Українська мова
2 клас НУШ
Тема. Узагальнюючий урок з теми іменник.
Мета. Формування ключових компетентностей.
Вміння вчитися: організовувати своє робоче місце, планувати свої дії, доводити роботу до кінця.
Загальнокультурна: уміння формувати власні думки і розуміти інших, правильне чітке, зв’язне мовлення.
Соціальна: здатність до співпраці в парі, групі, команді, вміння проявляти ініціативу.
Здоров’язбережувальна: сідоме ставлення до свого здоров’я, правила поведінки на кризі.
Громадянська: бережне ставлення до природи, людей, до себе.
Предметна: формування уміння розрізнення іменників серед інших частин мови, розрізнення за питаннями Хто?, Що?, удосконалення вміння записувати власні назви з великої букви, розвивати зв’язне мовлення, мислення, уміння робити висновки (застосовуючи вивчені правила), спонукати до висловлення особистої точки зору під час роботи в групі, виховувати бажання вчитися.
Тип уроку. Застосування знань.
Обладнання. Презентація, роздатковий матеріал, цеглинки lego.
Хід уроку
І. Організація
Дзвоник голосно лунає
Про урок нас сповіщає.
За парти тихо сідаємо
І працювати починаємо.
ІІ. Актуалізація опорних знань (сл 2)
Ігуана, вовчик та їжачок
Медвежа і павучок
Енергійно поспішають
Ніжками перебирають
Необхідно вчасно їм
Индика наздогнати
Квапливо на урок завітати.
Щоб все про Іменник пригадати.
ІІІ. Тема уроку.
Сьогодні ми з вами пригадаємо все що вивчили про частину мови яка називається іменник. Будемо протягом уроку.
У- уважними
Р- розумними
О- обізнаними
К- кмітливими
За правильно виконані завдання будемо отримувати тигряток.
ІV. Закріплення вивченого.
Що називають слова іменники? (Предмет)
Випишіть гарно й охайно слова іменники в стовпчик. (сл 3)
Ялинка, летить, а, біле, сніжинка, красива, мороз, читає, під, стіл, холод.
Самоперевірка.
Яке слово, на вашу думку, зайве? Чому?
На яке питання відповідають записані слова? Скільки предметів позначають? Перетворіть ці слова, таким чином щоб вони позначали багато предметів, запишіть у другий стовпчик. (сл.4)
Що вони називають?
На які питання ще відповідають слова назви предметів?
Я називаю слово, а ви показуєте цеглинку синю (Хто?), зелену (Що?).
Морква, космонавт, дідусь, зошит, іграшка, кошеня, літак, заметіль, перукар, шахтар, свято, сестра, хмара, вітер, космонавт, сум, тигреня.
Молодці, гарно впорались із завданням.
Відпочинемо разом з тигреням.
https://www.youtube.com/watch?v=OkVC5K6yIdQ
Які слова пишуться з великої букви?
Картка
Завтра (Н,н)атолка з родиною їде до (Б,б)абусі (І,і)рини до (Л,л)ьвова. Там живуть її (Т,т)ітка (М,м)арина і (Д,д)ядько (В,в)асиль на (В,в)улиці (Б,б)аштанній. Весело буде провести час з (Б,б)ратом (С,с)ергієм.
Взаємоперевірка. (сл.6)
У мене на столі всі слова змішались, і переплутались речення. Допоможіть будь ласка.
Із розсипаних слів складіть речення.
У нас холодна зима.
Річка Ворскла покрита льодом.
Рибкам стало важко дихати.
Євгенко і дідусь Андрій пішли на річку.
Вони пробили лунки.
Тепер риба не загине.
Перевірка (сл.7)
Повторимо правила безпеки. (сл.8)
https://www.youtube.com/watch?v=Hve_Bi_WUuM
V. Підсумок
Що ми знаємо про іменник?
Аналіз роботи на уроці.
Підрахунок тигренят. Яке завдання найлегше? Яке викликало затруднення?
Сьогодні на уроці я: (сл.9)
Працював «Супер» - мені все вдалося.
Працював «Гарно» - мені потрібна була підказка.
Працював «Добре» - мені потрібна була підтримка.
Мені було «Важко» - весь час потрібна була допомога.
Додатки до уроку
У- уважними
Р- розумними
О- обізнаними
К- кмітливими
Завтра (Н,н)атолка з родиною їде до (Б,б)абусі (І,і)рини до (Л,л)ьвова. Там живуть її (Т,т)ітка (М,м)арина і (Д,д)ядько (В,в)асиль на (В,в)улиці (Б,б)аштанній. Весело буде провести час з (Б,б)ратом (С,с)ергієм.
Завтра (Н,н)атолка з родиною їде до (Б,б)абусі (І,і)рини до (Л,л)ьвова. Там живуть її (Т,т)ітка (М,м)арина і (Д,д)ядько (В,в)асиль на (В,в)улиці (Б,б)аштанній. Весело буде провести час з (Б,б)ратом (С,с)ергієм.
Завтра (Н,н)атолка з родиною їде до (Б,б)абусі (І,і)рини до (Л,л)ьвова. Там живуть її (Т,т)ітка (М,м)арина і (Д,д)ядько (В,в)асиль на (В,в)улиці (Б,б)аштанній. Весело буде провести час з (Б,б)ратом (С,с)ергієм.
Завтра (Н,н)атолка з родиною їде до (Б,б)абусі (І,і)рини до (Л,л)ьвова. Там живуть її (Т,т)ітка (М,м)арина і (Д,д)ядько (В,в)асиль на (В,в)улиці (Б,б)аштанній. Весело буде провести час з (Б,б)ратом (С,с)ергієм.
Завтра (Н,н)атолка з родиною їде до (Б,б)абусі (І,і)рини до (Л,л)ьвова. Там живуть її (Т,т)ітка (М,м)арина і (Д,д)ядько (В,в)асиль на (В,в)улиці (Б,б)аштанній. Весело буде провести час з (Б,б)ратом (С,с)ергієм.
Завтра (Н,н)атолка з родиною їде до (Б,б)абусі (І,і)рини до (Л,л)ьвова. Там живуть її (Т,т)ітка (М,м)арина і (Д,д)ядько (В,в)асиль на (В,в)улиці (Б,б)аштанній. Весело буде провести час з (Б,б)ратом (С,с)ергієм.
Завтра (Н,н)атолка з родиною їде до (Б,б)абусі (І,і)рини до (Л,л)ьвова. Там живуть її (Т,т)ітка (М,м)арина і (Д,д)ядько (В,в)асиль на (В,в)улиці (Б,б)аштанній. Весело буде провести час з (Б,б)ратом (С,с)ергієм.
Завтра (Н,н)атолка з родиною їде до (Б,б)абусі (І,і)рини до (Л,л)ьвова. Там живуть її (Т,т)ітка (М,м)арина і (Д,д)ядько (В,в)асиль на (В,в)улиці (Б,б)аштанній. Весело буде провести час з (Б,б)ратом (С,с)ергієм.
У нас холодна зима. |
Річка Ворскла покрита |
льодом. |
Рибкам стало важко |
дихати. |
Євгенко і дідусь Андрій |
пішли на річку. |
Вони пробили лунки. |
Тепер риба не загине. |