Урок.«Закріплення знань про порядок виконання дій у виразах. Розв’язання задач вивчених видів».

Про матеріал

Мета: працювати над закріпленням знань про порядок виконання дій у виразах;формувати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; удосконалювати усні та письмові обчислювальні навички; обґрунтовувати вибір дій; формувати навчальні компетентності; розвивати увагу, пам'ять, вміння аналізувати; створити умови для активної співпраці учнів з учителем на уроці; виховувати любов до прекрасного, краси навколишнього світу; виховувати пошану до традицій українського народу, прагнення вивчати народні символи України.

Перегляд файлу

Урок математики у 2 класі

Тема. Закріплення знань про порядок виконання дій у виразах. Розв’язання задач вивчених видів.

Мета: працювати над закріпленням знань про порядок виконання дій у виразах;формувати вміння розв’язувати задачі вивчених видів; удосконалювати усні та письмові обчислювальні навички; обґрунтовувати вибір дій; формувати навчальні компетентності; розвивати увагу, пам'ять, вміння аналізувати; створити умови для активної співпраці учнів з учителем на уроці; виховувати любов до прекрасного, краси навколишнього світу; виховувати пошану до традицій українського народу, прагнення вивчати  народні  символи України.

Хід уроку

1.Організація класу.

Пролунав дзвінок, всіх покликав на урок.

Тож і ми часу не гаймо, працювати починаймо.

2.Оголошення теми і мети уроку.

-Діти, я хочу, щоб ви удосконалили обчислювальні навички, закріпили  вміння розв’язувати вирази, задачі. А для цього , як завжди, треба бути уважними і активними на уроці. Це я очікую від вас. А що ви очікуєте від уроку?(відповіді дітей).А де знадобляться знання з математики?

3. Мотивація.

-Математика має велике значення в житті людини. Ці знання будуть потрібні не тільки на сьогоднішньому уроці, а й у подальшому вивченні математики та й у житті теж. Адже вам доведеться часто обчислювати приклади і задачі під час вирішення життєвих проблем.

-Діти, послухайте загадку й відгадайте,про що піде мова на уроці.

Що найчарівніше буває,

Що може душу розбудити?

Скажіть мені, хто відгадає?

Ви правильно сказали- квіти.

-Я пропоную вам опинитися серед царини пахощів і краси. Давайте спробуємо сплести барвистий віночок із цих квітів.Але щоб вплести квітку у вінок, треба виконати завдання.

У давнину віночки на Україні виплітали із різного зілля. Він є частинкою українського народного костюма. Віночок-це не просто прикраса голови, а й оберіг.

4. Усний рахунок.

-Погляньте на квіти. Яка з них схожа на маленьке сонечко?(кульбаба). Вона відкриває  свою  голівку о 6 годині ранку і до 14 години золотиться на сонечку. Скільки годин її голівка відкрита сонечку?(14-6=8)

Усний рахунок.

3+2х2-3      5х2+25:5      5х4-6:2     5х6-2:4

-Діти, ви-молодці.(вплітаю квіточку-кульбабку).

5.Каліграфічна хвилинка.Написання цифри 7.(вплітаю квітку-чорнобривець).

6. «Асоціативний кущ»

-Діти, ми часто використовуємо слово сім. Згадайте, де воно вам зустрічалось.(7нот, 7 днів тижня,7 кольорів веселки, казки,прислів’я).

-А ще таким маленьким дівчаткам, як наші ,вплітали у вінок 7 квіток.(розповідь вчителя).

7.Гра «Математичні вузлики»

-Зараз ми перевіримо вашу уважність і кмітливість.

Завдання: розмістити геометричні фігури у порядку зростання.

-Які це фігури? Які числа?(вплітаємо квітку-волошку).

8.Робота над виразами.

68-(25+3)            40+16:4

(75+13)-8            25:5х3

5х(2+6)                30:( 15-10)  (вплітаємо у вінок квітку-мак)

Фізкультхвилинка.(вплітаємо калину)

9. Робота над задачами.(№698) (вплітаємо квітку-барвінок)

Самостійна робота(№696) (вплітаємо ромашку)

10.Рефлексія.

-Чи подобається вам віночок?

-Чи всі завдання ми змогли виконати?

-Які виникли труднощі?

Оцінювання.

Діти, ми досягли кінцевої мети-виконали всі завдання. Ваші гарні відповіді свідчать про вашу якісну працю на уроці.

docx
Додано
27 листопада 2018
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку