Урок "Загальна фізична підготовка з елементами волейболу"

Про матеріал
Урок для вдосконалення і повторення рухових навичок для учнів 10 класу.На уроці діти підвищують свій рівень фізичної підготовки,вдосконалюють технічні прийоми,техніку передач та подач м'яча.На уроці використано міжпредметний зв'язок з народознавством.
Перегляд файлу

                                                  План – конспект

уроку  фізичної культури для учнів 10  класу            

 

Дата проведення:   06.12. 2019 року

Модуль  програми:    волейбол

Тема:  Загальна фізична підготовка  з  елементами волейболу

Тип: повторення і вдосконалення рухових навичок

Метод: тренування

Завдання:

навчальні:

  • закріпити правила техніки безпеки під час виконання фізичних вправ у спортивній залі;
  • повторити стройові вправи та перешикування у шерензі;
  • підвищення рівня загальної фізичної підготовленості учнів;
  • вдосконалення техніки прийому та передачі м’яча,
  • закріпити техніку нижньої прямої подачі,                   

оздоровчі: 

  • сприяти розвитку рухових якостей – гнучкості, швидкості, спритності, координації рухів.

виховні:

  • виховувати в учнів дисциплінованість, товариськість, наполегливість, рішучість, вміння самостійно працювати;

поширення волейболу серед учнів.

 

Міжпредметні   зв’язки: народознавство

Час: 45 хв.

Місце  проведення: спортивна зала

Матеріально – технічне забезпечення:  

  • волейбольні мячі ;
  • скакалка;
  • гімнастичні  лави;
  • прапорці ;
  • секундомір;
  • свисток,
  • ноутбук,
  • стрічки для дихання,
  • гімнастичні палки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П л а н     у р о к у

І. Підготовча  частина – 16 хв.-18 хв.

  1. Організація учнів до уроку.
  2. Шикування учнів, рапорт чергового учня(фізорга), привітання, перевірка присутніх та наявності спортивної форми.
  3. Оголошення  мети уроку.
  4. спостереження за станом здоров’я учнів (підрахунок ЧСС).
  5. Повторення організуючих вправ на місці та у русі.
  6. Повільний біг 400 м. у чергуванні зі стрибками
  7. Рухлива гра «Молекула», «Мікрофон» на тему «Здоров'я-це…»
  8. ЗРВ на місці з прапорцями,з гімн. палицями (спец. група)
  9. українська народна гра "Люлька".

 

ІІ. Основна частина –  24-26 хв.

  1.   Шикування учнів, розподіл їх на команди.
  2.   Презентація завдань на кожній станції.
  3.   Підготовка місць занять.
  4.   Підвищення рівня загальної фізичної підготовленості підлітків.
  5.   Вдосконалення техніки передачі та прийому м’яча,
  6.   Закріплення техніки нижньої прямої подачі.
  7.   гра на дві команди.

 

ІІІ. Заключна частина – 3 хв.

  1. Шикування учнів.
  2. Повільна ходьба. Вправи на відновлення дихання, вправа для постави «Бурулька».
  3.  Гра «Я себе оцінюю на…». Підведення підсумків і узагальнення  уроку.
  4. Домашнє завдання.
  5. Виступ учнів ,звільнених за станом здоров’я від занять фізкультурою (народна мудрість про здоров’я)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Х і д    у р о к у

 

п/п

Частина

уроку

Зміст  основного навчального матеріалу

Час

(дозування)

Організаційно - методичні

вказівки

1

2

3

4

5

І

Підготовча

 

16-18хв.

 

1

Організація учнів до уроку

 

 

2

Шикування дітей в одну шеренгу, рапорт фізорга, привітання, перевірка присутніх та наявності спортивного одягу

1'    30"

Слідкую за дисципліною у строю

 

3

Оголошення мети уроку,повторення правил безпеки під час заняття.

Вимірювання ЧСС. Розподіл учнів по медичних групах

Гра «Мікрофон» на тему «Здоровя – це…»

 

Мотивація на урок: картки «Знаю!Вмію!Хочу!Буду!»

30"

 

 

Навчальних, виховних, оздоровчих.

Учні спец., підг.груп ,дівчата виконують вправи з меншим навантаженням

4

Повторення організуючих вправ на місці:

- ходьба;

- повороти "Ліворуч", "Праворуч", "Кругом"

- різні види ходьби (на носках,на п’ятах, на зовнішній,внутрішній стороні стопи, у повному присиді)

1'    30"

 

 

 

 

 

1’30’’

Звертаю увагу на одночасне та правильне виконання.

Виправляю помилки

 

 

Слідкую за поставою

 

5

Повільний  біг .

(звичайний біг, приставними кроками праве, ліве плече вперед,з високим підніманням коліна,з виносом прямих ніг вперед)

Стрибкові вправи (по «драбині»,

Ходьба звичайна

2 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

2 кола

 

1 коло

 Спостерігаю за дотриманням правил техніки безпеки і дисципліни та правильністю дихання

Диференційований підхід  до учнів

6

Рухлива гра «Молекула»

для розвитку спритності і уваги

1'    30"

Учні за командою об’єднуються по кольору волосся,по першій букві призвіща, імя, по кольору футболки(пересуваються приставними кроками)

 Звертаю увагу на правильність  виконання і дисципліну.

Вимірювання ЧСС,

 

10сек.

 

 

 

 

 

 

Глибокий вдих,видох на стрічку (до горизонтального положенні стрічки)

Вправи на відновлення дихання.

 

Дихальні вправи

30’

 

 

5-8 р.

 

     

7

 

ЗРВ на місці з прапорцями

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)в.п.- руки з прапорцями унизу, ноги на ширині плечей,

Кругові оберти руками

2) в. п. о.с.

1. підняти праву руку з прапорцем угору,ліву

опустити руку донизу.

Ривки руками поперемінно.

3) в.п. прапорці тримати прямими руками перед собою,

1. повороти тулуба праворуч,

2. в.п.,

3. повороти тулуба ліворуч,

4. в.п.

 

4)в.п. о.с. руки з прапорцями перед грудьми,

1- руки з прапорцями підняти догори,

2. руки за голову,

3. руки догори,

4. руки тримати перед грудьми      

5) в.п.о.с. прапорці на підлозі,

10 стрибків через прапорці вперед,

10 стрибків через прапорці назад.

 

6) в.п. о.с.руки з прапорцями внизу,

1.нахил тулуба вперед, прапорці покласти на підлогу,

2.в.п.,

3.нахил вперед, прапорці взяти у руки,

4.в.п.

 

7)в.п. о.с.,

1.присісти, руки вперед,

2.в.п.

 

8)в.п.о.с.,

1.піднімання правої ноги вперед (хлопок під ногою),

2.в.п.,

3.піднімання лівої ноги(хлопок під ногою),

4.в.п.

9)Віджимання від підлоги

10)Стрибки з поворотом на 180 градусів.

11)Стрибки з підніманням рук через сторони.

12)Вправи на відновлення дихання.

 

 

13)Вправа для дихання

3'    20"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15р.

 

 

 

 

 

15 р.

 

 

 

 

 

 

15 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

15 р.

 

 

 

 

 

 

 

По 10 р.

 

 

 

 

 

 

 

10-15 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10-15 р.

 

 

 

 

По 10 р.

 

 

 

 

 

 

 

Д.8 р.

 

 

Хл.10р.

 

5-8 р.

 

 

 

10-15р.

 

 

 

5-6 р.

Учні розподіляються в колони по два за командою: "Через центр майданчика направо (наліво)  в колону по два - РУШ".

 

Слідкую за дисципліною, послідовністю, правильністю та якістю виконання

 

 

 

 

Руки не згинати у ліктях

 

 

 

 

Слідкую за поставою.

Руки тримати рівно, паралельно підлозі.

 

 

 

Спину тримати рівно,руки не опускати

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати енергійно.

 

 

 

 

Повільно збільшувати амплітуду.

Ноги разом.

 

 

Ноги не згинати у колінах.

 

 

 

 

 

 

 

Пяти не відривати від підлоги.

 

 

 

 

Ногу не згинати,тулуб тримати рівно.

 

 

 

 

 Згинати руки до 90градусів в ліктях.

 

 

 

Виконувати оплески руками.

 

спостерігаю за диханням,поставою.

На великій мотузці привязані стрічки,треба підійти та подути на стрічку до повного видоху.

8

Повторення української народної рухливої гри "Люлька":

2'

МПЗ:  народознавство

- підготовка до гри;

30"

Для цієї гри потрібна мотузка довжиною 2-3 метри.

- нагадування правил гри;

15"

Учні стрибають до тих пір, доки не зроблять помилку. Той,хто допустився помилки,змінює граючого,який розкручує мотузку. Помилкою вважається не тільки невдалий стрибок, але й  будь-який дотик до мотузки.

1

2

3

4

5

 

 

8

- проведення гри;

1'-2

Мотузкою не крутять, лише гойдають над підлогою на різній висоті – від 10 сантиметрів та вище. Хлопці та дівчата по одному розбігаються та перестрибують через мотузку,яка розгойдується різними способами (на двох ногах, на одній нозі, з поворотом під час стрибка).

- підведення підсумків гри

    15"

ІІ

Основна

 

24-26'

 

Шикування в колону по 2

1

Шикування учнів, розподіл їх на відділення

30"

 

2

Пояснення завдань на кожній станції і порядку зміни місць занять

30"

Визначаю місце кожній станції, порядок і послідовність виконання вправ.

3

Вдосконалення техніки передачі м’яча двома руками зверху

- кидки м’яча двома руками без удару та з ударом об підлогу,

- передача у стіну,в різних в.п.,на місці та після переміщення,

- передача в парах,

- передача в колонах з одним ведучим через сітку.

8 хв.

Учні міняються місцями за сигналом (свисток) та за годинниковою стрілкою. Слідкую за дотриманням правил т/б, дисципліною та якістю виконання вправ, виправляю помилки. Учні підготовчої медичної групи виконують вправи з меншим навантаженням та кількістю повторень.

4

Закріпити техніку нижньої прямої подачі.

- стійка без м’яча,

- імітація подачі,

- накид м’яча,замах,

- виконання удару по мячу,

- подача до сітки,

- через сітку,

- у задану зону

8 хв.

 

5

 

Двостороння гра

 

 

5-8 хв.

Розподіляю учнів на дві команди (хлопці разом із дівчатами). Слідкую за дотриманням правил гри, технікою виконання елементів волейболу.

ІІІ

Заключна

 

2 - 3'

 

1

Шикування учнів

15"

В одну шеренгу. Підрахунок ЧСС

2

Повільна ходьба та вправи на відновлення дихання.

Вправи для очей.

-широко відкрити очі,

-подивитися до межі вгору, затримати погляд на 1 секунду,

-перевести очі до межі вправо,зафіксувати це положення на секунду,

- перевести очі до межі вліво,зафіксувати це положення на секунду,

- очі до межі

 

Виступ учнів які звільнені за станом здоровя (народна мудрість, прислівя про здоровя)

 

85"

Звертаю увагу на правильність виконання

3

Гра «Я себе оцінюю на….»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Підведення підсумків уроку

15"

Вказую на загальні недоліки, відмічаю найкращих  учнів, оголошую оцінки з обґрунтуванням (кожному учневі)

5

Домашнє завдання

10"

Виконання техніки підняття тулуба із положення лежачи.

 

 

 

 

 

Вчитель  фізичного виховання ________ /І. В.Чижаковська /

1

 

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку