Інтегрований бінарний урок з галузі «Українська мова» та англійська мова (за програмою Р.Шияна)
(пілотний проєкт)
2 клас
Тема. Уявні герої. Один-багато (продовження)
Змістові лінії:
-
Взаємодіємо усно. Спілкування та емоції (радість, сум, страх, злість). Види інформації: текстова.
-
Взаємодіємо письмово. Короткі письмові висловлення. Друкований текст – зразок орфографічних написань.
-
Читаємо. Пошук у тексті необхідної інформації. Аналіз художнього тексту: місце і час подій, персонажі (вчинки, мотиви поведінки, думки, емоції), конфлікт або проблема, розвиток подій, розв’язка конфлікту. Стратегії вдумливого читання: перед читанням (визначення мети читання, прогнозування змісту); під час читання (розуміння лексики, створення в уяві картин, які відповідають змісту, прогнозування розвитку подій, відповідь на запитання, поставлені перед читанням); після читання (зв'язок книжкових подій з подіями із власного життя; чарівні казки)
-
Досліджуємо мовлення. Форми слова. Слова один-багато (без введення термінів)
-
Досліджуємо медіа. Малюнок як джерело інформації
-
Театралізуємо. Імпровізації у грі
Хід уроку
-
Організація класу. Привітання (вч. поч. класів)
-
Мотивація навчальної діяльності
-
«Самоналаштування»
-
Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте:
-
Я зможу сьогодні добре працювати на уроці
-
Я особистість творча
-
Я бажаю однокласникам успіхів на уроці
-
Актуалізація опорних знань (класовод)
-
Прогнозування твору за заголовком «Казка про Монстрика, який живе під ліжком»
-
Про кого може йтися в творі з такою назвою?
-
Хто такі монстрики?
-
Чи існують монстрики насправді?
-
У яких творах ми читаємо про фантастичних істот?
-
Що таке казка?
-
Якими ви уявляєте монстриків?
-
Тож, на сьогоднішньому уроці ми будемо продовжувати говорити про уявних героїв.
-
Робота в групах. Творча лабораторія «Створи монстрика». Демонстрація і опис монстриків (вч. англ. мови)
-
Читання/слухання тексту казки «Казка про Монстрика, який живе під ліжком».
-
Робота над І частиною тексту (вч. поч.класів)
-
Який наш Монстрик?
-
Чи схожий за описом Монстрик з тексту та картинкою?
5.2 Словникова робота
-
Обговорення прочитаного/прослуханого та аналіз тексту за допомогою Lego (вч. поч. класів)
-
Монстрик жив у шафі? (так- синій, ні - зелений)
-
Монстрик був зелений? (так – червоний, ні - помаранчевий)
-
Він прокидався зранку? (так – жовтий, ні - блакитний)
-
Всі монстри боялися домашніх тварин? (так – синій, ні - помаранчевий)
-
Першим вирішив з монстриком познайомитись хлопчик? (так – зелений, ні - синій)
-
Після знайомства вони ніколи не спілкувались? (так – червоний, ні - жовтий)
-
Підведення до виконання вправи через порівняння різних персонажів. Виконання вправи (вч. поч. класів)
Вчитель англ. мови
-
Пісня – фізхвилинка
-
Вправи на порівняння (усно)
10.Аудіювання (додаток)
11. Гра «Хто я»
12. Підсумок. Робота в групах. Продовж речення…(вч. поч. класів)
Монстрики бувають…
13. Рефлексія.
Додатки