УКРАЇНСЬКА МОВА В ІНТЕГРОВАНОМУ КУРСІ
(1 клас)
Тема: Загадки про птахів. Творення нових слів, додаючи нові букви в слові. Розвиток зв’язного мовлення. Письмо під диктовку.
Мета:
Формувати ключові компетентності:
Формувати предметні компетентності:
Обладнання: презентація до уроку, ілюстративний матеріал із зображенням птахів, аудіозапис голосів птахів, картки із завданнями, букви розрізної азбуки, цеглинки LEGO.
Хід року
І. Організаційний момент. Емоційне налаштування учнів.
Продзвенів для нас дзвінок –
Починаємо урок.
Попрацюємо старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім першім класі
Учні – просто молодці!
ІІ. Введення в тему.
Тож почнемо без зупинки ми із мовної розминки.
Я читатиму початок кожного речення чистомовки, а ви – кінцівку.
Розчитатись нам пора – ра – ра – ра.
Скоро прийде вже зима – ма – ма – ма.
Вже настали холоди – ди – ди – ди.
Дують сильнії вітри – ри- ри – ри.
Листочки облетіли всі – сі – сі – сі.
Учні класу молодці – ці – ці – ці!
ІІІ. Усвідомлення змісту уроку
1). Хто де живе?
2). Хто зайвий?
3).Хто що їсть?
За вікном осінь. Холодно. Уявіть, що у вас у долоньках маленьке безпорадне пташеня, воно змерзло. Порятуйте його. Стуліть обережно долоньки й ніжно подмухайте на нього, зігрійте пташеня своїм диханням.Притуліть його до свого сердечка й віддайте частинку свого тепла. Розтуліть долоньки, відпустіть пташеня на волю. Бачите, воно вдячне вам..
ІV.Підсумок уроку.
1. Рефлексія.Зворотний зв'язок «Наші очікування»
- Про кого ми говорили сьогодні на уроці? - Пригадайте, про що ви дізналися?
- Що вам сподобалося на уроці?
2.Вправа з LEGO. (Слайди )
3.Вправа «Розвиток емпатії».
- Дякую вам за роботу. За те, що ви так гарно працювали на уроці, справилися зі всіма завданнями, дізналися багато нового про птахів. Ви – МОЛОДЦІ!!!