Урок: "Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел."

Про матеріал
Підручник: Математика: підруч. для 2 кл. закладів загальної середньої освіти / Н. П. Листопад. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 160 с. : іл.
Перегляд файлу

Тема. Закріплення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на кратне порівняння чисел.

Мета. навчити учнів розв’язувати задачі на кратне порівняння чисел; удосконалювати вміння розв’язування задач; закріпити вивчені таблиці множення і ділення; розвивати логічне мислення, увагу, інтерес до навчання.

Обладнання. комп’ютер, мультимедійна дошка, відеоролик, презентація.

 

Хід уроку

І. Організаційна частина.

– Відкрийте зошити та запишіть сьогоднішнє число, класна робота.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1.               Усний рахунок. (с. 120 № 730)

2. Математичний диктант. (с.120 № 731)

  •                   Запишіть в зошиті математичний диктант. Зверніть увагу на дошку, на ній написані приклади, які ви будете вирішувати. Записуйте лише відповіді через кому.

24 : 3 : 4 =

24 : 4 : 3 =

6 ∙ 2 : 3 =

27 : 3 : 3 =

ІІІ. Робота над матеріалом уроку.

  1.               Робота з підручником (с. 120 № 732)
  • 1) На скільки сантиметрів зелена смужка довша, ніж синя?
  • 12 – 4 = 8 (см)
  • Відповідь: на 8 см довша.
  • 2) У скільки разів зелена смужка довша, ніж синя?
  • 12 : 4 = 3 (р.)
  • Відповідь: у 3 рази довша.
  • 3) У скільки разів червоний відрізок коротший, ніж синій?
  • 8 : 2 = 4 (р.)
  • Відповідь: у 4 рази коротший. 733.
  • Щоб дізнатися, у скільки разів одне число більше або менше за інше, треба поділити більше число на менше.
  1. Номер 733.
  • У скільки разів 8 більше, ніж 2?
  • У скільки разів 2 менше, ніж 8?

Якщо перше число більше за друге в кілька разів, то друге число менше від першого в стільки само разів

Фізкультхвилинка.

  1.               Номер 734.
  •                   Прослухайте задачу.
  •                   Прочитайте задачу.
  •                   Про що йдеться мова в задачі? ( В задачі йдеться мова про яблука)
  •                   Скільки яблук у кошику? ( У кошику було 15 яблук)
  •                   Скільки яблук було на тарілці? ( На тарілці було 3 яблука )
  •                   Яке головне питання задачі? (У скільки разів більше яблук у кошику, ніж на тарілці?)

К.15 ябл.

Т.  3 ябл.

  •                   Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання задачі? (Так)
  •                   Якою дією? (Ділення) Що будемо ділити? (15 : 3 = 5 (р.))
  •                   Запишіть відповідь.
  1.               Номер 735.
  •                   Прослухайте задачу.
  •                   Прочитайте задачу.
  •                   Про що йдеться мова в задачі? ( В задачі йдеться мова про птиць)
  •                   Скільки було качок? ( Качок було 12 штук)
  •                   Скільки було гусей? ( Гусей було 3 штуки)
  •                   Яке головне питання задачі? (У скільки разів гусей менше, ніж качок?)

К.12 шт.

Г.  3 шт.

  •                   Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання задачі? (Так)
  •                   Якою дією? (Ділення) Що будемо ділити? (12 : 3 = 4 (р.))
  •                   Запишіть відповідь.

ІV. Заключна частина.

  1.               Рефлексія.
  •                   Мені було легко…
  •                   Мені було важко…
  1.               Домашнє завдання
  •                   с. 121736, 737.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мариніч Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 березня 2020
Переглядів
2927
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку