слухання звуків зимового лісу)
  • Який основний зимовий колір? А крім білого, які кольори взимку ми можемо ще побачити. Уважно подивіться на екран. (розглядання фотографій)
  • Зимонька, Снігуронька, Чарівниця – так гарно називають зиму. Все навколо блищить, переливається, іскриться. Мороз скував береги і засклив ставок суцільною дзеркальною шибкою. Зачарований ліс дрімає в білосніжному інії, таємничі кучугури вкрили поле, місто, ставок суцільною дзеркальною шибкою.   (репродукції)
  • Справді, ці пейзажі схожі на казкові?
  • Сьогодні ми з вам побувавємо у Зимовій Казці.

Послухайте уважно загадку:

1.         Чудо-сани прилетіли

Скакуни в тих санях білі.

В санях тих сидить цариця -

Білокоса, білолиця.

Рукавом махає -

Сріблом все вкриває.(Зима). Скільки поетів оспівали зимову красу у своїх віршах! Композитори - у  піснях!Художники-в картинах

Слово вчителя з елементами бесіди.

А зараз пропоную відвідати картинну галерею, де розміщені репродукції картин ві­домих художників. Зверніть увагу на кольори використані художниками. Вони завжди уважно стежать за природою і все, що помічають, передають у своїх творах.

-  Назвіть казки про зимову пору року.

             А хто пам ятає, про кого або про що розповідається в казці «Снігурочка»?

  • Давайте згадаємо цю казку. (фрагмент казки)
  •  Казка про снігуроньку має багато мистецьких втілень. Про неї ставили вистави, знімали мультфільми та кінострічки. А от композитор Микола Римський-Корсаков написав казку-оперу  «Снігуронька».
  • Опера – це музичний твір, в якому герої не розмовляють, а співають.
  • Зараз ми послухаємо і подивимося фрагмент з опери Миколи Римського-Корсакова «Снігуронька»
  • вам сподобалось?
  • Так хто пам` ятає, що таке опера?

Фізкультхвилинка. («Музична ялинка» см. додаток)

Повідомлення теми і мети уроку.

  • Час і нам зробити художній образ із зимової казки.

У далекій зимовій країні

Де мороз і до неба сніги

Тче снігуронька килим чарівний

Щоб зігріти поля і луги.

  • сьогодні ми будемо малювати казковий килим, Який Мороз і Снігуронька щороку прикрашають землю. А з чого зроблен килим, яким Дід Мороз і Снігуронька покривають землю взимку ?

Починаємо створювати килим снігуроньки, але спочатку повторимо правило техніки безпеки під час малювання.

VI. Практична робота

Бесіда про техніку безпеки

Повторення техніки безпеки
1.фарбу набирай обережно.
2.не забрудни одяг
3.користуйся серветкою

4.якщо хочеш замінити колір фарби, помий пензлик
5.малюнок виконуй старанно, охайно

Практична робота.
- На аркуші паперу ми маємо намальований прямокуник. Це і буде наш килим. Для зображення зимового килима використовуємо холодні відтінки кольорів. Покриваємо тло відтінками блакитної фарби. При виконанні орнаменту використовуємо елементи зображення, характерні для зими.

  • А хто знає, з чого зроблені сніжинки?
  • Взагалі сніжинки, це крапельки води, які взимку замерзають і перетворюються на кристалики льоду.
  •  А чи знаєте ви, що всі сніжинки різні?
  • Фізкультхвилинка
  •  Уявітть себе сніжинками

СНІЖИНКИ

  • Ми сніжиночки малі,
  • Покружляли в вишині.
  • А зима нас підганяє,
  • Землю всю нами встеляє.
  • Кінчиком пензлика синьої фарби наносимо орнамент. Деталі орнаменту, китиці килима промальовуємо відтінками синього кольору.
  • Підсумок уроку

Ми добре попрацювали?

 Вам сподобався урок? Що саме сподобалося?

Що таке опера? Додаткове завдання- розфарбувати Снігуроньку.

 

 

 


 

 

doc
Додав(-ла)
Кордик Інга
До підручника
Образотворче мистецтво 2 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
23 квітня
Переглядів
322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку