Інтегрований бінарний урок з української та англійської мови

Про матеріал
Цікавий інтегрований бінарний урок з Монстриками. Багато видів роботи з кожного предмету
Перегляд файлу

Описание монстра на английском - Школьные Знания.comІнтегрований бінарний урок з галузі «Українська мова» та англійська мова (за програмою Р.Шияна)

(пілотний проєкт)

2 клас

Тема. Уявні герої. Один-багато (продовження)

Змістові лінії:

  • Взаємодіємо усно. Спілкування та емоції (радість, сум, страх, злість). Види інформації: текстова.
  • Взаємодіємо письмово. Короткі письмові висловлення. Друкований текст – зразок орфографічних написань.
  • Читаємо. Пошук у тексті необхідної інформації. Аналіз художнього тексту: місце і час подій, персонажі (вчинки, мотиви поведінки, думки, емоції), конфлікт або проблема, розвиток подій, розв’язка конфлікту. Стратегії вдумливого читання: перед читанням (визначення мети читання, прогнозування змісту); під час читання (розуміння лексики, створення в уяві картин, які відповідають змісту, прогнозування розвитку подій, відповідь на запитання, поставлені перед читанням); після читання (зв'язок книжкових подій з подіями із власного життя; чарівні казки)
  • Досліджуємо мовлення. Форми слова. Слова один-багато (без введення термінів)
  • Досліджуємо медіа. Малюнок як джерело інформації
  • Театралізуємо. Імпровізації у грі

 

Хід уроку

  1. Організація класу.  Привітання (вч. поч. класів)
  2. Мотивація навчальної діяльності
    1.             «Самоналаштування»
  • Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте:
  • Я зможу сьогодні добре працювати на уроці
  • Я особистість творча
  • Я бажаю однокласникам успіхів на уроці
  1. Актуалізація опорних знань (класовод)
    1.              Прогнозування твору за заголовком «Казка про Монстрика, який живе під ліжком»
  • Про кого може йтися в творі з такою назвою?
  • Хто такі монстрики?
  • Чи існують монстрики насправді?
  • У яких творах ми читаємо про фантастичних істот?
  • Що таке казка?
  • Якими ви уявляєте монстриків?
  • Тож, на сьогоднішньому уроці ми будемо продовжувати говорити про уявних героїв.
  1. Робота в групах. Творча лабораторія «Створи монстрика». Демонстрація і опис монстриків (вч. англ. мови)

 

  1. Читання/слухання тексту казки «Казка про Монстрика, який живе під ліжком».

 

  1.              Робота над І частиною тексту (вч. поч.класів)
  • Який наш Монстрик?
  • Чи схожий за описом Монстрик з тексту та картинкою?

                5.2 Словникова робота

 

  1. Обговорення прочитаного/прослуханого та аналіз тексту за допомогою Lego (вч. поч. класів)
  • Монстрик жив у шафі? (так- синій, ні - зелений)
  • Монстрик був зелений? (так – червоний, ні - помаранчевий)
  • Він прокидався зранку? (так – жовтий, ні - блакитний)
  • Всі монстри боялися домашніх тварин? (так – синій, ні - помаранчевий)
  • Першим вирішив з монстриком познайомитись хлопчик? (так – зелений, ні - синій)
  • Після знайомства вони ніколи не спілкувались? (так – червоний, ні - жовтий)

 

  1. Підведення до виконання вправи через порівняння різних персонажів. Виконання вправи (вч. поч. класів)

 

 

Вчитель англ. мови

  1. Пісня – фізхвилинка
  2. Вправи на порівняння (усно)

10.Аудіювання (додаток)

11. Гра «Хто я»

12. Підсумок. Робота в групах. Продовж речення…(вч. поч. класів)

Монстрики бувають…

13. Рефлексія.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки

 

docx
Додав(-ла)
Веренько Інна
Додано
27 грудня 2021
Переглядів
413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку