Мета: працювати над закріпленням знань про порядок виконання дій у виразах;формувати вміння розв'язувати задачі вивчених видів; удосконалювати усні та письмові обчислювальні навички; обґрунтовувати вибір дій; формувати навчальні компетентності; розвивати увагу, пам'ять, вміння аналізувати; створити умови для активної співпраці учнів з учителем на уроці; виховувати любов до прекрасного, краси навколишнього світу; виховувати пошану до традицій українського народу, прагнення вивчати народні символи України.
Урок математики у 2 класі
Тема. Закріплення знань про порядок виконання дій у виразах. Розв’язання задач вивчених видів.
Мета: працювати над закріпленням знань про порядок виконання дій у виразах;формувати вміння розв’язувати задачі вивчених видів; удосконалювати усні та письмові обчислювальні навички; обґрунтовувати вибір дій; формувати навчальні компетентності; розвивати увагу, пам'ять, вміння аналізувати; створити умови для активної співпраці учнів з учителем на уроці; виховувати любов до прекрасного, краси навколишнього світу; виховувати пошану до традицій українського народу, прагнення вивчати народні символи України.
Хід уроку
1.Організація класу.
Пролунав дзвінок, всіх покликав на урок.
Тож і ми часу не гаймо, працювати починаймо.
2.Оголошення теми і мети уроку.
-Діти, я хочу, щоб ви удосконалили обчислювальні навички, закріпили вміння розв’язувати вирази, задачі. А для цього , як завжди, треба бути уважними і активними на уроці. Це я очікую від вас. А що ви очікуєте від уроку?(відповіді дітей).А де знадобляться знання з математики?
3. Мотивація.
-Математика має велике значення в житті людини. Ці знання будуть потрібні не тільки на сьогоднішньому уроці, а й у подальшому вивченні математики та й у житті теж. Адже вам доведеться часто обчислювати приклади і задачі під час вирішення життєвих проблем.
-Діти, послухайте загадку й відгадайте,про що піде мова на уроці.
Що найчарівніше буває,
Що може душу розбудити?
Скажіть мені, хто відгадає?
Ви правильно сказали- квіти.
-Я пропоную вам опинитися серед царини пахощів і краси. Давайте спробуємо сплести барвистий віночок із цих квітів.Але щоб вплести квітку у вінок, треба виконати завдання.
У давнину віночки на Україні виплітали із різного зілля. Він є частинкою українського народного костюма. Віночок-це не просто прикраса голови, а й оберіг.
4. Усний рахунок.
-Погляньте на квіти. Яка з них схожа на маленьке сонечко?(кульбаба). Вона відкриває свою голівку о 6 годині ранку і до 14 години золотиться на сонечку. Скільки годин її голівка відкрита сонечку?(14-6=8)
Усний рахунок.
3+2х2-3 5х2+25:5 5х4-6:2 5х6-2:4
-Діти, ви-молодці.(вплітаю квіточку-кульбабку).
5.Каліграфічна хвилинка.Написання цифри 7.(вплітаю квітку-чорнобривець).
6. «Асоціативний кущ»
-Діти, ми часто використовуємо слово сім. Згадайте, де воно вам зустрічалось.(7нот, 7 днів тижня,7 кольорів веселки, казки,прислів’я).
-А ще таким маленьким дівчаткам, як наші ,вплітали у вінок 7 квіток.(розповідь вчителя).
7.Гра «Математичні вузлики»
-Зараз ми перевіримо вашу уважність і кмітливість.
Завдання: розмістити геометричні фігури у порядку зростання.
-Які це фігури? Які числа?(вплітаємо квітку-волошку).
8.Робота над виразами.
68-(25+3) 40+16:4
(75+13)-8 25:5х3
5х(2+6) 30:( 15-10) (вплітаємо у вінок квітку-мак)
Фізкультхвилинка.(вплітаємо калину)
9. Робота над задачами.(№698) (вплітаємо квітку-барвінок)
Самостійна робота(№696) (вплітаємо ромашку)
10.Рефлексія.
-Чи подобається вам віночок?
-Чи всі завдання ми змогли виконати?
-Які виникли труднощі?
Оцінювання.
Діти, ми досягли кінцевої мети-виконали всі завдання. Ваші гарні відповіді свідчать про вашу якісну працю на уроці.