Урок " Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел"

Про матеріал
Матеріал містить розробку уроку з математики для 2 класу про закріплення додавання і віднімання двоцифрових чтсел.
Перегляд файлу

Тема. Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел

Мета: закріпити  додавання і віднімання двоцифрових чисел; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати почуття дружби, інтерес до уроків математики.

Обладнання: картки, "Математичний футбол".

Хід уроку

І. Організація учнів до роботи

Учитель

Любі діти! У наш клас

Завітали люди щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром.

Учні

Ми вам раді, люди добрі,

І вітаєм щиро вас,

І запрошуєм ласкаво

На урок  у 2 клас.

Учитель

 Сьогодні ми будемо...

Учні

Діяти - активно!

Думати - оперативно!

Сперечатись - доказово!

Для всіх -  обов'язково!

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Сьогодні на уроці нас чекає цікава подорож у Всесвіт. А наука математика нам допоможе здійснити цю подорож.

Який вид транспорту нам допоможе побувати там, де ще не ступала людська нога? А дізнаєтесь ви, якщо обчислите вирази, а відповіді поставите так, щоб вони зростали. Працювати будете в парах. Розпочинайте роботу.

17+22=...(А)        22-11=...(Р)   

45-32=...(К)         19+2=...(А)

10+19=...(Е)         66-34=...(Т)

Молодці, справились із завданням. Космонавти, на ракету! Час у Всесвіт відлітати.

ІІІ. Подорож до планети "Усний рахунок"

В ліс наш Зайчик пострибав,

В кошик яблук назбирав.

5десятків є, й ще 5.

Скільки яблук?

Як сказать? (55)

 

Дістав горобчик сиру 40 грамів,

З них 7 віддав синочок мамі,

А сам доїв, що залишилось.

То скільки ж в шлунку помістилось? (33)

 

На болотному концерті

Жабки виступали,

38 - танцювало,

60 - співало.

На скільки менше танцюристів,

Ніж співучих вокалістів? (22)

- Що спільного у цих відповідях?

ІV. Подорож до планети "Пошук" Математичний футбол

15

35-20

 

 

                    11+13             46-28

 

 

24

 

 

 

35

18

 

98-52

                     55 - 20

25+52

 

34+53

31+53

 

84-42

 

84

46

 

 

96

77

 

 

42

 

87

 

 

 

46+50

 

 

V. Подорож до планети "Розумників"

- Увага! Увага! Сідаємо на планету "Розумників".

Ось завдання для космонавтів.

Уважно задачу цю розглянь,

Потім її розв'яжи,

з простої складену зроби.

Розв'язування задачі № 3...

 

VІ. Подорож до планети "Відпочинок"

Екіпажі вже стомились,

Адже добре потрудились.

Раз, два, три, чотири, п'ять!

Час прийшов відпочивать.

Тож піднімем руки вгору,

Ніби глянемо на зорі.

В різні боки повернулись

І до сонечка всміхнулись.

Потягнулись, покрутились,

Раз присіли, два присіли.

Десять, дев'ять, вісім, сім -

До роботи час усім!

VІІ. Подорож до планети "Прикладів"

- Потрібно перевірити виконані приклади, якщо допущені помилки, знайти їх і обчислити ці приклади правильно. Це завдання кожний космонавт виконує самостійно.

VІІІ. Подорож до планети "Геометрична"

- Розгляньте уважно малюнок. Які цифри використав художник, щоб зобразити обличчя чоловіка? Запишіть ці цифри каліграфічно собі у зошити. Які ще цифри знаєте для позначення чисел? (1, 2, 3, 4, 6, 8, 9) (0, 5, 7).

ІХ. Подорож до планети "Земля" Підсумок уроку

- Політали, політали,

На планетах побували.

Хоч цікаво було там,

Та пора додому нам.

- Але, щоб нам повернутися, потрібно розв'язати приклади в групах. Потрібно розв'язати їх не тільки швидко, але й правильно.

25+13=...(38)                           43+11=...(54)

94-74=...(20)                            87-51=...(36)

45+37=...(82)                           54+19=...(73)

53-24=...(29)                            46-18=...(28)

- Молодці! Справились із завданням всі добре. Тож матеріал, який ми вивчали протягом кількох уроків, ви засвоїли добре.

Х. Домашнє завдання

Розв'язати завдання №

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
599
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку