Урок "Забруднення води"

Про матеріал
Цей урок сприяє не лише розвитку мовних навичок, а й формує екологічну свідомість, вчить учнів логічно мислити, аргументувати свій погляд та приймати відповідальні рішення щодо довкілля. Використання інтерактивних ресурсів та активних методів навчання підвищує мотивацію учнів і допомагає їм ефективніше засвоювати матеріал.
Перегляд файлу

Тема: Water pollution (Забруднення води)

Мета: сприяти вивченню нової лексики по темі, спонукати учнів висловлювати власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її, допомогти учням розповідати про події в майбутньому(Future Will)

Цілі навчання: учень умітиме розповідати про джерела забруднення води, як запобігти забрудненню води, використовуючи нову лексику, умітимуть робити передбачення, обіцянки та спонтанні рішення (Future Will)

Ключові компетентності: «Здатність спілкуватися іноземною мовою», «Математична компетентність» (використання граматичних таблиць, побудова аргументованих і логічних усних висловлень), «Інформаційно комунікаційна компетентність», «Навчання впродовж життя» (оцінювати власні навчальні досягнення, сміливість у спілкуванні іноземною мовою), «Екологічна компетентність»

Підручник: Мітчелл Г.К. Англійська мова: підручник для 7 класу (урок 6 B, с.68-69)

ЕТАПИ УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного спілкування

Привітання. Вступна бесіда (Warming-up)

Вчитель вітається з учнями, створює позитивний настрій.

Учні обговорюють питання:

Why is clean water important for people, animals, and nature?

Have you ever seen polluted water in real life? What did it look like?

Can polluted water affect human health?

Повідомлення теми та мети уроку

Вчитель пояснює, що на уроці учні дізнаються про забруднення води, навчаться висловлювати свої думки з цієї теми та використовувати Future Will для передбачень та обіцянок.

Учні переходять до вивчення нових слів за допомогою Quizlet:

Словниковий тренажер https://quizlet.com/ua/850567792/full-blast-plus-7-for-ukraine-my-vocabulary-6b-flash-cards/?i=523x2q&x=1jqt

ІІ. Основна частина

1. Аудіювання та читання (Listening & Reading)

Вчитель оголошує завдання: слухання тексту про забруднення води.

Учні виконують завдання Ex.1 p.68, слухають запис та слідкують за текстом у підручнику.

Обговорення питань у парах.

Перерва – Eye Gymnastics

Гімнастика для очей https://www.youtube.com/watch?v=Uz9sOLpjyTo&t=9s

 

2. Відео та обговорення (Listening Task)

Перегляд відео "All about Water Pollution"

Посилання на відео

Обговорення відео: https://en.islcollective.com/english-esl-video-lessons/vocabulary-practice/general-vocabulary-practice/environment/all-about-water-pollution-its-causes-zero-waste-lesson/1098737

What are the main causes of water pollution?

How can we prevent it?

What will happen if we don’t stop polluting water?

3. Граматика – The Future Will

Вчитель пояснює використання Future Will (передбачення, обіцянки, спонтанні рішення).

Виконання завдання Ex.3 p.69.

Онлайн-гра для закріплення:

Wordwall гра https://wordwall.net/resource/64107973/%d0%b0%d0%bd%d0%b3%d0%bb%d1%96%d0%b9%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d0%be%d0%b2%d0%b0/full-blast-plau-7-for-ukraine-module-6-game-a

ІІІ. Підсумок уроку (Summary)

Учні проходять тест для перевірки засвоєного матеріалу:

Тестування на платформі "На Урок"

https://naurok.com.ua/test/full-blast-7-lesson-6-b-3228399.html

 

Вчитель підсумовує урок, наголошує на важливості збереження чистої води та використання Future Will у мовленні.

IV. Домашнє завдання

Виконати експеримент на стор. 68 та описати його англійською мовою.

docx
Додано
7 лютого
Переглядів
176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку