Урок закріплення матеріалу з теми :" Безпека людини під час роботи з електричними приладами."

Про матеріал
Даний матеріал може бути використаний на уроках узагальнення та закріплення матерілу. Також це може бути окрема самосійна работа.
Перегляд файлу

Закріплення нового матеріалу

1.                 Що потрібно спочатку від’єднати – вилку переносного шнура від розетки чи другий кінець шнура, під`єднаного до приладу?

    (Вилку від розетки)

2.                 Чому в разі виникнення пожежі в електроустановках їх необхідно знеструмити? Чому не можна гасити вогонь, викликаний струмом, водою або звичайним вогнегасником, а треба сухим піском або піскоструйним вогнегасником?

    (Вода і струмінь від звичайного вогнегасника є провідниками й можуть знову замкнути коло, а отже, відновити причину пожежі)

3.                 Чому пташки без найменшої шкоди для себе можуть сідати на проводи лінії електропередач?

     (Струми в паралельних гілках обернено пропорційні опорам цих гілок. Оскільки опір тіла пташки в багато разів більший, ніж опір товстої короткої ділянки дроту, то крізь тіло пташки пройде незначний струм, що їм не зашкодить)

4.                 Якими кроками необхідно виходити з небезпечної зони біля стовпа, де обірваний провід упав на землю? 

     (Із зони проходження струму потрібно виходити дрібними кроками. Якщо провід лінії електропередачі впаде на землю, то електричний струм буде розтікатися по великій ділянці навколо місця падіння. Коли людина потрапляє в це місце, між ступнями її ніг виникає напруга, що називається кроковою. За віддалення людини від місця дотикання проводу до землі кроками зменшується і напруга, і небезпека враження електричним струмом)

 

Тест

1.   Яка шкіра має більший електричний опір?

     А  суха;                                                      

     Б  волога;

     В  чиста;

     Г  брудна.

2.   Які найчутливіші до електричного струму органи людини?

     А  ноги і руки;                                                    

     Б  ноги, руки і голова;  

     В  голова і органи в грудній клітині;

     Г  голова і органи в животі;

     Д  органи в животі і органи в грудній клітині.

3.   Яке максимальне значення сили струму під час контакту з побутовою електромережею для сухої шкіри? 

     А  1,4 мА;                                                    

     Б  2,2 мА;  

     В  22 мА;

     Г  140 мА.

4.   Вставте пропущене слово: « ….. струму – це крива лінія, яка з’єднує точки входу і виходу струму в тілі людини»

    (петля)

5.   Вставте пропущене слово: «Не наближайтесь до обірваного проводу лінії  електропередач на відстань, меншу за .... метрів»

     (вісім)

6.   Що можна застосовувати для гасіння електричного обладнання? 

     А  воду;                                                    

     Б  сухий пісок або землю;        В  вологий пісок або землю;      Г  пінний вогнегасник.

7.   За допомогою чого необхідно звільнити людину від подальшої дії на неї електричного струму?

     А  металевий предмет;                                                    

     Б  мокрий предмет;  

     В  голі руки;

     Г  суха палиця.

8.   Поєднай аварійну службу з її номером.

1

В

2

Д

3

Г

4

А

1     пожежники                           А  102

2     служба газу                           Б  128

3     швидка допомога               В  101

4     поліція                                    Г  103                                                          Д  104

9.   Дія струму може бути цілющою?

     А  так;                                         Б  ні.

 

pdf
Додав(-ла)
Воронова Анна
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
11 листопада 2020
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку