Урок за темою Погода у Великій Британії

Про матеріал
Урок містить розгорнутий план-конспект з посиланням на інтерактивні вправи, додатковими граматичними вправами для опрацювання матеріалу
Перегляд файлу

Урок № 3

Тема:

Тема уроку:

Тип уроку:

Практична мета:

 

 

 

Освітня мета:   

 

 

Розвиваюча

мета:

 

 

 

Виховна мета:    

 

 

 

Обладнання: 

 

 

Компетентності:    

 

 

 

Очікуваний результат:

Природа

Погода у Великій Британії

урок спрямований на формування і розвиток знань.

сприяти навчанню вміння розповідати про погоду  у Великій Британії з опорою на інформацію з тексту; сприяти розвитку навичок читання з повним розумінням;  сприяти  активізуванню знань ступенів порівняння прикметників.  

 

сприяти розширенню словникового запасу з теми; розширити знання учнів про погоду в країні виучуваної мови.

 

сприяти розвитку  мовної  здогадки та мовленнєвої реакції учнів; сприяти розвитку  навичок аудіювання; сприяти розвитку  навичок письма, сприяти  розвитку мовної і слухової пам’яті, сприяти розвитку критичного мислення; сприяти розвитку здібності учнів до комунікації.

сприяти зацікавленості учнів у вивченні англійської мови; сприяти поважному ставленню до всіх учасників мовного процесу; виховувати в учнів любов до  природи, повагу до оточуючого середовища.

підручник, ноутбук, мультимедійна дошка, малюнки з порами року, стікери, таблиця ступенів порівняння прикметників.

 

спілкування іноземними мовами,  уміння вчитися упродовж життя, соціальна та громадянська, екологічна грамотність і здорове життя,  інформаційно-цифрова.

 

на кінець уроку учні зможуть  описувати погоду в різні пори року  у Великій Британії та порівнювати явища за допомогою ступенів порівняння прикметників.

 

 

 

 

 

Хід уроку:

Зміст і мета етапу.

Методи і прийоми.

  1. Організаційний

етап

Мета: мобілізувати учнів, активізувати їх увагу, створити робочу атмосферу на уроці

Hello, children! How are you? I’m glad to see you. Sit down who

  • Like to play snowballs;
  • To catch butterflies;
  • To play badminton;
  • To rollerblade;
  • To stay at home;
  • To go for a walk.

  Let me start the lesson.

 

 

  1. Актуалізація

опорних знань (перевірка домашнього завдання)

Мета: актуалізувати опорні знання з лексичного матеріалу теми;

перевірити правильність, повноту та розуміння виконання домашнього завдання

 

 

First, let’s check your homework.

  1.   Ex. 6 p. 102 Write. Complete the text with the words from the box given below (for everyone)
  2. Tell about the weather in any season in the other country.(for students of higher level)

 

 

  1. Підготовка учнів

до активного, свідомого

засвоєння знань

Мета: організувати та цілеспрямувати пізнавальну діяльність учнів; підготувати їх до засвоєння нового матеріалу (формулювання мети та завдань уроку, постановка навчальної проблеми, мотивація навчальної діяльності); сприяти зацікавленості учнів у вивченні англійської мови.

 

 

The topic of the lesson is “Weather in Great Britain”. Today at the lesson you will learn about the weather in Great Britain and compare the weather in different seasons.

First, we need to remember what the weather is like in different seasons.

Ex. 2 p 103 Listen and complete the sentence then match to the picture

  1. It’s freezing. The temperature is zero degrees.
  2. It’s snowy and cold. The temperature is eighteen degrees below zero.
  3. It’s sunny.
  4. It’s cold. The snow melts. There first flowers. The temperature is five degrees above zero.

 

 

 

 

  1. Мотивація навчальної діяльності

Мета: демонстрація практичної важливості вивчення нового матеріалу, мотивація учнів до його засвоєння; сприяти розвитку  мовної  здогадки та мовленнєвої реакції учнів;  сприяти розвитку  навичок аудіювання;  сприяти  розвитку мовної і слухової пам’яті, сприяти розвитку критичного мислення.

 

Look at the thermometers.

  • Which one shows the coldest temperature? Which of them reflects the warmest?
  • Which one shows colder temperature then other ones?
  • In what season in Great Britain the temperature can   be five degrees below zero?
  • What season is the warmest in Great Britain?

 

  1. Засвоєння нових знань і способів дій

Мета: забезпечення сприйняття, осмислення й первинного запам'ятовування знань та способів дій, заохочення учнів до самоорганізації процесу навчання; сприяти розвитку навичок читання з повним розумінням;   сприяти поважному ставленню до співрозмовника та його думки; сприяти розширенню словникового запасу з теми; розширити знання учнів про погоду і природні явища в різні пори року.

To compare the objects we use degrees of comparison.

Analyze the table, please. (Explanation of the grammar rule)

Результат пошуку зображень за запитом "degrees of comparison"

Listen to the text. While listening write out degrees of comparison of adjectives.

Now read the text (Ex. 3 p. 103).

  1. Закріплення нових знань і способів дій

Мета: забезпечення засвоєння нових знань та способів дій на рівні застосування в зміненій ситуації, самостійне виконання учнями завдань, що вимагають застосування знань у знайомій та зміненій ситуації;   сприяти розвитку  навичок письма; сприяти  активізуванню знань ступенів порівняння прикметників; сприяти навчанню вміння розповідати про погоду  у Великій Британії з опорою на інформацію з тексту.

I see that you are ready with the text. I know one interesting way to check how well you have remembered the main information about seasons and weather in Great Britain.

Let’s play!  https://kahoot.it/

We have three winners! Well done!

And now do Ex. 4 p. 104. 

Tell about the weather in Great Britain in different seasons, using the text and the sentences you’ve just written.

 

 

  1. Підсумки уроку. Рефлексія

Мета: встановлення відповідності між поставленими завданнями уроку та його результатами, самооцінка діяльності

Our lesson is about to finish, but we have time to remember what you’ve learnt today.

Please, write one sentence to describe the weather in Great Britain in any season and stick it to the corresponding picture on the board.

 

  1. Повідомлення домашнього завдання

Мета: забезпечення розуміння мети, змісту й способів виконання домашнього завдання (конкретний, стислий інструктаж по виконанню домашнього завдання)

Ex. 6 p. 107 Write a letter to your pen-friend about winter in Ukraine.

It’s time to say good bye, because the lesson is over.

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
19 лютого 2022
Переглядів
647
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку