Урок "Закріплення складу чисел 6–10"

Про матеріал
Розробка уроку надасть можливість в цікавій формі закріпити знання складу чисел 6-10. Попрацювати і колективно, і в групах, і самостійно.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення складу чисел 6–10.

Мета: закріпити знання складу чисел 6-10, формувати вміння виконувати додавання і віднімання чисел в межах 10; розвивати довільну увагу, зорову пам'ять, логічне мислення; виховувати повагу до оточуючих; формувати математичну компетентність

Обладнання: м’яч, картки з завданнями, картки самооцінювання

Хід уроку

І. Організація класу

1. Привітання

Пролунав дзвінок веселий.

Всі готові? Все готово?

Ми не відпочиваємо.

Ми працювати починаємо

2. Вправа «Очікування» з м’яче

- Діти, що ви очікуєте від нашого уроку. (Вчитель кидає м’яч, у кого він опиняється, той називає своє очікування)

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку

  • Сьогодні на уроці ми закріпимо склад чисел 6-10, продовжимо вчитися віднімати та додавати в межах 10.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Усний рахунок. Робота з числовим рядом
  • Порахуйте від 1 до 10;
  • Порахуйте від 10 до 1;
  • Порахуйте від 7 до 2;
  • Порахуйте від 3 до 9;
  • Порахуйте двійками до 10.
  1. Робота з картками

У дітей на партах картки з числами від 1 до 10. Вчитель називає завдання, учні піднімають картку відповідь

  • Наступне число до числа 3;
  • Попереднє число до числа 9;
  • Сусідів числа 6;
  • Більшого сусіда числа 3;
  • Меншого сусіда числа 8.
  1. Робота у групах

У дітей на партах лежить одна з геометричних фігур: коло, квадрат, трикутник. 

  • Діти, об’єднайтесь у 3 групи та виконайте завдання на картках. 1 група – коло, 2 група – квадрат, 3 група – трикутник

 

4

 

 

2

5

 

1

 

 

 

9

 

 

7

6

 

2

 

1

 

 

4

3

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Гра «Так чи ні?»

У дітей на партах червоні та зелені картки. Вчитель читає твердження, якщо воно вірне, то учні піднімають зелену картку, якщо ні – червону.

  •    6 більше 7;
  •    8 дорівнює 8;
  •    9 менше 10;
  •    7 менше 5 ;
  •    4 більше 3;
  •    7 дорівнює 7.
  1. Каліграфічна хвилинка
  •    Пропишіть охайно в зошиті

6   7   8   7   6

  •    Які числа повторювались?
  •    Які числа не повторювались?
  •    Яке число найбільше?
  •    Яке число найменше?

IV. Фізкультхвилинка

V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Математичний диктант

- 8 складається з 6 та ще…?

- 6 складається з 3 та ще …?

- 9 складається з 5 та ще…?

- 10 складається з 5 та ще…?

- 7 складається з 1 та ще…?

Перевірка

2, 3, 4, 5, 6.

  •    Яку закономірність ви помітили?
  •    Оцініть себе за допомогою карток-смайлів:
  •    Зелений – якщо вам все вдалося;
  •    Жовтий – якщо виникли складнощі;
  •    Червоний – якщо було складно і потрібна допомога.

2. Щоденні 3 «Математика письмово»

Запишіть у зошит тільки ті приклади, де відповідь 10

5+5=                    5+3=                  7+3=

4+3=                    2+6=                  2+3=

6+4=                    9+1=                  5+4=

3. Творча робо в групах

Діти знову об’єднуються в три групи: коло, квадрат, трикутник

Вставити пропущене число, скласти слово та скласти 3 речення на це слово

1 група «Коло»          2 група «Квадрат»              3 група «Трикутник»

2+    = 6                       8+     =9                                2+     =9

8-     =5                        6-     =1                                 10-    =4

  + 7=9                            +2=10                                     +1=10

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

д

с

і

л

і

о

с

м

м

р

 

VI. Рефлексія

  1. Вправа «Очікування» з м’яче.
  •    Чи справдилися ваші очікування?
  1. Самооцінювання
  •    Оцініть свою роботу на уроці:
  •    Зелений – якщо все було зрозуміло і все вдалося;
  •    Жовтий – якщо виникли складнощі;
  •    Червоний – якщо нічого не зрозуміли та потрібна допомога.

VII. Підсумок

  1. Бесіда
  •    Що ми сьогодні робили на уроці?
  •    Яке завдання сподобалося найбільше?
  •    Що виявилося складним?
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 жовтня 2022
Переглядів
702
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку