Урок за темою "Парки". 5 кл.

Про матеріал
план-конспект уроку за темою "Парки". Цілі: вдосконалювати навички вживання лексичних одиниць; удосконалювати навички вимови, читання, усного мовлення й письма; розвивати логічне мислення; виховувати любов і повагу до свого міста. Задачі: Освітні: розвивати фонетичну і граматичну сторони мовлення. Соціокультурний аспект: узагальнити знання учнів про визначні пам'ятки рідного міста. Розвиваючі: розвивати емоційно-образну сферу та творчі здібності учнів при вивченні теми «Рідне місто»; розвивати вміння учнів самостійно конструювати знання. Виховні: виховувати такі особистісні якості учнів як впевненість у відповідях, вміння виступати перед аудиторією . стимулювати інтерес учнів до вивчення англійської мови. виховувати почуття патріотизму і любові до рідного міста.
Перегляд файлу

Бахмутська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 24

з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів

 Бахмутської міської ради

Донецької області

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

Підручник : Несвіт А.

Тема : Парки.

Клас: 5-В

Учитель: Шушанфу Є. С.

 

 

 

 

 

 

 

 

2019 р.

 

Lesson 74.  

Клас 5-В                                                                                            Дата : 15.03

A Park as a Piece of Nature

Цілі: вдосконалювати навички вживання   лексичних одиниць; удосконалювати  навички вимови, читання, усного мовлення й письма; розвивати логічне мислення; виховувати любов і повагу до свого міста.

 

Задачі:

Освітні: розвивати фонетичну і граматичну сторони мовлення.

Соціокультурний аспект: узагальнити знання учнів про визначні пам'ятки рідного міста.

Розвиваючі: розвивати емоційно-образну сферу та творчі здібності учнів при вивченні теми «Рідне місто»; розвивати вміння учнів самостійно конструювати знання.

Виховні: виховувати такі особистісні якості учнів як впевненість у відповідях, вміння виступати перед аудиторією .

стимулювати інтерес учнів до вивчення англійської мови.

виховувати почуття патріотизму і любові до рідного міста.

Використовувані педагогічні технології, методи і прийоми:

 ігровий метод; "мозковий штурм"; прийом візуалізації; мовна здогадка;

прийом залучення учнів в атмосферу іншомовної культури; прийом актуалізації знань;             

Педагогічні технології:

Когнітивні .

Мультимедійні (аудіо-).

Здоров'язберігаючих (фіззарядка, зміна видів діяльності).

Обладнання : підручник, роздатковий матеріал ( додаток 1, 2), аудіозапис , відео

 

 

ХІД УРОКУ

 

1. Організаційний момент

Учитель вітає дітей, цікавиться про їх настрої, оголошує тему уроку.

- Good afternoon, students.

- Take your seats, please. I'm glad to see you today. How are you?

- All of you are present, arent you?

2. Фонетична розминка

Today we’re going to speak about parks and outdoors activities. But before starting let’s repeat the poem after me.

I like the slide so much.

I slide it every day,

 I like the swing so much.

 I swing it every day,

  I like the merry-go-round

  merry-go-round

  I ride it every day,

 We all like the park so much.

 We go there every day.

3. Checking оn homework

A .Look and write missed letters. Then say the words. (додаток 1)

B .Read and draw line. (додаток 1)

Students read their works (selectively) and the teacher displays the students'works.

4. Постановка теми:

Imagine that you’re in the park now. The sun is shining, the birds are singing. What are you doing in the park?  Are you sitting on the bench and reading a book? Are you painting a picture? Are you playing a game with your friends in the park?

So, are we going to talk about actions  in the park?

The topic of our lesson today is «In the park».

5. Speaking.  Bідпрацювання граматичної структури there is \ there are

Look at the pictures and talk about them as in the example on page 150.

Do ex. 1, p. 149.

Sample sentences what people are doing in the park.

- Two boys are riding bikes.

- Some people are watching the flowers.

- A girl is reading a magazine.

- A boy and a girl are walking.

- A young man is hurrying across the park.

- A little boy is skiing down the hill.

- A little girl is riding her bike and two boys are running around.

- A girl is feeding the birds.

6. Reading

Do ex. 2, p. 150. Read and complete the text with the missing parts (А.F).

Key: 1 C; 2 A; 3 F; 4 E; 5 D; 6 B.

7.Reading and Speaking

Do ex. 3, p. 150. Read and tick the sentences T (True) or F (False). Correct the false sentences.

Key: 1 F (in all the seasons); 2 F (in summer); 3 T; 4 F (a park); 5 T; 6 T.

8. Фіззарядка: відео Fun Action-Verbs Song for Kids: What Can You Do?

 ( https://www.youtube.com/watch?v=7MKmbyfhkkE )

9. Speaking

Do ex. 4, p. 151. Аnswer the questions to the text of  Ex. 2, page 150

10. Listening and Reading

 Listen, read and write names (Додаток 2)

11. Writing

Make a list of activities that you can have in the park. Add to this list more activities from the box in ex. 5, p. 151, make up sentences and write them down like in the example.

12. Summary

Do ex. 6, p. 151. Work in pairs. Take turns to ask and answer the questions about the pictures. Then talk about the activities you like to do or your friend likes to do in the park.

Are we having a great time today?

What have you learned on our lesson?

What activities can you do in the park?

Now you’ll have cards for giving marks to yourselves. (Оцініть свою роботу на уроці, виставивши  бали за кожним з критеріїв. Додаток 3)

13. Homework

Ex. 7, p. 152. Write sentences about the activities children and people do in the park in different seasons of the year.

So, our lesson comes to its end. Thank you for your work and attention! Now you can be free! Good bye! See you later!

 

docx
Додано
14 жовтня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку