Урок "Загадки про птахів. Творення нових слів, додаючи нові букви в слові. Розвиток зв’язного мовлення. Письмо під диктовку".

Про матеріал
Формувати ключові компетентності: • Уміння вчитися: проявляти зацікавленість у навчанні, формувати почуття відповідальності за виконане завдання; • Інформаційно – комунікативну: уміння робити висновки, узагальнювати, залучати до роботи з іншими джерелами інформації; • Соціокультурну: учити самостійно працювати, співпрацювати у команді, бути спостережливими, проявляти інтерес до навколишнього світу. Формувати предметні компетентності: • Навчальна: продовжити роботу над засвоєнням учнями знань про букви та звуки, формувати навички свідомого читання, розширювати знання про птахів; • Розвивальна : розвивати критичне мислення, увагу, пам'ять. • Виховна: виховувати любов до природи, вміння бачити її красу, бажання охороняти та допомагати птахам, почуття дружби.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА В ІНТЕГРОВАНОМУ КУРСІ

(1 клас)

Тема: Загадки про птахів. Творення нових слів, додаючи нові букви в слові. Розвиток зв’язного мовлення. Письмо під диктовку.

Мета:

Формувати ключові компетентності:

  • Уміння вчитися:  проявляти зацікавленість у навчанні, формувати почуття відповідальності за виконане завдання;
  • Інформаційно – комунікативну: уміння робити висновки, узагальнювати, залучати до роботи з іншими джерелами інформації;
  • Соціокультурну:  учити самостійно працювати, співпрацювати у команді, бути спостережливими, проявляти інтерес до навколишнього світу.

Формувати предметні компетентності:

  • Навчальна: продовжити роботу над засвоєнням учнями знань про букви та звуки, формувати навички свідомого читання, розширювати знання про птахів;
  • Розвивальна : розвивати критичне мислення, увагу, пам'ять.
  •  Виховна: виховувати  любов до природи, вміння бачити її красу,  бажання охороняти та допомагати птахам, почуття дружби.

Обладнання: презентація до уроку, ілюстративний матеріал із зображенням птахів, аудіозапис голосів птахів, картки із завданнями, букви розрізної азбуки, цеглинки LEGO.

Хід року

І. Організаційний момент. Емоційне налаштування учнів.

Продзвенів для нас дзвінок –

Починаємо урок.

Попрацюємо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі

Учні – просто молодці!

ІІ. Введення в тему.

  1. Чистомовка.

Тож почнемо без зупинки ми із мовної розминки.

Я читатиму початок  кожного речення чистомовки,   а ви – кінцівку.

Розчитатись нам пора – ра – ра – ра.

Скоро прийде вже зима – ма – ма – ма.

Вже настали холоди – ди – ди – ди.

Дують сильнії вітри – ри- ри – ри.

Листочки облетіли всі – сі – сі – сі.

Учні класу молодці – ці – ці – ці!

  • А яка зараз пора року? (Слайд 1.)
  • Закрийте очі і уявіть, що ви в осінньому лісі. Що ви можете там почути?
  1. Слухання аудіозапису «Осінь».
  • Які звуки ви почули?
  • Яких пташок ви пізнали за голосом?
  • Що ви відчуваєте, коли бачите пташку?
  • Чи тільки в лісі живуть пташки?
  • Де ще можна побачити птахів?

ІІІ. Усвідомлення змісту  уроку

  1. Відгадування загадок. (Слайди )
  2. Вправа «Групова робота».

1). Хто де живе?

2). Хто зайвий?

3).Хто що їсть?

  1. Дихальна вправа «Порятуй пташеня».

 За вікном осінь. Холодно. Уявіть, що у  вас у долоньках маленьке безпорадне пташеня, воно змерзло. Порятуйте його. Стуліть обережно долоньки й ніжно подмухайте на нього, зігрійте пташеня своїм диханням.Притуліть його до свого сердечка й віддайте частинку свого тепла. Розтуліть долоньки, відпустіть пташеня на волю. Бачите, воно вдячне вам..

  1. Утворення слів. Письмо на дошці і в зошиті.
  • -ва, -ка, со-, во-, си-;
  •  Ворона , грак .
  1. Списування речень додаючи слова.
  2. Фізкультхвилинка.

ІV.Підсумок уроку.  

    1. Рефлексія.Зворотний зв'язок «Наші очікування»    

- Про кого ми говорили сьогодні на уроці?                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     - Пригадайте, про що ви дізналися?           

 - Що вам  сподобалося на уроці?                                                                                

2.Вправа з LEGO. (Слайди )

3.Вправа «Розвиток емпатії».

  •         Якщо ви любите птахів – підніміть руки вгору.
  •         Якщо не руйнуєте пташинихгнізд – похитайте головою ліворуч, праворуч.
  •         Якщо ви заготовляєте корм для зимуючих птахів – нахиліть голову вперед.
  •         Якщо ви підгодовуєте птахів узимку – помахайте ручкою.
  •         Якщо ви переймаєтесь, коли бачите зруйноване гніздо чи поранену пташку, - покладіть руку на серце.
  •         Якщо ви радієте, побачивши птаха або почувши його спів, - посміхніться одне одному.
  •         Якщо ви вважаєте, що «Птахи – наші друзі», - поплескайте в долоні.

- Дякую вам за роботу. За те, що ви так гарно працювали на уроці, справилися зі всіма завданнями,  дізналися багато нового про птахів. Ви – МОЛОДЦІ!!!

 

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку